Kryneren Skrevet 20. november 2023 #1 Del Skrevet 20. november 2023 Når den første snøen kom da jeg var liten, var det alltid stas. " Det har snødd i natt". Jeg synes det ennå, femti år senere. Litt snømåking går bra, har ikke så mye å måke. Hva synes dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Del Skrevet 20. november 2023 Fint for deg. Jeg kan ikke fordra snø. Anonymkode: ceaa5...daa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Del Skrevet 20. november 2023 Så lenge det er SNØ elsker jeg det. Bor i en snørik by på østlandet, i fjor forsvant gateskiltene under snøen. Men om det blir isete, hålkete og glatt derimot… Anonymkode: 30951...261 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. november 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge det er SNØ elsker jeg det. Bor i en snørik by på østlandet, i fjor forsvant gateskiltene under snøen. Men om det blir isete, hålkete og glatt derimot… Anonymkode: 30951...261 Ja, enig. Barftost og is er verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #5 Del Skrevet 20. november 2023 Bor i nord, og her har vi mørketid. Da er det fint med 10 cm snø, som gjør alt litt lysere. Trenger ikke mer 🙂. Ikke så glad i måking. Men vil mye heller ha snø enn hålke! Her på landet holder snøen seg hvit og fin. Ikke så fint med den skitne snøen i byene (bodde mange år i Oslo). Anonymkode: 204f2...39e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. november 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 20. november 2023 Godt voksen, men jeg blir litt barnslig når snøen kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. november 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 20. november 2023 Lar meg gjerne utfordre til å bli med på snøballkrig hvis det er snø nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 26. desember 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 26. desember 2023 Tre nøtter til Askepott har noen fine scener med ridning gjennom løssnøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 23. februar Forfatter #9 Del Skrevet 23. februar Det kommer sikkert et Snøfall eller to til før våren er her for fullt, tror dere ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar #10 Del Skrevet 23. februar (endret) Hva jeg synes om saken…At rullestollivet minner utrolig mye om fotlenkelivet for tiden🫤 Endret 23. februar av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 23. februar Forfatter #11 Del Skrevet 23. februar Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hva jeg synes om saken…At rullestollivet minner utrolig mye om fotlenkelivet for tiden🫤 Høres ikke noe særlig ut uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 24. februar Forfatter #12 Del Skrevet 24. februar Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Hva jeg synes om saken…At rullestollivet minner utrolig mye om fotlenkelivet for tiden🫤 Men hva har det med snø å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. februar #13 Del Skrevet 24. februar (endret) Kryneren skrev (35 minutter siden): Men hva har det med snø å gjøre? Jeg kommer ikke frem ute.. må kjøres i bil fra dør til dør..Savner veldig å ta en tur til butikken 1 km unna f eks. Endret 24. februar av Frøkenfryden 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 24. februar #14 Del Skrevet 24. februar Akkurat nå er jeg drittlei av vinter og snø! De som ELSKER snø slipper sikkert å måke i timesvis før de skal på jobb mange ganger i uka og gjerne et par timer etter jobb og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 24. februar Forfatter #15 Del Skrevet 24. februar Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg kommer ikke frem ute.. må kjøres i bil fra dør til dør..Savner veldig å ta en tur til butikken 1 km unna f eks. @Frøkenfrydendet skjønner jeg godt. Da håper vi det blir lettere føre snart ❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. februar #16 Del Skrevet 24. februar (endret) Jeg kan med hånda på hjertet si. JEG HATER SNØ. Jeg hater vinter. EDIT: rettelse: Jeg liker vinter,så lenge det ikke er snø eller is. Kulde er ingen problem i seg selv! Endret 24. februar av Fant80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 24. februar Forfatter #17 Del Skrevet 24. februar Fant80 skrev (27 minutter siden): Jeg kan med hånda på hjertet si. JEG HATER SNØ. Jeg hater vinter. EDIT: rettelse: Jeg liker vinter,så lenge det ikke er snø eller is. Kulde er ingen problem i seg selv! Det var jo klar tale. Det er mer sånn vinteren er blitt i perioder- men så kommer plutselig masse snø igjen. Er ikke superglad i å måke med snøføyka midt imot. Men likevel liker jeg snø bedre enn slaps og barftost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. februar #18 Del Skrevet 25. februar «Folkens jeg kommer med nyheter, jeg må få be om absolutt stillhet. Ventetida er over, det kommer til å falle snø i natt. Her kommer vinter’n, her kommer den kalde, fine tida, her kommer vinter’n, endelig fred å få!» 🎸🎶 Jeg liker snø, men ikke i for store mengder. De siste ukene har jeg ikke en gang kunnet gå i skogen med hunden pga en meter kram, dyp snø med tynt lag skare på toppen. Da er det ikke morsomt lenger. Men passe mengde lett, fin puddersnø elsker jeg. Det lyser opp så fint og det er så fint å gå i skogen med hunden blant snødekte trær under stjernehimmelen. Er ikke spesielt glad i sterk kulde, men mye heller -20, sol og vindstille enn 0 grader, sludd/regn og vind. Det føles mye kaldere enn tørr kulde. -5 til -10 er fint så lenge det ikke blåser så mye. Vind er verst av alt på vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 25. februar Forfatter #19 Del Skrevet 25. februar jukkapalme skrev (26 minutter siden): «Folkens jeg kommer med nyheter, jeg må få be om absolutt stillhet. Ventetida er over, det kommer til å falle snø i natt. Her kommer vinter’n, her kommer den kalde, fine tida, her kommer vinter’n, endelig fred å få!» 🎸🎶 Jeg liker snø, men ikke i for store mengder. De siste ukene har jeg ikke en gang kunnet gå i skogen med hunden pga en meter kram, dyp snø med tynt lag skare på toppen. Da er det ikke morsomt lenger. Men passe mengde lett, fin puddersnø elsker jeg. Det lyser opp så fint og det er så fint å gå i skogen med hunden blant snødekte trær under stjernehimmelen. Er ikke spesielt glad i sterk kulde, men mye heller -20, sol og vindstille enn 0 grader, sludd/regn og vind. Det føles mye kaldere enn tørr kulde. -5 til -10 er fint så lenge det ikke blåser så mye. Vind er verst av alt på vinteren. Enig med deg-aøt med måte. Et sted mellom 2 og 5 kuldegrader og ikke for mye vind. Puddersnø er fint-og selvfølgelig lettest å rydde bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. februar #20 Del Skrevet 25. februar Frøkenfryden skrev (På 23.2.2024 den 22.24): Hva jeg synes om saken…At rullestollivet minner utrolig mye om fotlenkelivet for tiden🫤 Hva har du gjort for noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå