AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #21 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Gi folk litt slækk og spillerom. Alt handler ikke om deg hele tiden. Anonymkode: b9dbf...2f8 Enig når det gjelder en bursdag eller andre ting. Men bryllup? Jo, den handler om bruden og brudgommen. Da biter man i seg, tar en ordentlig smertesetillende og dukker opp, om så bare for et par timer. Anonymkode: aaa81...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #22 Del Skrevet 20. november 2023 Definitivt Groomzilla. "God bedring, det var synd du ikke kunne komme" er fasiten her. "Lage surt innlegg på kg" er feil svar. Men det var nesten forfriskende å se en Groomzilla her inne blant alle Bridezillaene. Anonymkode: b54be...74b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #23 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enig når det gjelder en bursdag eller andre ting. Men bryllup? Jo, den handler om bruden og brudgommen. Da biter man i seg, tar en ordentlig smertesetillende og dukker opp, om så bare for et par timer. Anonymkode: aaa81...ef9 Jadda, om så man ligger der med betennelse og kjaker som en velfødd hamster og knasker parafin forte som om det var godteri for å holde smertene unna. I bryllup må man jo okke som. Man er jo invitert må vite Anonymkode: 2f7bd...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 21. november 2023 #24 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 22.57): Jeg giftet meg for et par uker siden, og sent på kvelden i forveien så sendte en kompis av meg melding og sa at han ikke kom fordi han hadde trukket en tann og følte seg helt ødelagt. Det er selvfølgelig greit å ikke komme pga sånne ting, men trekking av tann vet man om en liten stund før det faktisk skjer. Hadde han sagt ifra at han hadde time til trekking av tann før så kunne vi gjort om bestilling av mat, omdirigert plassene osv. Men nei. Er det greit å være litt sur, eller gjør det meg til en groomzilla? Anonymkode: 47b7b...6d2 Nei vettu, det vet man faktisk ikke alltid en stund i forveien. Kutt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 22. november 2023 #25 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg trakk en visdomstann på mandag. Jeg har ikke spesielt vondt, men det verker godt ja. Men overlever gjør jeg. Men jeg hadde aldri i livet klart ett bryllup nå. Jeg jobber ikke, men om jeg hadde gjort det hadde jeg nok måttet være sykemeldt, på tross av at smertene jeg har nå er helt normale. Grunnen til at det går så greit som det gjør er jo fordi jeg er hjemme. Skal på julebord med jobben til mannen på lørdag, håper jeg klarer det. Da er det 5 dager siden jeg trakk.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #26 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 14.10): Enig når det gjelder en bursdag eller andre ting. Men bryllup? Jo, den handler om bruden og brudgommen. Da biter man i seg, tar en ordentlig smertesetillende og dukker opp, om så bare for et par timer. Anonymkode: aaa81...ef9 Den kommentaren din der bekrefter kun en ting, du har ALDRI hatt skikkelige sterke smerter, du vet knapt nok hva det vil si å være helt utslått av smerter. Du har aldri hatt det fysisk vondt nok.. Anonymkode: 979c9...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #27 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg fikk et av bud morgenen bryllupet var. Tenke seg å ikke varsle om sykdom den dagen tidligere da...fysh. Anonymkode: 6efb9...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2023 #28 Del Skrevet 23. november 2023 Han hadde jo en helt gyldig og akutt oppstått grunn, jeg skjønner virkelig ikke at dette er noe å bli sur for? Var han forlover, fotograf eller hadde andre funksjoner som faktisk fikk følger? I så fall er det lov å kjenne på den frustrasjonen som følger med uforutsette siste-liten-problemer, men det er fortsatt ikke greit å være sur på han som faktisk ikke kunne noe for det som skjedde og sannsynligvis var ganske lei seg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå