GÃ¥ til innhold

Arcwave ion vibrator for menn erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet dette er et "Kvinneforum" 🙃
Men, det er jo en del menn her, og ikke minst kvinner som liker å gi sine menn/partnere nytelse.

Spørsmålet er om noen har erfaringer med denne:
https://www.nytelse.no/herrevibrator/arcwave-ion-ltd/menn/
Reklameteksten sier "det nærmeste du komme en kvinnelig orgasme" og det trigger min nysgjerrighet.

Min kone har jo fått noen vibratorer av meg, som vi bruker til felles nytelse, og disse har det vært suksess med.
Nå spurte hun meg om det kanskje var noe jeg ønsket på området, slik at hun kunne gi meg en ekstra opplevelse.
(I tillegg til og ikke istedenfor det hun deler med meg i dag).

Så kom jeg over denne som virker veldig spennende, man kan jeg tro på produktanmeldelsen på websiden der?
Noen som har forsøkt og vil dele noen erfaringer med denne?

Skrevet

Mitt første inntrykk av produktet er at betrakteren burde forholde seg skeptisk til reklameslagordet som markedsføringsavdelingen har gitt det. Den kvinnelige orgasme lar seg vanskelig produsere i en mannlig anatomi, da strukturene i de ulike kjønns pelviske områder innehar store forskjeller. For mitt eget vedkommende møter jeg produktet med mistro og anser det inntil videre som en gimmick.

Anonymkode: da5a8...5c8

Skrevet

Jeg kjøpte denne til mannen min til jul for 1 år siden, fordi han ønsket seg den. Han har sagt at han likte den veldig godt og har brukt den en del ganger. Han sier at det blir ikke helt det samme som "the real deal" hvis du forstår, men den er visst nokså bra ifølge han da. 

Anonymkode: 6aa7c...eaf

• Liker 1
Skrevet

Vel.... jeg har aldri sett noen komme så fort. Den er helt syk.:paff:

Skrevet

Jeg har en.
Den er morsom, men lenge siden jeg har brukt den nå.

Må prøve den igjen en dag😀

Skrevet
visp skrev (17 timer siden):

Vel.... jeg har aldri sett noen komme så fort. Den er helt syk.:paff:

Takk for tilbakemelding, det betyr også at du godt kan "bruke" den på han?
Vi er jo ute etter noe hun kan finne frem for å gi meg det lille ekstra noen ganger..  

Skrevet

Jeg har noe svært likt, kanskje samme. Mitt problem med den nå er hvor jeg skal kaste den. På grunn av batteriet kan den ikke gå i restavfallet. Og jeg kjenner folk på gjenvinningsstasjonen..... Så da blir det vel dunk for lyspærer eller noe i gangen inn til Kiwi. Om ikke dere vil ha den - og kaste den for meg....

Anonymkode: f7e75...1db

Skrevet

Gi henne heller gi deg en solid mengde glidemiddel og bruk motsatt hånd av den du pleier..... DET kan gi deg en ekstra opplevelse! Tuller ikke.

Anonymkode: f7e75...1db

Skrevet

Største dritet jeg noen gang har prøvd. Kjøp heller en Neos

Anonymkode: e9a9c...59f

Skrevet

Jeg har den, men veldig vanskelig å gi en anbefaling. Noen ganger gir den herlige og dype orgasmer, da det bygger seg sakte opp. Mens andre ganger kommer jeg ikke i mål med den. Den bråker også mye, og «stille» funksjon må jeg som regel skru av da jeg ikke får den til å fungerer uten mye fikling. Er en skikkelig tent, så funker den. Har en lyst på «å kose seg», så finnes det langt bedre saker der ute. Feks en Tenga Spinner, som kun koster noen hundrelapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...