Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til nattpose (merke, modell) til vinterbaby som blir født nå i desember? 😊 hilsen førstegangsmor 🌸

Anonymkode: 96212...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt easygrow etter anbefaling, men får februarbaby så har foreløpig ikke erfaring. 

Anonymkode: 5a779...c65

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen som har tips til nattpose (merke, modell) til vinterbaby som blir født nå i desember? 😊 hilsen førstegangsmor 🌸

Vi brukte en i musselin-bomull og hadde en tynn ullpysj under 😊 

Anonymkode: fab81...d29

• Hjerte 1
Skrevet

Det kommer jo an på temperaturen du har på rommet ;)

Anonymkode: 5434c...fda

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kommer jo an på temperaturen du har på rommet ;)

Anonymkode: 5434c...fda

18 grader☺️

Skrevet

Vi bruker easygrow. Har enten bomullpysjamas eller ulllpysj under. På de kaldeste nettene tar jeg et hjemmestrikka teppe over fra livet og ned. Syntes verken hun er for kald eller varm. Sover godt om natta, vil tro hun hadde våknet mer om temperaturen var feil🙈

Anonymkode: 9d591...a9d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi bruker easygrow. Har enten bomullpysjamas eller ulllpysj under. På de kaldeste nettene tar jeg et hjemmestrikka teppe over fra livet og ned. Syntes verken hun er for kald eller varm. Sover godt om natta, vil tro hun hadde våknet mer om temperaturen var feil🙈

Anonymkode: 9d591...a9d

Takk for svar❤️ tror vi går for det samme! 

Skrevet

Vi har kjøpt easygrow Nattpose og babydan dunpose for vår desemberbaby 

Anonymkode: 7cfb1...c5c

Skrevet

Veldig fornøyd med Camcam copenhagen sine.

Anonymkode: 52f85...448

Skrevet

Easygrow sin med 2 TOG er for kald for vår ettåring nå. Har kjøpt Done by Deer med TOG 2.5,  håper den fungerer bedre. Bruker ullpysj.

Anonymkode: cbf74...da2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Easygrow sin med 2 TOG er for kald for vår ettåring nå. Har kjøpt Done by Deer med TOG 2.5,  håper den fungerer bedre. Bruker ullpysj.

Hvor mange grader har dere på soverommet?

Skrevet

Jeg hadde en dobbel nattsovepose fra Jollein, heter det vel, (med armer på ytterste del) og ullpysj/sokker under. Kommer jo an på romtemperatur også :)

Anonymkode: df4a7...540

Skrevet

Hvordan er dere selv da? Er dere varme eller fryser dere lett? Selv så lå jeg aldri med pysj. Jeg er ekstrem varm av meg. Bruker nesten ikke dyne en gang noen ganger. Så jeg tenkte jeg ser  an ungen. Hadde vinterbarn selv. Født nyttårsaften. Jeg kjente med en gang at hun var lik meg. Brukte pysj som var heldrakt og dyne. Holdt i massevis. Og begge mine slutte fort med pysj. Og dem klarer ikke det den dag i dag. Dem er voksen nå. Men fryser dere lett selv så hadde jeg valgt sovepose. 

Anonymkode: 0d91a...f7e

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mange grader har dere på soverommet?

Rundt 17,5.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rundt 17,5.

Da gir det mening. 2 TOG er vel mellom 18-22 grader og Easygrow sin er vel rett under 2 TOG ☺️. Jeg tenker å ha ca 20 grader på soverommet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...