Gå til innhold

Tyrkisk pepper og gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym1618
Skrevet

Hvor mange tyrkisk pepper drops hadde dere turt å spise pr dag hvis dere var gravid ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen.

Hvorfor godteri hver dag?

Anonymkode: c675d...59a

• Liker 1
Skrevet

Spis det du føler for. Hvis du har høyt blodtrykk kan du få råd av legen om produkter med lakris

Anonymkode: dfa47...89f

• Liker 2
Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingen.

Hvorfor godteri hver dag?

Anonymkode: c675d...59a

Det er greit å spise litt men vanskelig å vite hvor grensen går. Sliter så mye med kvalmen at alt som frister er lakris 

Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spis det du føler for. Hvis du har høyt blodtrykk kan du få råd av legen om produkter med lakris

Anonymkode: dfa47...89f

Blodtrykket mitt er normalt :) bare redd for å spise for mye 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym1618 said:

Hvor mange tyrkisk pepper drops hadde dere turt å spise pr dag hvis dere var gravid ? 

Dette var det største tapet for meg under graviditeten. Salt lakris. Det står jo ingenting om glycyrrhizin-mengder på godteriet. Jeg spiste ca to drops i uken første trimester. Så kuttet jeg alt ut for å prøve å glemme hvor godt det var.

Anonymkode: ec53f...cc0

Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette var det største tapet for meg under graviditeten. Salt lakris. Det står jo ingenting om glycyrrhizin-mengder på godteriet. Jeg spiste ca to drops i uken første trimester. Så kuttet jeg alt ut for å prøve å glemme hvor godt det var.

Anonymkode: ec53f...cc0

Samme her!! Det er virkelig alt jeg har lyst på .. nei det står ingen ting om det så det er så vanskelig å vite hvor mye man skal tørre å spise. Det hjelper så masse mot kvalmen 

Skrevet

Spiste lakris som vanlige, eneste som hjalp på kvalmen. Holdt meg unna alt annen frårådet. To friske barn.

Anonymkode: 70ce9...6a3

Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Spiste lakris som vanlige, eneste som hjalp på kvalmen. Holdt meg unna alt annen frårådet. To friske barn.

Anonymkode: 70ce9...6a3

Så godt å høre :) 

Skrevet

Ingen. Holder meg unna mens jeg er gravid, det er tross alt bare for en periode. 

Anonymkode: 8e9a8...c59

Skrevet

Maks 250 gram i uken, så hadde nok holdt meg under. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...