AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Har to katter og nå har den ene gått lös på veggen. Den gjør det bare for jævelskap og hver gang jeg setter meg i sofaen . Det er ubehandlet panel som nå er full av riper. Jeg er leieboer og huseier er kattehater . Hjelp. Katten har 4 klorestolper , men hjelper ikke. Anonymkode: 02d50...44e
Svisle Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 En katt gjør ikke sånn av "jævelskap"... Sett noe foran der og løft katten bort til klorestolpene hver gang den går til den veggen da til katten bruker klorestolpene sine. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Kanskje du skulle aktivert kattene dine litt? Eventuelt latt de gå ute? Katter trenger stimuli, noe du tydeligvis ikke gir den. Kanskje den skulle vært adoptert bort til noen som tok vare på den slik den trenger å bli tatt vare på. Anonymkode: 718ad...a06
Gjest ti10 Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje du skulle aktivert kattene dine litt? Eventuelt latt de gå ute? Katter trenger stimuli, noe du tydeligvis ikke gir den. Kanskje den skulle vært adoptert bort til noen som tok vare på den slik den trenger å bli tatt vare på. Anonymkode: 718ad...a06 Skjerp deg, det der er sånt katter kan finne på helt uavhengig av hvor mye "stimuli" eieren gir den. TS, sett noe foran der den klorer, så unngår du i hvert fall at den ødelegger mer.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 jeg leker med dem hver dag, flere ganger om dagen , katten får ligge i fanget og får masse kos, er med meg overalt så skulle ikke trenge det . Anonymkode: 02d50...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå