AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Jeg har en datter på 20 år som er lesbisk. Vi har et veldig nært forhold, og i forrige uke var vi ute på byen sammen. Min datter fikk lyst til å dra på strippeklubb, og siden jeg ikke har noe imot det, så stakk vi innom en tur. Jeg tenkte at noen måtte jo passe på henne siden hun var i ferd med å bli ganske full. Da jeg forteller dette til hun jeg dater dagen etter (hun har ikke møtt datteren min fordi det enda er ganske tidlig) så ble det ikke tatt veldig godt imot. Jeg var ærlig mot henne og fortalte det som det var og håpet at hun ikke ble sjalu eller kom til å kutte kontakten med meg. Men det skjedde altså ikke.. hun synes strippeklubber er en uting og reagerte på at jeg la det frem på en måte som fikk henne til å være the bad guy dersom hun ikke ville date meg mer fordi jeg ville glede datteren min. Hvor er logikken her? Kan ikke en far få ta med datteren sin på strippeklubb hvis begge to har lyst til det? Anonymkode: 12302...5c2
Blåttvann Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 (endret) Dere bestemmer over dere selv. Men folk har ulike meninger og syn på ting, din date kan mene at strippeklubb er for single folk og at det grenser til utroskap å se på andre nakne damer. Da passer dere ikke sammen hvis du ikke respekterer din dates mening om dette. Dere kan kommunisere og prøve å finne en gyllen middelvei, men mange mener at strippeklubb er utroskap. Noen mener også at det er uetisk fordi du ikke vet om jentene er der frivillig, da er det vanskelig å støtte partner i å gå på strippeklubb som potensielt støtter menneskehandel. Endret 20. november 2023 av Blåttvann 4 2
BobbySocks Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Dere er forskjellige. Det er lov. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor er logikken her? Kan ikke en far få ta med datteren sin på strippeklubb hvis begge to har lyst til det? Anonymkode: 12302...5c2 Det er helt lov. Er da normalt å gå på seksuelle plasser med pappan sin. Ingenting rart i det. Helt vanlig. Alle gjør det. Kos dere! Anonymkode: 07453...c24 11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #5 Skrevet 20. november 2023 Fordi hun ikke liker strippeklubber? Fordi hun ikke liker at du går på strippeklubb? Anonymkode: 3b180...04d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #6 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi hun ikke liker strippeklubber? Fordi hun ikke liker at du går på strippeklubb? Anonymkode: 3b180...04d Fordi hun syns det er rart at en far tar med datteren sin på strippeklubb. Far oppretter en tråd om det på kg under seksualitet. Anonymkode: 07453...c24 11 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7 Skrevet 20. november 2023 Nice story bro. Strippeklubb med foreldre. Ja, det ville vært et nytt nivå av lavmål Anonymkode: 554a8...747 16
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #8 Skrevet 20. november 2023 Om hun var iferd med å bli ganske full får hun ingenting utav å gå på strippeklubb uansett? Å passe på henne vil være å ta henne med hjem? Anonymkode: 2ca2c...dce 12
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #9 Skrevet 20. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi hun syns det er rart at en far tar med datteren sin på strippeklubb. Far oppretter en tråd om det på kg under seksualitet. Anonymkode: 07453...c24 Denne tråden ligger under Singelliv og dating................. Anonymkode: 071b3...9f4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #10 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne tråden ligger under Singelliv og dating................. Anonymkode: 071b3...9f4 Singelliv og dating. Far tar med datter på strippeklubb. Høres like ille ut.... Anonymkode: 07453...c24 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #11 Skrevet 20. november 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en datter på 20 år som er lesbisk. Vi har et veldig nært forhold, og i forrige uke var vi ute på byen sammen. Min datter fikk lyst til å dra på strippeklubb, og siden jeg ikke har noe imot det, så stakk vi innom en tur. Jeg tenkte at noen måtte jo passe på henne siden hun var i ferd med å bli ganske full. Da jeg forteller dette til hun jeg dater dagen etter (hun har ikke møtt datteren min fordi det enda er ganske tidlig) så ble det ikke tatt veldig godt imot. Jeg var ærlig mot henne og fortalte det som det var og håpet at hun ikke ble sjalu eller kom til å kutte kontakten med meg. Men det skjedde altså ikke.. hun synes strippeklubber er en uting og reagerte på at jeg la det frem på en måte som fikk henne til å være the bad guy dersom hun ikke ville date meg mer fordi jeg ville glede datteren min. Hvor er logikken her? Kan ikke en far få ta med datteren sin på strippeklubb hvis begge to har lyst til det? Anonymkode: 12302...5c2 Jeg hadde hatt mest problemer med at det tydeligvis er en normal ting å gå på grøftefylla med sin unge datter (det var fortsatt ganske tidlig og datteren var begynt å bli så full at hun måtte "passes på") Anonymkode: 2cd0a...ced 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #12 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en datter på 20 år som er lesbisk. Vi har et veldig nært forhold, og i forrige uke var vi ute på byen sammen. Min datter fikk lyst til å dra på strippeklubb, og siden jeg ikke har noe imot det, så stakk vi innom en tur. Jeg tenkte at noen måtte jo passe på henne siden hun var i ferd med å bli ganske full. Da jeg forteller dette til hun jeg dater dagen etter (hun har ikke møtt datteren min fordi det enda er ganske tidlig) så ble det ikke tatt veldig godt imot. Jeg var ærlig mot henne og fortalte det som det var og håpet at hun ikke ble sjalu eller kom til å kutte kontakten med meg. Men det skjedde altså ikke.. hun synes strippeklubber er en uting og reagerte på at jeg la det frem på en måte som fikk henne til å være the bad guy dersom hun ikke ville date meg mer fordi jeg ville glede datteren min. Hvor er logikken her? Kan ikke en far få ta med datteren sin på strippeklubb hvis begge to har lyst til det? Anonymkode: 12302...5c2 Jeg hadde ikke giddet å date en mann som går på strippeklubb i den første datingfasen. Strippeklubb er etter mitt syn heller ikke en passende aktivitet for foreldre og barn sammen, lesbisk eller ikke. Hvis hun var i ferd med å bli full, ville en ansvarlig far ha kjørt henne hjem. Anonymkode: cb375...ca7 11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #13 Skrevet 20. november 2023 Jeg ville heller ikke synes det var greit. Jeg kommer virkelig aldri til å gå på strippeklubb med ungene mine, ei heller gå på fylla med de. Anonymkode: a758f...2ce 5
Goodtimes Skrevet 20. november 2023 #14 Skrevet 20. november 2023 Synes ikke far, datter og strippeklubb høres ut som en god idè. Skjønner daten din veldig godt. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #15 Skrevet 20. november 2023 Jeg hadde ikke datet noen som har for vane å frekventere strippeklubber, og sitte og se på lettkledde kvinner som kjøttstykker og sexobjekter. Det er et forkastelig kvinnesyn jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Ut og vekk med deg. Spiller ingen rolle om datteren din var med. Høres ikke ut som det er sant en gang. Anonymkode: b8abf...335 5
mumrikk1 Skrevet 20. november 2023 #16 Skrevet 20. november 2023 Om hun var på vei til å bli ganske full ville jeg heller tatt henne med hjem, enn å dra dit. Stiller meg bak daten din😄 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #18 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en datter på 20 år som er lesbisk. Vi har et veldig nært forhold, og i forrige uke var vi ute på byen sammen. Min datter fikk lyst til å dra på strippeklubb, og siden jeg ikke har noe imot det, så stakk vi innom en tur. Jeg tenkte at noen måtte jo passe på henne siden hun var i ferd med å bli ganske full. Da jeg forteller dette til hun jeg dater dagen etter (hun har ikke møtt datteren min fordi det enda er ganske tidlig) så ble det ikke tatt veldig godt imot. Jeg var ærlig mot henne og fortalte det som det var og håpet at hun ikke ble sjalu eller kom til å kutte kontakten med meg. Men det skjedde altså ikke.. hun synes strippeklubber er en uting og reagerte på at jeg la det frem på en måte som fikk henne til å være the bad guy dersom hun ikke ville date meg mer fordi jeg ville glede datteren min. Hvor er logikken her? Kan ikke en far få ta med datteren sin på strippeklubb hvis begge to har lyst til det? Anonymkode: 12302...5c2 Herregud så utrolig sær og veldig creepy aktivitet for far og datter. Troll. Anonymkode: d720c...289 2
Maleficenta Skrevet 20. november 2023 #19 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en datter på 20 år som er lesbisk. Vi har et veldig nært forhold, og i forrige uke var vi ute på byen sammen. Min datter fikk lyst til å dra på strippeklubb, og siden jeg ikke har noe imot det, så stakk vi innom en tur. Jeg tenkte at noen måtte jo passe på henne siden hun var i ferd med å bli ganske full. Da jeg forteller dette til hun jeg dater dagen etter (hun har ikke møtt datteren min fordi det enda er ganske tidlig) så ble det ikke tatt veldig godt imot. Jeg var ærlig mot henne og fortalte det som det var og håpet at hun ikke ble sjalu eller kom til å kutte kontakten med meg. Men det skjedde altså ikke.. hun synes strippeklubber er en uting og reagerte på at jeg la det frem på en måte som fikk henne til å være the bad guy dersom hun ikke ville date meg mer fordi jeg ville glede datteren min. Hvor er logikken her? Kan ikke en far få ta med datteren sin på strippeklubb hvis begge to har lyst til det? Anonymkode: 12302...5c2 syns det ikke akkurat er noen passende far barn aktivitet jeg men.. Uansett om barnet er voksent
Maleficenta Skrevet 20. november 2023 #20 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er helt lov. Er da normalt å gå på seksuelle plasser med pappan sin. Ingenting rart i det. Helt vanlig. Alle gjør det. Kos dere! Anonymkode: 07453...c24 eh du er sarkastisk nå? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå