Gå til innhold

Barnet mitt er henvist for ADD til bup. Å jeg er selv på dps

Anbefalte innlegg

Skrevet

..for utredning av Asperger. Jeg fikk nettopp diagnosen. Er dette noe de på bup vil kunne se? 

Anonymkode: 7b279...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Men er i en lignende situasjon som deg nå. Jeg selv er henvist til dps for utredning av adhd, og nå i dag ble også sønnen min henvist til bup grunnet mulig adhd. Legen jeg var hos, så ut til å forstå mer av hele bildet når jeg forklarte familiehistorikk ang forekomst av både autisme og adhd i nær slekt. Så om noe, så virker dette for meg til å ha positiv innvirkning i form av å få fortgang på eventuelle utredninger…

Anonymkode: f658a...4b9

Skrevet

Nei, bup kan ikke se det. Du velger selv hva du vil dele om egen helse til bup. Du vil sikkert få spørsmål om det under utredningen, men deler kun det du selv vil. 

Anonymkode: e7aaf...615

• Liker 1
Skrevet

Nei, de vil ikke kunne se det. Men i utredning får du mange spørsmål om helse i familie. Så i dette tilfelle kan du være ærlig, men selv hadde jeg valgt å ikke si det før jeg faktisk hadde fått diagnosen. I utredninger for adhd/add så er utredninger bredt nå så om ditt barn muligens har det samme som det så vil de kanskje fange det opp. 

Anonymkode: 682b1...6d1

Skrevet

Okei. Takk for svar❤️

Anonymkode: 7b279...d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...