Gå til innhold

Damer og oral sex

Damer og oral sex  

120 stemmer

1. 1. Liker dere oral sex?

• Ja som foreplay
      69
    • Jeg kan bli fornøyd med kun oral sex
      62
    • Ikke noe for meg
      3
  2. 2. Hva er best?

• Å gi
      22
    • Å motta
      31
    • Liker begge deler
      67
  3. 3. Får dere nok av det hjemme?

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Får aldri nok
      31
    • Skulle ønske at min partner gjorde det oftere
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg mottar oralsex så mye jeg måtte ønske. Mannen min elsker å gå ned på meg. Dette gjør han med glede selvom jeg ikke går ned på han.

Ville vært passe nepe om han unnlot å gjøre noe han selv elsker, bare fordi jeg ikke liker å gjøre det samme.

Sex er ikke en barnslig byttelek der «jeg gjør det bare om du gjør det samme».

Anonymkode: 67a27...01e

I praksis så er det det. Hvis han liker å få oralsex, mens du bare vil motta må du nok belage deg på at han på sikt vil bytte deg ut med noen som vil gi også. 

For det er realiteten. Selv har jeg aldri kommet over ei dame som ikke suger. Og ja, det er forskjell på hvor entusiastisk de gjør det, men å ikke gjøre det, men samtidig ønske å få selv.. da skiller man seg ut negativt.

For min del hadde det aldri vært aktuelt å hatt en fast partner som ikke vil gi oralsex. 

Anonymkode: 3132a...f2f

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg hadde giddet å være i forhold med noen som ikke likte oralsex. Det gjelder både å gi og få.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I praksis så er det det. Hvis han liker å få oralsex, mens du bare vil motta må du nok belage deg på at han på sikt vil bytte deg ut med noen som vil gi også. 

For det er realiteten. Selv har jeg aldri kommet over ei dame som ikke suger. Og ja, det er forskjell på hvor entusiastisk de gjør det, men å ikke gjøre det, men samtidig ønske å få selv.. da skiller man seg ut negativt.

For min del hadde det aldri vært aktuelt å hatt en fast partner som ikke vil gi oralsex. 

Vel. I praksis er det ikke det. I dine tanker kanskje, men ikke i praksis. Han har ikke byttet meg ut etter 21 år, så satser på at manglende suging ikke bryter ekteskapet riktig enda 🙄

I motsetning fra deg, så ønsker ikke mannen min å få utført seksuelle tjenester på seg. Han vil ikke ha en partner som gjør seksuelle ting man selv ikke liker. Han tenner ikke på pliktsex. 

Han ville opplevd det som kjipere om jeg ikke likte å motta oralsex. Det gir han mer glede å gi nytelse, og de meg vri meg i orgasme, en hva det gir han å motta en sugejobb. Det er ikke den praktiske gjennomføringen av en seksuell handling som er den store driveren og turn on. Det er hvordan mottageren reagerer på handlingen.

Det er gjerne her skillet mellom gode og dårlige elskere går. Ikke ved hva de praktisk liker eller ikke 💃🏼. Jeg forventer ikke at en med ditt syn på sex forstår dette. Dere har en «quid pro quo» seksualitet. Det er også selvfølgelig greit, men alle er ikke sånn. Og for meg personlig, så er ikke de beste elskerne sånn.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg likte å gi før, men siden mannen min aldri gjør det på meg så avtok lysten min for å gjøre det på han også. Jeg gjorde jo det fordi jeg likte å se han nyte, men når han åpenbart ikke synes det er så viktig at jeg nyter så forsvant min lyst også. 

Anonymkode: dcfbb...0a8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker bedre å gi enn å få. Jeg får litt prestasjonsangst når jeg får da jeg føler jeg må komme.. men jeg får det ikke til med bare oralsex og jeg vet ikke hvorfor det sitter fast i meg at jeg burde komme. 

Når det er sagt så liker jeg virkelig veldig godt å gi. Og som en del av forspillet så liker jeg også godt å få, bare ikke så lenge av gangen. 

Anonymkode: 5e1bf...b67

Skrevet

Jeg elsker oralsex og et sexliv uten ville for meg blitt litt kjedelig. Vi har nesten aldri sex uten oralsex. Han elsker å slikke og jeg elsker å suge - og vi begge elsker å motta. Å spontant dra ned buksa hans og «forsyne meg» (i mangel på et mindre vulgært uttrykk) er så herlig og pirrende. Å kjenne at føttene hans svikter litt i det jeg tar det første suget er helt nydelig. Å våkne med hodet hans mellom beina midt på natta bare for at han «må ha meg» er så absolutt beste måten å bli vekt på (vi har en avtale om at det er greit å ta frempå når den andre sover da vi begge liker det. Og ja, vet det ikke er for alle). Eller at han holder meg fast og slikker meg til jeg vrir meg i nytelse. 

Så ja, oralsex er en viktig del av mitt sexliv og noe jeg ikke ville ha vært foruten. 
Men én ting som er viktig og det er at den som utfører også gjør det av litt egoistiske grunner. At man utfører for at man selv liker å gjøre det, ikke bare for den andres del. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel. I praksis er det ikke det. I dine tanker kanskje, men ikke i praksis. Han har ikke byttet meg ut etter 21 år, så satser på at manglende suging ikke bryter ekteskapet riktig enda 🙄

I motsetning fra deg, så ønsker ikke mannen min å få utført seksuelle tjenester på seg. Han vil ikke ha en partner som gjør seksuelle ting man selv ikke liker. Han tenner ikke på pliktsex. 

Han ville opplevd det som kjipere om jeg ikke likte å motta oralsex. Det gir han mer glede å gi nytelse, og de meg vri meg i orgasme, en hva det gir han å motta en sugejobb. Det er ikke den praktiske gjennomføringen av en seksuell handling som er den store driveren og turn on. Det er hvordan mottageren reagerer på handlingen.

Det er gjerne her skillet mellom gode og dårlige elskere går. Ikke ved hva de praktisk liker eller ikke 💃🏼. Jeg forventer ikke at en med ditt syn på sex forstår dette. Dere har en «quid pro quo» seksualitet. Det er også selvfølgelig greit, men alle er ikke sånn. Og for meg personlig, så er ikke de beste elskerne sånn.

Kjenner meg/oss igjen i denne 🙂
Hun elsker å motta, og jeg nyter å gi, fordi jeg nyter å se hva det gjør med henne, når hun vrir seg i nytelse,
Så har hun forsøkt i sin tid å gi tilbake, men det ga ikke meg samme nytelse, tror ikke hun hadde noe i mot det, men det ga som sagt ikke meg samme nytelse som jeg gir henne. Da har hun funnet andre måter hun kan gi meg nytelse på, som gjør at vi begge nyter og deler nytelse,
Vet det er noen her som har hevdet hun ikke kan det å suge siden det ikke ga meg noe, men klarer meg fint uten og har gjort det i over 30 år med henne...

Så det viktige er å nyte hverandre, og liker kun den ene å motta oral, så er vel ikke det noe problem, det er jo ikke sånn at fordi jeg elsker å slikke henne å se hvordan hun nyter, så MÅ hun like å gi oral tilbake.. Er så mye annet hun gir meg som er så mye bedre ;-)

• Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Elsker å både gi og få, men jeg elsker mest å gi ❤️ 

Skrevet

Kunne aldri hatt et sexliv uten oralsex. Det inngår alltid når jeg har sex...uansett.

Anonymkode: 9118a...e14

• Liker 1
Skrevet
Even Tuell skrev (23 timer siden):

Er vel ikke noe sketchy å fortrekke å få framfor å gi. Det viktige må være å være ærlig med seg selv og partner på hva man liker og hva man ikke liker.

Jeg ville aldri fått noen glede av en blowjob som "blower'n" egentlig ikke ønske å gi. Det ville bare føltes feil, turnoff og usexy... Jeg går heller uten blowjob enn "forpliktelses-blowjob".
Men hva -jeg- gjør og ikke gjør, setter ingen føringer for hva hun skal gjøre med meg. Jeg ville hatt null problem å gå ned på henne, selv om hun ikke returnerte tjenesten... fordi sex ikke er en byttehandel. Hvis jeg går ned på henne, så er det fordi jeg liker å gjøre det (og hun liker at jeg gjør det selvsagt). Jeg forventer samme åpenhet og ærlighet fra henne. Jeg vil vite at alt vi gjør sammen og med hverandre er ønsket og noe vi liker. Noe som tenner og vi nyter.

Vi gjør det fordi vi velger å gjøre, det ikke fordi vi må.

Spørsmål: om du ikke liker å lage mat, men kjæresten gjør det. Vil du gå sulten fordi det bare er han som lager middag hver dag ... og du ikke gjør det? Hvorfor skulle reglene for sex være anerledes?

Hvis kjæresten ønKet at også jeg skulle lage mat innimellom så hadde jeg skjønt det. Det er selvfølgelig digg å få servert mat selv om man også selv liker å lage den. Hele poenget her, som det ser ut til at en del ikke vil høre på, er at en partner kan savne noe, og dersom man velger å ikke gi vedkommende det, så kan det føles sårt og vanskelig for den personen. Vedkommende kan også selv oppleve å få lyst til å være mindre raus, dersom hen føler eget behov ikke blir tatt på alvor.

Anonymkode: 228fd...3a3

Skrevet

Jeg er veldig glad i å suge mannen min og han elsker at jeg gjør det. I flere år ble han sugd daglig. Han går ikke ned på meg, det er ikke noe han liker å gjøre. Så ettersom årene har gått har det blitt mindre og mindre på han også. Ikke som hevn, absolutt ikke, men fordi jeg er så lei og jeg føler at jeg ikke blir satt pris på. Føler meg også ekkel fordi han ikke vil gå ned på meg. 

Anonymkode: 08cac...ba1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis kjæresten ønKet at også jeg skulle lage mat innimellom så hadde jeg skjønt det. Det er selvfølgelig digg å få servert mat selv om man også selv liker å lage den. Hele poenget her, som det ser ut til at en del ikke vil høre på, er at en partner kan savne noe, og dersom man velger å ikke gi vedkommende det, så kan det føles sårt og vanskelig for den personen. Vedkommende kan også selv oppleve å få lyst til å være mindre raus, dersom hen føler eget behov ikke blir tatt på alvor.

Anonymkode: 228fd...3a3

Blir behovet møtt om det innebærer at partner "må" gjøre noe han/hun ikke vil?
Blir man virkelig tilfreds med en blowjob som du vet kjæresten ikke liker å utføre?
Det høres veldig merkelig ut i mine ører at det skal være nytelse når man vet noe er uønsket.

Hvis en seksuell handling er såååå viktig for deg, men partner er ikke med på det ... så får man ta vurderingen da: hva er viktigst ... forholdet eller den spesifikke handlingen? Er savnet etter å bli sugd så enormt at det overskygger alt annet i forholdet? I så fall, så er det riktig å bryte opp.
Ellers får man akseptere at det ikke blir suging, men det veies opp av alt det andre gode man har sammen.

Alt annet virker umodent og for å være litt barnslig. "uuuh, hun vil ikke suge meg, så da skal jeg være sur og holde noe tilbake igjen for henne. Er hun kjip mot meg, skal jeg faen meg være kjip tilbake". Når ble hevn et godt grunnlag for et langvarig forhold?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Elsker både å gi og få.. Veldig opphissende å suge pikk, både min manns og nye elskere. Smake på precum og kjenne hvordan de svulmer i munnen min. Viktig at menn ikke har det travelt når de slikker, og at de begynner rolig, helst drøyer en stund på innsiden av lårene før de beveger seg mot midtpunktet🥰

Anonymkode: 3b11d...986

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 9.28):

Skillet mellom gode og dårlige elskere går gjerne ved å være åpne for å gjøre litt ulike ting. Jeg vet det er noen damer som tror at "de er gode elskere" selv om de nekter å suge. Sorry, men det er dere ikke.

Og ja, det finnes menn som ikke liker å bli sugd. Det er fint for dem som nekter at de finnes. Det finnes nok også en del av dem som later som at det går greit, men egentlig ikke. Kanskje er forholdet ellers så bra at det ikke er viktig nok, eller kanskje har han ei på si som gir han det kona ikke vil.

Du kan jo spørre deg selv hva du hadde syntes om han en dag plutselig bestemt seg for at slikking er noe han ikke driver med lenger. Doggy? Nei, det vil han ikke drive med lenger heller, kun misjonær.

Det er for all del fint at dere har det fint sammen. Om du mot formodning har en lojal mann som godtar null suging har du vært heldig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skillet mellom gode og dårlige elskere går gjerne ved å være åpne for å gjøre litt ulike ting. Jeg vet det er noen damer som tror at "de er gode elskere" selv om de nekter å suge. Sorry, men det er dere ikke.

Og ja, det finnes menn som ikke liker å bli sugd. Det er fint for dem som nekter at de finnes. Det finnes nok også en del av dem som later som at det går greit, men egentlig ikke. Kanskje er forholdet ellers så bra at det ikke er viktig nok, eller kanskje har han ei på si som gir han det kona ikke vil.

Du kan jo spørre deg selv hva du hadde syntes om han en dag plutselig bestemt seg for at slikking er noe han ikke driver med lenger. Doggy? Nei, det vil han ikke drive med lenger heller, kun misjonær.

Det er for all del fint at dere har det fint sammen. Om du mot formodning har en lojal mann som godtar null suging har du vært heldig.

Hadde kunne hatt et spennende sexliv uten slikking selv om jeg liker det. Det er ikke det jeg liker best. For meg er en god elsker en som har en leken og trygg energi, uansett hva vi gjør egentlig. Det er mer stemningen og spenningen oss imellom som betyr noe. 

Anonymkode: 40780...410

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Elsker å både gi og få ❤️.

Synes det er en viktig del av et forhold etter mitt syn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hadde kunne hatt et spennende sexliv uten slikking selv om jeg liker det. Det er ikke det jeg liker best. For meg er en god elsker en som har en leken og trygg energi, uansett hva vi gjør egentlig. Det er mer stemningen og spenningen oss imellom som betyr noe. 

Nettopp. Og det er ingenting som skriker spenning og stemning som å være prippen i senga.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nettopp. Og det er ingenting som skriker spenning og stemning som å være prippen i senga.

Prippenhet avgjøres i en grad utifra paret liker også. Jeg bryr meg ikke om en mann ikke vil begå bdsm, for liker ikke bdsm. Men jeg liker rollespill, spontan sex, mye latter og romanse som for meg er nok spenning. Det er best om vi finner noen innenfor vår prippenhetsskala. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...