AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Jeg bor med min 2åring og har bare et soverom. Nå sover hun i sprinkelseng og jeg i en 1,50 seng, men hun liker å sove med meg av og til. Etter hvert tenker jeg å kanskje bytte til en køyeseng for å få mer plass. Har sett på familiekøyer hvor nederste seng er 1,20 og det ser bra ut. Men jeg syns alle sengehestene oppe ser så lave ut, og er redd for å ha henne der oppe... tenker kanskje dette blir om ett år. Men er det noen som har en køyeseng å anbefale barn på 3 år, hvor de kan sove oppe? Anonymkode: cf99e...31a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg bor med min 2åring og har bare et soverom. Nå sover hun i sprinkelseng og jeg i en 1,50 seng, men hun liker å sove med meg av og til. Etter hvert tenker jeg å kanskje bytte til en køyeseng for å få mer plass. Har sett på familiekøyer hvor nederste seng er 1,20 og det ser bra ut. Men jeg syns alle sengehestene oppe ser så lave ut, og er redd for å ha henne der oppe... tenker kanskje dette blir om ett år. Men er det noen som har en køyeseng å anbefale barn på 3 år, hvor de kan sove oppe? Anonymkode: cf99e...31a Vi har kjøpt familieseng. 1,20 under og 80 cm oppe, den er gull verdt! Vi putter litt ekstra under madrassen slik at det ikke er mulig å ramle ut av sengen på den siden sengehesten er. Kan fraråde Jysk sin bare. Anonymkode: cb758...ef8
BobbySocks Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Vi hadde det til to barn. Ingen falt ned. Det går nok bra!
Sofakona Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 Søk på sengehest på google...da vil du få mange bra varianter du kan prøve
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #5 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har kjøpt familieseng. 1,20 under og 80 cm oppe, den er gull verdt! Vi putter litt ekstra under madrassen slik at det ikke er mulig å ramle ut av sengen på den siden sengehesten er. Kan fraråde Jysk sin bare. Anonymkode: cb758...ef8 Det høres ut som en bra størrelse, hva heter den dere har? Er den komfortabel å ligge i også? Anonymkode: cf99e...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå