AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Jeg og kjæresten prøvde ut spanking med flat hånd i natt. Det var veldig spennende og vi var veldig enige om at dette vil vi teste ut mer. Hva er neste naturlige steg? Vi er begge veldig grønne når det kommer til dette og butikkene bugner over av leketøy. Anonymkode: d0fd1...8ba
HemmeligSpion Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Hvorfor spør du om det her? Hvorfor prater dere ikke med hverandre om det? Foreslår stearinlys som man drypper på huden. Lek med høyde for å justere temperatur. Ta bind for øynene. Kanskje dere har noe i kjøkkenskuffen dere kan bruke som wartenberghjul? 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 HemmeligSpion skrev (1 minutt siden): Hvorfor spør du om det her? Hvorfor prater dere ikke med hverandre om det? Foreslår stearinlys som man drypper på huden. Lek med høyde for å justere temperatur. Ta bind for øynene. Kanskje dere har noe i kjøkkenskuffen dere kan bruke som wartenberghjul? 😂 Anonymkode: e455e...010
SlemUlv Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Om dere skal bruke lys, gjør litt undersøkelse på hva lys som brenner kaldest. For varm voks, kan gi brennmerker. Om det er spanking dere vil videre med, anbefaler jeg en flogger. Den kan være vanskelig å håndtere, så anbefaler en kort til å begynne med.. Flogger kan brukes til kos, bare stryke over huden, til å slå forsiktig med, og til å slå hardere med
Fioljenta Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Jeg tror det kan være lurt å eksperimentere mer med hendene før dere kjøper noe utstyr. Test forskjellig styrker og rytmer. Og kombiner gjerne med andre typer stimuli. Kontraster kan være spennende. ;-)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #6 Skrevet 20. november 2023 Jeg foretrekker ridepisken. Den gir et kort rapp som svir godt. Jeg fikk aldri merker etter den selv når vi brukte den ganske godt. Anonymkode: 7d374...e29
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7 Skrevet 20. november 2023 HemmeligSpion skrev (11 timer siden): Hvorfor spør du om det her? Hvorfor prater dere ikke med hverandre om det? Er det ikke derfor vi har et forum, nettop for å spørre og utveksle erfaringer? Dessuten svarte du på noe helt annet enn det ble spurt om (det kalles avsporing). Anonymkode: df2e4...497
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #8 Skrevet 20. november 2023 Neste steg er sprangpisk, om du vil ha det enda hardere så blir det dressurpisk og om du virkelig vil merke det, longeringspisk Anonymkode: 69c25...bdb
Gjest Mr. Ron Skrevet 20. november 2023 #9 Skrevet 20. november 2023 (endret) Vi har ridepisk-type. Synes den er tennende å bruke. Fruen er ikke så overbegeistret, men funker når hun har vært litt «uskikkelig». Det er helst jeg som får smake den mest (selv om jeg er snillest).🤪 Det kan være lurt starte forsiktig, gjerne i form av en rollelek. Ridepisk egner seg ikke så godt i seng, men er fin å bruke ellers både med å uten klær. Lyden på en skinnbukse er herlig😝 Endret 20. november 2023 av Mr. Ron
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #10 Skrevet 20. november 2023 For meg er det flat hånd som gjelder...mer intimt enn å bruke en ting. Ligge på magen med puta under hofta så rumpa kommer mer opp, så stryke meg på rumpa og klappse innimellom 😍 Anonymkode: 9e279...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå