AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg giftet meg for et par uker siden, og sent på kvelden i forveien så sendte en kompis av meg melding og sa at han ikke kom fordi han hadde trukket en tann og følte seg helt ødelagt. Det er selvfølgelig greit å ikke komme pga sånne ting, men trekking av tann vet man om en liten stund før det faktisk skjer. Hadde han sagt ifra at han hadde time til trekking av tann før så kunne vi gjort om bestilling av mat, omdirigert plassene osv. Men nei. Er det greit å være litt sur, eller gjør det meg til en groomzilla? Anonymkode: 47b7b...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 19. november 2023 #2 Del Skrevet 19. november 2023 Groomzilla. Det kan ha vært akutt. Og trekke tann er ikke ensbetydende med fravær dagen etter. Det er ulikt hvor dårlig man blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 19. november 2023 #3 Del Skrevet 19. november 2023 Det kan vel hende han undervurderte hvor vondt det kom til å gjøre og ikke engang tenkte over at smertene ville vare mer enn et par timer. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 19. november 2023 #4 Del Skrevet 19. november 2023 hvis ... ikke tannlegen ga ham den kjedelige beskjeden etter å ha sett i munnen hans? eller ... at kompisen din ikke visste han skulle bli så skikkelig dårlig av å trekke en tann? er du glad i kompisen din og stoler på ham kunne du kanskje tenkt deg til dette selv? 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 19. november 2023 #5 Del Skrevet 19. november 2023 I de fleste tilfeller er det helt problemfritt å trekke en tann - men noen ganger blir det litt krise (tannlegen må feks operere ut tannen, pasienten må sendes videre fordi tannlegen ikke klarer å få ut tannen, tannen må knuses før den kan trekkes, milelange røtter osv osv) - og da har man det ikke veldig godt etterpå.. Det kan hende han/hun har fått tannverk, og at timen var en akutttime? Da kan det ikke planlegges. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Del Skrevet 19. november 2023 Gi folk litt slækk og spillerom. Alt handler ikke om deg hele tiden. Anonymkode: b9dbf...2f8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 19. november 2023 #7 Del Skrevet 19. november 2023 Er innafor. Noen må faktisk operere ut tenner og de fleste undervurder hvor jævlig man føler seg etterpå. Noen må gå på sterke smertestillende andre gå på antibiotika som gjør de dårlige. Kan jo hende personen også har problemer med rus eller har et megastort problem med noen andre som kommer i bryllupet. Tenker at man ikke avlyser et bryllupet til en god venn kvelden i forveien om det virkelig ikke er en god grunn. Ta deg en tur til denne vennen og snakk sammen er min tanke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Del Skrevet 19. november 2023 Så fint å gi beskjed, går det bra med vennen din? Anonymkode: 179df...3d9 9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Del Skrevet 19. november 2023 Hallo - han var ikke frisk! Gi litt slack, hele verden kretser ikke rundt deg, ikke fordi du skal gifte deg heller. Han har nok ikke planlagt å trekke tanna akkurat i tide til å bruke det som unnskyldning for ikke å gå i bryllupet ditt. Hvis du mistenker det anbefaler jeg at du bør se i speilet og finne ut hva du har gjort som har plaget ham såpass at han ikke ville gå. Anonymkode: 947ef...023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg tipper han undervurderte hvor vondt det var/faktisk ble. Jeg er slik, tenker alltid at behandlinger for skader av andre kroppsdeler, tenner ol ikke tar så lang tid eller gjør særlig vondt. Helt til jeg står der og innser at jo, det gjør vondt i en eller flere uker, jeg kan faktisk ikke trene slik jeg hadde tenkt, og at det søren meg var et bryllup jeg planla å gå i som blir umulig pga vondt og hovenhet etter behandling. Gi ham slack og gå videre. Anonymkode: ed279...f4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #11 Del Skrevet 19. november 2023 Vær glad han sa i fra! Ro an ned ti hakk. Anonymkode: 79ea4...aa3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #12 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg trakk to visdomstenner og kunne sikkert gått i bryllup samme dag. Mens mannen min ble seende ut som en hamster som hadde spist en volleyball. Han kunne ikke gått noen steder dagen etter Anonymkode: ff8f1...8aa 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #13 Del Skrevet 20. november 2023 En venninne måtte trekke visdomstann noen dager før eget bryllup, der var ikke planlagt for å si det sånn Anonymkode: 12978...07c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #14 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gi folk litt slækk og spillerom. Alt handler ikke om deg hele tiden. Anonymkode: b9dbf...2f8 Jo, i et bryllup handler det om brudgommen. Anonymkode: ed86a...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #15 Del Skrevet 20. november 2023 Jeg trakk to tenner for et par år siden. Den ene var som å trekke en kniv ut av smør, og jeg gruet meg dermed ikke til den andre. Den viste seg å være en liten helvetesknute, tok en evighet å få ut og tok tid før slutta å være vondt. Anonymkode: 19dfb...985 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. november 2023 #16 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg trakk to visdomstenner og kunne sikkert gått i bryllup samme dag. Mens mannen min ble seende ut som en hamster som hadde spist en volleyball. Han kunne ikke gått noen steder dagen etter Anonymkode: ff8f1...8aa Ler av beskrivelsen😂😂 Til TS. Da jeg trakk nede var det typ operasjon med sykmelding fra den som opererte. MYE vondt. Trakk nettopp oppe nå og det var betydelig greiere men var absolutt medtatt samme kveld og åt kun flytende neste 4 dager. Merket det godt også dag 2. Hadde ikke klart bryllup noen av dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #17 Del Skrevet 20. november 2023 Du tar feil. Det er ikke greit at du er sur fordi du fikk sen melding om at en kompis var dårlig. Det er en svakhet om alt skal kretse rundt deg og ditt bryllup - og det gjør deg til en groomzilla, ja. Man vet ikke nødvendigvis på forhånd verken at man må trekke en tann eller at man blir dårlig etterpå. I stedenfor å være så egosentrisk, ha heller litt forståelse og medfølelse, det kan komme godt med i ekteskapet ditt også det!👌 Anonymkode: 9f8db...b75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #18 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg giftet meg for et par uker siden, og sent på kvelden i forveien så sendte en kompis av meg melding og sa at han ikke kom fordi han hadde trukket en tann og følte seg helt ødelagt. Det er selvfølgelig greit å ikke komme pga sånne ting, men trekking av tann vet man om en liten stund før det faktisk skjer. Hadde han sagt ifra at han hadde time til trekking av tann før så kunne vi gjort om bestilling av mat, omdirigert plassene osv. Men nei. Er det greit å være litt sur, eller gjør det meg til en groomzilla? Anonymkode: 47b7b...6d2 Det er ingen grunn til å være sur. Selv kunne jeg helt fint dratt i bryllup dagen etter jeg trakk en tann. Barnemat. Helt til jeg trakk tann nr to og ble både syk og fullstendig tatt på senga av smerter og så ut som en bolle i trynet. Anonymkode: 7dcac...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #19 Del Skrevet 20. november 2023 Beklager spekulasjoner, men det er du som har trukket en tann, ikke sant? Og kompisen din som er den sure brudgommen? Anonymkode: 00ba7...f70 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #20 Del Skrevet 20. november 2023 'Samme dag' i overskriften. 'Sent på kvelden i forveien' i HI. Ikke så veldig troverdig. Anonymkode: 7b4ee...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå