krissah Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Nå er det 6 uker siden jeg opererte trang forhud og alt skulle bli bra etter 4 uker fikk jeg først fortalt. Jeg skjønte allerede etter 2-3 uker at det er null sjans dette blir bra om en uke eller 2. Dette stemte så jeg dro til kirurgen igjen som mente «alt så fint ut» men jeg skal la det gå 6 uker til! Det er som om det er en hard ring av hud der stingene har vært, som ikke forsvinner. Vil dette forsvinne som kirurgen påstår? For det har jeg store vansker med å forstå at vil skje Som sagt har forhuden blitt trangere og det går nå ikke an å dra forhuden tilbake i slapp tilstand en gang. Dette gikk fint før operasjonen
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Hørtes vondt ut. Har ingen erfaring, men ville stolt på kirurgen litt til og venta og sett noen uker til. God bedring! Anonymkode: 17a28...efb 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Her ble det bedre umiddelbart. Hadde vondt i noen dager og «bruksforbud» i noen uker. Du nevner sting. Jeg kan ikke huske at det ble sydd hos meg, men det er endel år siden og jeg må innrømmet at jeg faktisk ikke husker lengre. Hos meg klippet dem opp forhuden på ett område. Jeg har fortsatt arrvev langs klippet, så litt mindre elastisk der, men siden omkretsen på åpningen av forhuden er betydelig økt nå, så er det likevel totalt sett mer åpning/elastisk enn tidligere. Anonymkode: 83e8d...942 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 Forstår godt frustrasjonen din. Kan du få en second opinion? Jeg tror du uansett må smøre deg med tålmodighet. Da jeg opererte øyelokkene hadde jeg et fortykket og hardt arr i flere uker/måneder. Det gikk sakte men sikkert bort og ble helt fint. Kirurgen tok bare bort hud og sydde sammen. Så kanskje er det litt slik med forhuden din? At det blir en periode med et uelastisk arr før det blir bedre? Lykke til❤️ Anonymkode: e6cb4...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #5 Skrevet 20. november 2023 krissah skrev (9 timer siden): Nå er det 6 uker siden jeg opererte trang forhud og alt skulle bli bra etter 4 uker fikk jeg først fortalt. Jeg skjønte allerede etter 2-3 uker at det er null sjans dette blir bra om en uke eller 2. Dette stemte så jeg dro til kirurgen igjen som mente «alt så fint ut» men jeg skal la det gå 6 uker til! Det er som om det er en hard ring av hud der stingene har vært, som ikke forsvinner. Vil dette forsvinne som kirurgen påstår? For det har jeg store vansker med å forstå at vil skje Som sagt har forhuden blitt trangere og det går nå ikke an å dra forhuden tilbake i slapp tilstand en gang. Dette gikk fint før operasjonen Skjærte og sydde. Var ømt og litt hovent , men gikk fort over. Ville hørt med en annen lege om det ikke ble bedre snart! Anonymkode: 537bf...414 1
krissah Skrevet 20. november 2023 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2023 Tusen takk for svar! Jeg får la det gå litt mer tid. Kirurgen sa at det siste han ville var å gjøre et nytt inngrep så håper virkelig det bare er litt mer tid som er løsningen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå