Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på et halvt år som har fått skikkelig separasjonsangst i det siste. Googler meg frem til at det ikke er uvanlig at dette starter rundt 6 mnd.-alderen, men ønsker å høre erfaringer fra når det går over for dere som har opplevd det samme, evt. om det er noe som funker? Leser at barnet bør få masse nærhet, og det gjør hun allerede. Hun sover med meg på natten, og dupper de fleste dupper oppå meg på sofaen (evt. i trillende vogn). Ellers er hun på meg som en klegg, så jeg kan ikke gi henne mer nærhet enn dette😅 problemet er at hun også har en storebror som trenger å få litt oppmerksomhet. Hadde aldri dette problemet med han, jeg kunne legge han ned hvor som helst eller gitt han til en fremmed og stukket av og han hadde ikke brydd seg😂 så dette er nytt for meg! Hvis jeg legger ned lillesøster på babygymmen for å hente meg et glass vann blir det grining👌🏼 selv om jeg snakker til henne og alt. Jeg skal begynne på jobb om et par måneder og er redd dette ikke går over til pappen skal ta over (hun kan holdes av han så lenge jeg sitter rett ved sidenav men hvis jeg går på naborommet for å hente noe blir der bråk🫠).

help

Anonymkode: 14790...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd bæresele eller annet bæretøy?

Skrevet

Min fikk det da han var litt eldre, det gikk over etter et par måneders tid. Eller, nå varierer det litt med humøret, men det er iallfall ikke fullstendig krise hver gang. Lett å avlede for pappa da. 

Anonymkode: eb797...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...