AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Rundt 300 kr? Takk for alle tips! Anonymkode: 3054b...ac5
Illuminatum Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Rundt 300 kr? Takk for alle tips! Anonymkode: 3054b...ac5 Alder er jo litt interessant og evnt interesser. Vin er jo alltid en slager
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Masse fine gaver som er nyttige å fine, uten at de blir for personlige, men du kjenner jo sikkert personen litt så du kan tenke noe som eks: - En vinflaske med noe god sjokolade til, om hun drikker vin. - Knallgod te med en søt tekopp og god snacks til om hun er en tedrikker. - spekepølser som er litt sånne fancy som man ikke kjøper til seg selv, men elsker å spise. om hun liker det. - Kjempegod honning Lista over ting man kan gi bort er lang, jeg personlig firetrekker spiselige gaver, siden man som oftes har nok ting. Anonymkode: c5665...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 En kan jo spør etter ønskeliste 😊Mer info er lurt da. Alder, interesser… Inngifta tante kan jo være fra 20-99 år🫣 Anonymkode: 51633...f64
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #5 Skrevet 20. november 2023 Jeg ville kanskje kjøpt et duftlys som lukter godt, en god håndsåpe eller noen kremer. Anonymkode: 6b540...a8f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #6 Skrevet 20. november 2023 Hadde i utgangspunkt ikke kjøpt noe. For vi gir ikke gaver til alle. Men en god håndkrem, kremer, såpe, ja en bruks ting. Jet hadde blitt glad for det hvert fall Anonymkode: 6012d...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7 Skrevet 20. november 2023 Hvorfor kjøper man ikke en fellesgave til den inngiftede tanten og partner? Anonymkode: 7dbb6...22d 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #8 Skrevet 20. november 2023 Kommer helt an på tanten... Men jeg hadde blitt glad for: Gavekort, sokker, en god bok, en flaske vin eller likør, duftlys eller kubbelys, gode dusjsåper, snacks, hjemmestrikk, skrivesaker, blomster, pysjbukse, mykt pledd... osv Anonymkode: 64fd5...146
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #9 Skrevet 20. november 2023 Vin eller dusjsåper fra rituals Anonymkode: 5d15d...d4b
skruf Skrevet 20. november 2023 #10 Skrevet 20. november 2023 Du kan høre litt med onkelen din og få litt tips fra han kanskje, vet ikke hvor godt du kjenner tanten din? Samler hun på noe feks? Jeg samler på mummikopper, begynte med det da jeg var blodgiver og fikk mummikopp hver gang jeg donerte blod og blodplasma, men måtte dessverre slutte da jeg ble syk. Mummikopper har blitt veldig populære og mange samler. Hvis hun er en av de så koster en kopp ca 250kr, og du kan legge ved byttelapp For min del liker jeg best bruksgaver. Nips og naps som telysholder, vase, pyntegjenstander, generelt ting som hoper seg opp er ikke akkurat øverst på lista mi. Ikke vin/alkohol heller, da jeg ikke drikker. Men hadde blitt glad for en gavepakke med feks en god te, honning og shortbread! Jeg tror jeg er en av få kvinner som ikke liker merket Rituals; alle jeg kjenner elsker det. Rituals har gavepakninger i ulike prisklasser, så du kunne evt kjøpt det? Dette feks, 299kr https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-sakura---small-gift-set-2023-1116616.html?source=cop&showbacklink=false#gad_source=1&gclid=Cj0KCQiApOyqBhDlARIsAGfnyMrD8sRHVqeECEKzJE4FS9utEZx2hWqv4bI20hgU5mXA58RXHCJXWA4aAiY1EALw_wcB&gclsrc=aw.ds&start=1 Ellers så er gavesett med feks mascara eller andre brukstinger fint å få Kicks har mange fine gavesett til ok priser ( og er du medlem eller melder deg inn så tror jeg Kicks har de beste medlemstilbudene; sender jevnlig ut kuponger på feks 25% på valgfritt produkt, 20% på alle hårprodukter osv+man samler poeng for hvert kjøp som man etterhvert trekker fra 25kr for en oppspart kupong.) https://www.kicks.no/julegaver/julegave-til-henne/makeup/lash-power-mascara-gift-box-v94076009 https://www.kicks.no/julegaver/julegave-til-henne/makeup/supra-volume-gift-box-v94076173 Disse produktene fra Dior er veldig gode, koster dog 315kr Men det må jo ikke være sminke/skjønnhet. Liker hun å lese så kan du spørre onkelen din hva hun liker å lese og kjøpe ei bok. Innbundne bøker koster gjerne over 300kr hvis de er utgitt siste året, men pocketbøker er også fint å få (er veldig glad i å lese selv’), bare få lagt ved byttelapp Liker hun håndarbeid? Hva med å kjøpe enten en garnpakke eller heklekit? Har hun det fra før så kan det byttes. Jeg hadde bl.a blitt veldig glad for disse; https://frukvist.no/shop/hawthorn-handmade-broderipakke-rev/ (299kr) https://frukvist.no/shop/fru-kvists-raske-votter-garnpakke/ (227kr) Hipsterlua fra Petiteknit er god og enkel å strikke, garnpakken kommer på 195kr (velger farge selv) https://frukvist.no/shop/hipsterlua-av-petiteknit-garnpakke/ Eller, hvis du kan å strikke eller hekle så kanskje du kan lage noe til henne selv? Selv om man strikker selv så er det utrolig koselig å få noe hjemmestrikket i gave selv Ofte så blir det til at man strikker til andre og ikke til seg selv. Moren min er 67 år og en racer med alt som har med håndarbeid å gjøre. Jula i fjor så strikket jeg et fint sjal til henne, og hun ble så glad❤️ Jeg fikk heklete pads som lå i en heklet pose av venninna mi; helt genialt! Slipper å kjøpe bomullspads og sparer miljøet. Samler de opp og vasker de i en vaskepose Jeg strikket en haug med kosesokker til venninner og svigerinner i fjor. Ei oppskrift fra Marte Helgetun, veldig snarstrikket. Akkurat denne, med mønster, koster 353kr, men når man har mønsteret så kan man kjøpe tilsvarende garn som er mye billigere. De er også fine til restegarn hvis man strikker endel fra før (hoper seg fort opp med restegarn) https://www.martehelgetun.no/butikken-min/materialpakker/dame/happy-feet-voksen/ 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #11 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor kjøper man ikke en fellesgave til den inngiftede tanten og partner? Anonymkode: 7dbb6...22d Hvorfor gave i det hele tatt, er min tanke. Anonymkode: e6292...176 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #12 Skrevet 20. november 2023 Takk for alle tips! 😊 Hun er 45 eller noe sånn, kjenner henne ikke veldig godt. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor gave i det hele tatt, er min tanke. Anonymkode: e6292...176 Fordi vi feirer jul sammen med resten av storfamilien og alle andre får gaver. Anonymkode: 3054b...ac5 2
Navani Skrevet 20. november 2023 #13 Skrevet 20. november 2023 Hvorfor ikke spørre hva hun ønsker seg? det gjør vi til de vi kjøper gaver til, for ingen av oss er særlig glad i å få ting som ikke kan brukes.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #14 Skrevet 20. november 2023 Navani skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke spørre hva hun ønsker seg? det gjør vi til de vi kjøper gaver til, for ingen av oss er særlig glad i å få ting som ikke kan brukes. Fordi svaret fra mange tanter, onkler, foreldre og besteforeldre er alltid "neeeida jeg trenger ikke gaver, spar pengene dine du." Og den diskusjonen har jeg hatt litt for mange ganger 😅 Anonymkode: 3054b...ac5 1 1
Ullvott Skrevet 20. november 2023 #15 Skrevet 20. november 2023 Jeg er en av disse tantene selv, og jeg liker: bøker nøytral sminke av ok kvalitet, for eksempel lipgloss, neglelakk eller svart maskara god dusjsåpe vin litt "eksklusive" forbruksting som kaffe, te, krydder, oljer, kul konfekt osv Jeg er i førtiårene, men akkurat disse tingene ser jeg for meg at er ganske aldersnøytrale. Jeg likte dem i alle fall da jeg var 25, og jeg ser for meg et jeg kan like samme type ting i flere tiår framover også. I motsetning til hva jeg har lest i mange andre tråder her inne opp gjennom årene, synes jeg gavesett kan være helt flott. Riktignok er det ikke alt som treffer like godt; for min del er bodylotion og håndkrem noe det går lite av, men de kan komme til nytte i håndveska, kontorpulten eller toalettmappa.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #16 Skrevet 20. november 2023 Pene kubbelys/stearinlys/telys, fine servietter, en god te og sjokoladetrøfler. God olivenolje og balsamico creme Ullsokker, god kakao (f.eks amundsen), håndmaske eller god ansiktsmaske. Gavekort på storytel, fabel el. En bok, god sjokolade, vin. Duftlys (hvis hun liker slik), god håndkrem og god kaffe. Hansker/votter og skjerf Noe spiselig som spekemat, ost (husk å ha gaven i kjøl), syltetøy, honning, kjeks, brente mandler, god konfekt, vin, god cider, gode juice. Anonymkode: 0ac64...d14 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #17 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Masse fine gaver som er nyttige å fine, uten at de blir for personlige, men du kjenner jo sikkert personen litt så du kan tenke noe som eks: - En vinflaske med noe god sjokolade til, om hun drikker vin. - Knallgod te med en søt tekopp og god snacks til om hun er en tedrikker. - spekepølser som er litt sånne fancy som man ikke kjøper til seg selv, men elsker å spise. om hun liker det. - Kjempegod honning Lista over ting man kan gi bort er lang, jeg personlig firetrekker spiselige gaver, siden man som oftes har nok ting. Anonymkode: c5665...a9f Hadde ikke kunne brukt noe av dette desverre! Tanken er god, men desverre hadde det bare stått og støvet eller gått i bosset! Sjokolade er eneste på listen, MEN bare noen! Spør! Har flere venninner som er veldig sær og ikke liker noe. Ikke lett å finne noe til andre alltid! Anonymkode: 2e0da...bac
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #18 Skrevet 20. november 2023 Tante selv her! Jeg vil også si at akkurat vin og litt luxus matvarer bør gå hjem hos alle (må jo evt høre med han onkel om hun er avholds eller allergiker eller vegetarianer etc da..). I tillegg kosmetikk. Jeg hater Rituals selv da, men mange liker det jo åpenbart. Hva med laneige sin lip sleeping mask, den liker alle som har prøvd den: https://www.luxplus.no/produkt/laneige-lip-sleeping-mask-berry-20-g?gsmp=1&gclid=Cj0KCQiApOyqBhDlARIsAGfnyMoPzsb2Qf07ZGt2PHv_CjXoaVp1asry0ZJoleqSpFat3Eg4XDCIeo0aAuToEALw_wcB Anonymkode: 3c344...e9e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #19 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Pene kubbelys/stearinlys/telys, fine servietter, en god te og sjokoladetrøfler. God olivenolje og balsamico creme Ullsokker, god kakao (f.eks amundsen), håndmaske eller god ansiktsmaske. Gavekort på storytel, fabel el. En bok, god sjokolade, vin. Duftlys (hvis hun liker slik), god håndkrem og god kaffe. Hansker/votter og skjerf Noe spiselig som spekemat, ost (husk å ha gaven i kjøl), syltetøy, honning, kjeks, brente mandler, god konfekt, vin, god cider, gode juice. Anonymkode: 0ac64...d14 Av denne listen, gos kaffe og noe sjokolade. Ullsokker er alltid greit! Anonymkode: 2e0da...bac
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #20 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Rundt 300 kr? Takk for alle tips! Anonymkode: 3054b...ac5 Vin, kaffe, godteri, krydder, te osv. Anonymkode: dbf09...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå