AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Hadde gjennom mange år stor tillit til ei dame godt ut i familien. Jeg var der ofte for forskjellige ting, mest for ungene hennes. Jeg var en god barnepike og avlaster for ungene hennes i mange år. I blant hadde jeg de med meg alene på diverse utflukter, andre ganger passet jeg de fordi moren skulle noe. Jeg lærte barna mange gode ting som de ennå bruker. I denne tiden var jeg ung voksen, jobbet med barn og utdannet meg innen det. Jeg fikk utrolig mye skryt av henne, flere gode bekreftelser fra barna og andre rundt de. Jeg har kun gode referanser ift jobb også. De var ikke de første barna jeg har passet, jeg har passet barn siden jeg var 12 år. Så var jeg i et lengre samboerskap og ble gravid, over 25 år gammel også. Etter det snudde damen ryggen til meg totalt. Hun klarte ikke å gratulere meg, hun mente at jeg tok et dumt valg, at jeg ikke var flink med barn og at jeg ikke kom til å klare morsrollen. Den første tiden tenkte jeg at hun hadde en vanskelig periode og jeg ga henne rom og tid. Med tiden innså jeg at jeg ikke lengre var velkommen hos henne. Det bare stoppet slik, ingen flere telefoner, ikke noe mer kontakt. Hva skjedde egentlig her? Det har gått 6 år og hun nekter en hver form for kontakt ennå. Anonymkode: 4229e...175
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Min umiddelbare tanke er jo at denne kvinnen brukte deg og syntes det ble for vanskelig når du ikke kunne være like tilgjengelig for bruk mer? syk i hodet, mao. Anonymkode: 928d9...6dd 8 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 22.51): Min umiddelbare tanke er jo at denne kvinnen brukte deg og syntes det ble for vanskelig når du ikke kunne være like tilgjengelig for bruk mer? syk i hodet, mao. Anonymkode: 928d9...6dd Samme tenkte jeg. Bare glem henne, ts, hun er ikke verdt å kaste bort energi på. Jeg antar at hun er som hun er pga. flere grunner. Plutselig kan hun ikke utnytte deg lenger. Plutselig ser hun at du er i et fast forhold og skal bli mor for første gang, du er ung og lykkelig og ferdig utdannet. Jeg antar at hun også delvis er sjalu på deg på et eller annet vis. I tillegg har hun nok ganske store personlige utfordringer psykisk, for ingen friske sier slikt som hun da sa til deg når du har hjulpet henne så mye. Arkiver det så langt bak i hjernen at du ikke husker det mer, hun er helt uviktig i ditt liv, ikke verdt å kaste bort energi på. Anonymkode: 0e71c...54d 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 Var denne damen alene med barn kanskje…? Høres mest ut som om hun hadde fokus på eget behov nemlig, og var drittsekk og tok det ut på deg, når det ble klart at du neppe ville være tilgjengelig som barnepasser og avlaster for henne mer, når du stifter egen familie. Noen mennesker er sykt selvsentrerte og egoistiske 😕 Noen bruker folk. Høres vel ut som det er fare for at din glede over å passe barn har blitt utnyttet og brukt. Er det rette sorten menneske, så kan det i hennes hode være du som har sviktet henne, og vært stygg mot henne. Ja, noen er så koko… Ved å bli gravid og få eget barn. Anonymkode: 017be...d21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå