AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Hei, I et svakt øyeblikk var jeg utro mot min kjæreste. Det er helt forkastelig og ikke noe jeg er stolt av. Jeg angrer hver dag og vet det jeg gjorde var galt og dette skal aldri skje igjen. Så her er det ingen grunn til å belære meg om feilen jeg har gjort. Det vet jeg. Spøtsmålet kommer her. Etter at kjæresten fant det ut og det verste av sinne og skuffelse gikk over begynte vi å ha sex igjen. Sexlivet har blitt mye bedre. Hun virker kåtere enn noen gang og gjør alt med mer innlevelse. Jeg lurer på kan det være at hun på en rar måte tenner på at jeg har vært med noen andre? Jeg leser her inne om flere som tenner på det og til og med tenner på at kjæresten har vært utro. Kan det være at dette er tilfellet for min kjæreste? M31 Anonymkode: a7c3a...d52 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Det er en forbigående fase. Hun viser mere lyst på deg nå mens tankene surrer i hodet hennes på om hun skal gå eller bli. Mest sannsynlig går hun. Anonymkode: 52787...e6a 27 9
Hannabanna Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Det nå du nesten spørre henne om. Mest sannsynlig er hun usikker eller tror at mer sex skal hindre deg fra å være utro igjen. Nesten garantert ikke en tenning fordi du var utro, men ett forsøk på å rette opp i forholdet fra hennes side. 25 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 Jeg tror også det er midlertidig, og at hun nå bare ser på deg som en kuk hun kan ha seg med, uten at følelser kommer i veien. Men hva med det banebrytende spørsmålet om å snakke med henne om det? Anonymkode: 5714b...99d 9 1
Nooni Skrevet 20. november 2023 #5 Skrevet 20. november 2023 Jeg gjetter at hun har endret adferd fordi hun har følt på hvor nært hun var/er for å miste deg, og at hun er redd for det. Noen ganger får kriser oss til å reflektere over hva vi har, og sette pris på det. 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #6 Skrevet 20. november 2023 Hun jobber hardt for å få deg til å velge henne også fremover, og ikke være utro igjen. Det er nok bare midlertidig, da man ikke kan forandre mennesker. Var sexlivet dårlig før du var utro? Anonymkode: 7ea2a...15d 8 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7 Skrevet 20. november 2023 Folk er så hinsides negativt innstilt. Anonymkode: 1fd22...db7 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #8 Skrevet 20. november 2023 Det er helt vanlig etter utroskap. En slags redsel for å miste deg, som gir utslag i mer følelser i sexlivet. Men det er forbigående, og det betyr ikke at du er tilgitt, eller at hun blir i forholdet. Det betyr bare at sterke følelser er satt i sving. Anonymkode: 1e3a8...462 15 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #9 Skrevet 20. november 2023 Hun vil vise deg at hun også kan. Det har nesten garantert ingenting med tenning på utroskapen å gjøre. Mer sannsynlig vil hun hviske ut minnet av utroskapssexen av minnet ditt med mye og bedre sex hjemme med henne. Det er jeg nesten helt sikker på er grunnen. Jeg er kvinne selv. Anonymkode: c7747...83d 14 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #10 Skrevet 20. november 2023 Hun vil vinne deg tilbake. Kanskje hun også tenner på det, eller at andre finner deg attraktiv. Det hadde jeg gjort Anonymkode: b3ceb...fc6 1 2
Bamseklemmer Skrevet 20. november 2023 #11 Skrevet 20. november 2023 Jeg synes dette er en snikreklame for utroskap.. Vær utro, og få fart på sexlivet!!! Jeg synes du skal være glad TS, som har ei kjærring som ser hvorfor du hadde et svakt øyeblikk. Og det er ikke alle som ser dette, for utroskap er igrunn fravær for kjærlighet og sex med partner. Og det er bare du TS som vet om dette fraværet, og du har sikkert hørt at du burde slå opp først og bla bla bla.. Et svakt øyeblikk er ikke planlagt, du var mest sannsylig så kåt at du sprakk.. da forsvinner mye av fornuften. Dette er noe alle vet.. og med tro å ære at dette ikke skal skje igjen, synes jeg det skulle fått tilgivelse. Dette er ikke for alle.. det er derfor jeg skriver, at du skal være glad du har ei sånn forståelsesfull kvinne. Nå kan du bare smile.. hold ord og bevis din troskap for henne. Så lenge dere har masse sex sammen, så er all tvil for utroskap borte😅 Btw.. jeg har aldri vært utro, men jeg har blitt bedratt.. Det var helt alene min egen feil, for jeg var for mye borte på jobb✔️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #12 Skrevet 20. november 2023 Tror absolutt ikke hun tenner på at du var utro. Dette handler nok utelukkende om hun føler deg truet og mobiliserer alt av krefter for å vise at hun er bedre sex enn hun du var utro med av smerte. Hun er nok drevet av desperasjon og konkurranseinnstinkt, ikke kjærlighet og kåtskap. Anonymkode: 3c3d6...153 7 6
Druid Skrevet 20. november 2023 #13 Skrevet 20. november 2023 Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Jeg synes dette er en snikreklame for utroskap.. Vær utro, og få fart på sexlivet!!! Personlig leste jeg det mer som «Hva faen er galt med henne?» , men det er nå så. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #14 Skrevet 20. november 2023 Blir deprimert av fantasiene menn lager om kvinner. Det er så tydelig noen ganger at gjennomsnittkvinnvinner faktisk har et følelsesliv som strekker seg mye dypere og er mer komplekst enn gjennomsnittsmannen, og at menn bare ikke skjønner det... Anonymkode: 85feb...575 13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #15 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir deprimert av fantasiene menn lager om kvinner. Det er så tydelig noen ganger at gjennomsnittkvinnvinner faktisk har et følelsesliv som strekker seg mye dypere og er mer komplekst enn gjennomsnittsmannen, og at menn bare ikke skjønner det... Anonymkode: 85feb...575 Det er derfor det er skrevet så mange bøker om dette, og derfor det finnes så mange par-terapeuter. Boken Men are from Mars, women are from Venus er jo en klassiker innen temaet, det finnes massevis av bøker om hvor forskjellige menn og kvinner er og hvor ulikt vi tenker. Anonymkode: c7747...83d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #16 Skrevet 20. november 2023 Mest sannsynligvis er hun usikker å prøver å overgå dine tidligere sex partnere / spille på sex/oppmerksomhet/spille deilig pga usikkerhet. Jeg har på dog litt annen måte ikke utroskap,men jeg har tidligere vært usikker og spilt på utseende/sex for oppmerksomhet. Mange kan tenne på en FANTASI om at partneren har hatt sex med en annen, MEN dette kan ikke sammenlignes. Du har SVIKTET henne. Håper hun går fra deg om hun fortsetter å være usikker. Anonymkode: 79fcf...d0a 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #17 Skrevet 20. november 2023 Hun prøver bare å gi alt for å vise deg hun er bedre enn andre damer, men det er bare midlertidig Anonymkode: f16bf...783 2
Bamseklemmer Skrevet 20. november 2023 #18 Skrevet 20. november 2023 Druid skrev (19 minutter siden): Personlig leste jeg det mer som «Hva faen er galt med henne?» , men det er nå så. Ja.. ka faa..n er det som feiler henne, som tilgir og tenner på utroskap😊
MrAnon Skrevet 20. november 2023 #19 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spøtsmålet kommer her. Etter at kjæresten fant det ut og det verste av sinne og skuffelse gikk over begynte vi å ha sex igjen. Sexlivet har blitt mye bedre. Hun virker kåtere enn noen gang og gjør alt med mer innlevelse. Jeg lurer på kan det være at hun på en rar måte tenner på at jeg har vært med noen andre? Jeg leser her inne om flere som tenner på det og til og med tenner på at kjæresten har vært utro. Kan det være at dette er tilfellet for min kjæreste? Anonymkode: a7c3a...d52 Tror svaret ganske enkelt nei! En kan synse mye om det ene og det andre, men min måte å se det på er at utroskap ofte handler fravær av noe. For menn er det ofte sex og for kvinner det å føle seg sett i hverdagen. Når man vet det så kan det jo hende at det kan gå opp et lys for en selv at endringer må gjøres av begge om forholdet skal være verdt å satse på.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #20 Skrevet 20. november 2023 Man innser hva man holdt på å miste og da kan følelsene bli mer intense hvis man velger å bli. Det KAN være redningen for forholdet . Akkurat som hvis sykdom skjer og man blir kurert, hvis man er i en ulykke men livet reddes ; alt dette gjør at noe vekkes i oss. Man ser at man må ta vare på det man har. Man vet hva man har men ikke hva man får, er et meget godt uttrykk. Anonymkode: 73650...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå