Gå til innhold

Blir jeg brukt for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei, så æ trenger trenger litt hjelp med en situasjon jeg står i. Jeg og min ex fikk nylig kontakten igjen etter at vi slo opp i mai , det va et fint og dramafritt brudd og vi var fortsatt venner en stund etterpå. Når vi møttes for første gang på noen mnd i oktober så fortalte han at han savnet meg og at han hadde hatt noen sommerflørter i sommer men at det på en måte ikke føltes «riktig» for han, og at det føltes riktig med meg. Til tross for dette så sa han at han var aromatisk og ikke kunne\var forelsket i meg eller noen andre.  Vi snakket videre den kvelden som førte til et samleie. Etter dette så har vi møttes en gang til og snapper dagelig på snap. Jeg har begynner å merke at samtale blir mere og mere seksuelle og at det stort sett i snakkes om så mye annet i mellom oss. Dette synes jeg er vanskelig fordi jeg har alltid likt han sikkerlig godt og merker at følelsene mine for han ikke har godt bort enno, og at set sårer meg når det går flere timer før han sender meg en snap. Tror dere han utnytter eller bruker meg for sex? Hva synes dere jeg skal gjøre? Plis seriøse svar

Anonymkode: 0bbf4...7e6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bruker deg for sex. Beklager. Kom deg bort fra det så du kan komme deg over han.

Anonymkode: cbb80...9ba

• Liker 4
Skrevet

Han finner ikke dame, og du er lett ligg for han. Han vet at du liker han og sier ja til sex

Anonymkode: ab292...a03

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Til tross for dette så sa han at han var aromatisk

😐??????

• Liker 4
Skrevet
NatNat skrev (4 minutter siden):

😐??????

Jeg tipper Ts mener aromantisk. Altså ikke aseksuell, men aromantisk. Og det høres ikke bra ut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

okei, så æ trenger trenger litt hjelp med en situasjon jeg står i. Jeg og min ex fikk nylig kontakten igjen etter at vi slo opp i mai , det va et fint og dramafritt brudd og vi var fortsatt venner en stund etterpå. Når vi møttes for første gang på noen mnd i oktober så fortalte han at han savnet meg og at han hadde hatt noen sommerflørter i sommer men at det på en måte ikke føltes «riktig» for han, og at det føltes riktig med meg. Til tross for dette så sa han at han var aromatisk og ikke kunne\var forelsket i meg eller noen andre.  Vi snakket videre den kvelden som førte til et samleie. Etter dette så har vi møttes en gang til og snapper dagelig på snap. Jeg har begynner å merke at samtale blir mere og mere seksuelle og at det stort sett i snakkes om så mye annet i mellom oss. Dette synes jeg er vanskelig fordi jeg har alltid likt han sikkerlig godt og merker at følelsene mine for han ikke har godt bort enno, og at set sårer meg når det går flere timer før han sender meg en snap. Tror dere han utnytter eller bruker meg for sex? Hva synes dere jeg skal gjøre? Plis seriøse svar

Ettersom jeg ikke kjenner ham, kan jeg ikke vite sikkert hva han vil. Men du sier han er aromantisk. Dermed vil dine følelser overfor ham aldri bli gjengjeldt. Så om han vil ha sex med deg, så tror jeg han utnytter deg. Så må du tenke over hva du ønsker av ham. Tror du det samsvarer med det han ønsker? Du er blitt «avhengig» av ham. Jeg tenker det er best å bryte kontakten. Ettersom bruddet i mai gikk greit, er det vel stor sannsynlighet dette også vil gjøre det. Husk å ta vare på deg selv, og la fornuften snakke høyere enn følelsene dine for ham. 

Skrevet
11 hours ago, MyMichelle said:

Jeg tipper Ts mener aromantisk. Altså ikke aseksuell, men aromantisk. Og det høres ikke bra ut.

Nei. Hadde sagt uromantisk eller rett og slett ikke romantisk

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ut som om han bruker deg for sex ja. Tipper han kaster deg ut døren det øyeblikket han finner noen han er keen på. 

Anonymkode: e6670...d6e

Skrevet

Herregud....er du 18?

Du blir såret fordi det tar timer før han sender en snap... :o 

Anonymkode: fff65...3db

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 13.55):

Herregud....er du 18?

Du blir såret fordi det tar timer før han sender en snap... :o 

Anonymkode: fff65...3db

Hatt en dårlig dag eller? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...