AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 På kontoret der jeg jobber dukker det ofte opp snaks, kaker osv på bordet på pauserommet som alle kan kose seg med. Her den ene dagen var det noen kjeks så lå så fint i en skål, på grunn av allergi så turte jeg ikke smake men så at emballasjen lå øverst i søppeldunken så tok den opp for å se om jeg kunne spise den, da så jeg at den ene typen hadde gått ut på dato for 4 mnd siden og den andre for 2mnd siden.. så jeg valgte å ikke smake.. syntes dere det er innafor å ta med gammel mat på jobb.. kan være den smaker helt fint men jeg personlig er skeptisk til bakevarer så er så gamle.. Anonymkode: fe21b...c3a
svartkatt Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Spørs vel hva.. jeg spiser endel etter passert dato. Men er jo mange som ikke gjør det.. så hadde vel funnet ut hva kollegene tenkte først.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Tørre butikkjøpte kjeks kan du nok spise flere år etter best før dato. De er best før, ikke gamle eller dårlige 4 mnd etter. Folk må seriøst skjerpe seg med matsvinnet her til lands. Anonymkode: cecdb...19a 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå