Gå til innhold

Jeg har nå kun 5 gb igjen av min fri data denne måneden

Anbefalte innlegg

Har nå brukt 95 gb hittil i november og har kun 5 gb igjen av det som så fint heter fri data… blir tydeligvis satt ned i hastighet når 100 gb er nådd. 

vil jeg kunne se på tv og slik etter at hastigheten er satt ned eller må jeg kjøpe ny fri data? 
ser på Netflix, tv2 sumo, nrk osv

Anonymkode: 9fbc0...b07

Fortsetter under...

Min opplevelse er at når de mener at hastigheten blir satt med så er nettet fullstendig ubrukelig. Hvertfall Telenor sitt. Fikk nesten ikke til å logge inn på appen for å kjøpe en ekstra datapakke fordi nettet gjorde at det ble avbrutt hele tiden på grunn av tidsbruk  

Anonymkode: 12732...9ec

Annonse

Wedding skrev (2 minutter siden):

Jeg har ice 10GB + data fri, 1000 GB 25 mbits hastighet fungerer greit, må da ha tilgang til Ice+.

Samme her. Dette er sannsynligvis det beste tilbudet i Norge pr i dag. Det erstatter hjemmenettet for 1-2 personer, er fullverdig mobilabonnement i tillegg. Alt for 298 i måneden.

Anonymkode: 61db8...4a0

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer an på hva hastigheten blir satt ned til, og hvor god kvalitet du vil ha... Hvor høyt er et tre, liksom

Anonymkode: f8bc5...3cf

Takk for svar. Har ikke endret på noe på appene, bruker den kvaliteten den står på på de forskjellige appene 

Anonymkode: 9fbc0...b07

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her. Dette er sannsynligvis det beste tilbudet i Norge pr i dag. Det erstatter hjemmenettet for 1-2 personer, er fullverdig mobilabonnement i tillegg. Alt for 298 i måneden.

Bruker mellom 300 og 600 GB om måneden uten noen problemer.

Wedding skrev (Akkurat nå):

Bruker mellom 300 og 600 GB om måneden uten noen problemer.

Her også. Det streames serier og film, masse Spotify, en del spill lastes til ps4 og 5. Og en haug med surfing.

Er superfornøyd, sparer tusenvis i året.

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Fascinert over at man klarer å bruke så mye. Men du har kanskje ikke wifi hjemme?

Anonymkode: 70b2c...c76

Dette er wifi hjemme, går jeg ut i fra. Det finnes internett hjemme med begrensninger. De er gjerne litt billigere.

Sjekket nå, og jeg har brukt 1100 GB på PC-en de siste 30 dagene. Også kommer TV-en og strømming oppå der igjen. 😂

Anonymkode: 0820e...c22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...