Gå til innhold

Køyeseng for mor og 2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor med min 2åring og har bare et soverom. Nå sover hun i sprinkelseng og jeg i en 1,50 seng, men hun liker å sove med meg av og til. Etter hvert tenker jeg å kanskje bytte til en køyeseng for å få mer plass. Har sett på familiekøyer hvor nederste seng er 1,20 og det ser bra ut. Men jeg syns alle sengehestene oppe ser så lave ut, og er redd for å ha henne der oppe... tenker kanskje dette blir om ett år. Men er det noen som har en køyeseng å anbefale barn på 3 år, hvor de kan sove oppe?

Anonymkode: cf99e...31a

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bor med min 2åring og har bare et soverom. Nå sover hun i sprinkelseng og jeg i en 1,50 seng, men hun liker å sove med meg av og til. Etter hvert tenker jeg å kanskje bytte til en køyeseng for å få mer plass. Har sett på familiekøyer hvor nederste seng er 1,20 og det ser bra ut. Men jeg syns alle sengehestene oppe ser så lave ut, og er redd for å ha henne der oppe... tenker kanskje dette blir om ett år. Men er det noen som har en køyeseng å anbefale barn på 3 år, hvor de kan sove oppe?

Vi har kjøpt familieseng. 1,20 under og 80 cm oppe, den er gull verdt! Vi putter litt ekstra under madrassen slik at det ikke er mulig å ramle ut av sengen på den siden sengehesten er.

Kan fraråde Jysk sin bare.

Anonymkode: cb758...ef8

Skrevet

Vi hadde det til to barn. Ingen falt ned. Det går nok bra!

Skrevet

Søk på sengehest på google...da vil du få mange bra varianter du kan prøve 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har kjøpt familieseng. 1,20 under og 80 cm oppe, den er gull verdt! Vi putter litt ekstra under madrassen slik at det ikke er mulig å ramle ut av sengen på den siden sengehesten er.

Kan fraråde Jysk sin bare.

Anonymkode: cb758...ef8

Det høres ut som en bra størrelse, hva heter den dere har? Er den komfortabel å ligge i også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...