AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Del Skrevet 20. november 2023 Hvordan slutte? Gjør det spesielt mye når jeg er med andre, da jeg føler meg utrygg og usikker i sosiale sammenhenger. Har sett litt på Wahlgrens verden hvor Pernilla også sliter med denne uvanen, og jeg ser jo da hvor utrolig ulekkert det ser ut for andre når jeg holder på. Det sliter jo også en del på håret og jeg drar med meg hårstrå med fingrene. Anonymkode: f1f56...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Del Skrevet 20. november 2023 Bare ikke gjør det lengre. Anonymkode: aeccf...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Del Skrevet 20. november 2023 Når jeg møter folk som står hele tiden og fikler med håret sitt og drar fingrene gjennom det, så får jeg på følelsen av at de vil ha komplimenter for håret sitt, at folk skal si det er så fint og vakkert osv. Derfor drar de hendene i håret hele tiden, for å lede oppmerksomheten til folk dit. Se på dette håret, si noe da, si jeg har fint hår! Du får ta deg i det og gjøre noe annet med hendene. Fold hendene sammen og hold dem der foran deg eller noe, putt dem i lommene. Anonymkode: 9c648...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå