Gå til innhold

Lei av å alltid måtte ta initiativ, til å treffe venninne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tar hun aldri initiativ? 

Anonymkode: fda95...468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi vite det? 

Anonymkode: fb9d3...201

• Nyttig 2
Skrevet

Noen er bare slik. Kanskje du ikke er så viktig for henne? 

jeg var mye med ene svigerinnen min før, men det var alltid jeg som tok initiativ. En dag sluttet jeg med det, for ble så lei av at det alltid var jeg som måtte ta kontakt. Det er vell 4 år siden vi fant på noe sammen vi to nå.  Hun tok aldri initiativ, derfor sees vi kun i famileforsamlinger nå.

Anonymkode: bae75...64d

• Liker 1
Skrevet

Fordi du sa noe upassende til henne. Nå er hun fornærmet og vil egentlig ikke treffe deg. Men hun er også konfliktsky og unngår å si noe. 

Anonymkode: 45e55...a54

Skrevet

Hei! Jeg er av samme type som venninnen din. Jeg har ADHD og sliter med å avtale ting. Er generelt mye sliten, da jeg ikke har den "energiske" typen. Og venner går fort i glemmeboka. Ikke fordi jeg ikke vil henge med dem, men det blir bare sånn..

Anonymkode: 9b345...0bd

• Liker 2
Skrevet

Jeg er som din veninne. Har adhd og har vært ekstremt mye syk i høst. Min veninne er irritert, men hun vil gjerne at jeg skal finne på ting midt i uka, feks. Men det går ikke opp pga barn.. 

Gi henne tid du. Ikke alle har mye overskudd til å være sosiale, og noen er veldig introverte også..Du har sikkert flere veninner?

Anonymkode: ae5fd...f31

• Liker 1
Skrevet

Enten er du ikke så viktig for henne, eller så har hun mindre behov for venninnetid enn deg, så hun får aldri kjent på behovet for å ta kontakt før du gjør det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Fordi du sa noe upassende til henne. Nå er hun fornærmet og vil egentlig ikke treffe deg. Men hun er også konfliktsky og unngår å si noe. 

Big time overtenking! Ikke gjør ts mer bekymret enn hun allerde er

Anonymkode: 9ce40...597

Skrevet

De gangene hun tok kontakt med deg, aviste du henne. Nå er hun lei og vil egentlig ikke treffe deg. 

Anonymkode: 582ed...800

Skrevet

Hun synes du bor for langt unna, og at du prater for mye. I tillegg liker dere ikke samme mat, og samme musikk, og hun er allergisk mot kattehår i klærne dine. Hun er også misunnelig på sveisen din.

Siden du ikke gir noen som helst opplysninger, måtte jeg finne på noe. 😅

Anonymkode: 49717...879

• Liker 1
Skrevet

Samme her egentlig, bare at jeg blir fortalt at hun skal komme hit da og da og skravle, men kommer hun? Nei

Det samme med hun og et par andre venninner - vi var samlet hos hun ene en gang i mai elns. Da blir det sagt at dette var koselig, det må vi gjøre igjen

Anonymkode: 6e13a...2cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Big time overtenking! Ikke gjør ts mer bekymret enn hun allerde er

Anonymkode: 9ce40...597

Jeg er synsk… dette er faktisk slik ståa er pr nå. Du må si unnskyld ts!❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er synsk… dette er faktisk slik ståa er pr nå. Du må si unnskyld ts!❤️

Hahahah hæææ

Anonymkode: 32b45...314

• Hjerte 1
Skrevet

Det kan være at du legger mer i vennskapet enn henne, at det gir deg mer ? Hvis du slutter å ta initiativ og du ikke hører fra henne tenker jeg at du vil se hvor sterkt ønsket hennes er om å treffes . Jeg hadde ikke giddet å stå ene og alene for å få til et vennskap. Det må gå begge veier . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun barn, sykdom, kanskje er det mye å gjøre på jobb? 

Anonymkode: 7e56f...c6e

Skrevet

Jeg er en slik i et venninnepar, som aldri tar initiativ. Jeg har en travlere hverdag enn min venninne, og mye mindre behov for å være sosial. Å møtes en gang annenhver måned synes jeg er helt fint og nok venninnetid for min del. Hun har behov for kontakt mye oftere. Dermed blir det til at hun alltid tar initiativ og foreslår å finne på noe. Jeg har litt dårlig samvittighet for det, men har heller ikke ork eller lyst til å treffes hver uke, og siden hun tar kontakt oftere enn jeg har behov for så blir det veldig enveis. 

Anonymkode: e3c6d...4c5

• Nyttig 1
Skrevet

Her kan det gå månedsvis mellom hver gang jeg treffer samme venn. I hverdagene orker jeg stort sett ikke, og det går i familie liv og plikter. Tiden som er igjen trenger jeg til egentid. I helgene setter jeg av noe tid til familien, og noe til venner. Derimot har jeg flere enn en venn, så jeg sjonglerer litt på hvem jeg treffer. Derfor hender det at det tar noen mnd før jeg lurer på om vi feks skal møtes. 

Jeg bryr meg om vennene mine, men det å være sosial er ikke den viktigste prioriteringen akkurat nå. Så jeg har mer kontakt via messenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...