Gå til innhold

katt herpet bolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to katter og nå har den ene gått lös på veggen. Den gjør  det bare for jævelskap og hver gang jeg setter meg i sofaen . Det er ubehandlet panel som nå er full av riper. Jeg er leieboer og huseier er kattehater . Hjelp. Katten har 4 klorestolper  , men hjelper ikke. 

Anonymkode: 02d50...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En katt gjør ikke sånn av "jævelskap"... Sett noe foran der og løft katten bort til klorestolpene hver gang den går til den veggen da til katten bruker klorestolpene sine. 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du skulle aktivert kattene dine litt? Eventuelt latt de gå ute? Katter trenger stimuli, noe du tydeligvis ikke gir den. Kanskje den skulle vært adoptert bort til noen som tok vare på den slik den trenger å bli tatt vare på.

Anonymkode: 718ad...a06

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje du skulle aktivert kattene dine litt? Eventuelt latt de gå ute? Katter trenger stimuli, noe du tydeligvis ikke gir den. Kanskje den skulle vært adoptert bort til noen som tok vare på den slik den trenger å bli tatt vare på.

Anonymkode: 718ad...a06

Skjerp deg, det der er sånt katter kan finne på helt uavhengig av hvor mye "stimuli" eieren gir den.

TS, sett noe foran der den klorer, så unngår du i hvert fall at den ødelegger mer.

Skrevet

jeg leker med dem hver dag, flere ganger om dagen , katten får ligge i fanget og får masse kos,  er med meg overalt så skulle ikke trenge det .

Anonymkode: 02d50...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...