Gå til innhold

Tips til å være mindre "slitsom"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet noen et par måneder. Vi har det fint sammen, begge har nok begynt å vise frem sterke følelser for hverandre, men jeg vil ikke drive med lovebombing selv om jeg mener det. Hva gjør man for å roe ned dette ? Jeg vet at dette avtar med tiden, og begge er nok noe skyldig her, fordi det har vært elektrisk fra første treff.

Jeg tar vare på meg selv, og kan trygt si at jeg elsker meg selv. Men jeg vet at jeg burde minimere å gi så mye av meg selv så tidlig.

Anonymkode: c254c...516

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips: vær deg selv. Ikke vær for "på" men ikke heller for "off". Bør være en balanse. For all del ikke lovebomb,det er ikke så sjarmerende.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør man for å roe ned dette ? 

Det er jo litt koselig da. Men et tips kan være at du stopper deg selv annenhver gang du får lyst til å si eller gjøre noe voldsomt. 

Anonymkode: 76972...42a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo litt koselig da. Men et tips kan være at du stopper deg selv annenhver gang du får lyst til å si eller gjøre noe voldsomt. 

Anonymkode: 76972...42a

Det er ikke så voldsomt, det bare føles sånn ut til tider. Men det er et godt tips. 

Anonymkode: c254c...516

Skrevet

Bare pass på at det er en viss balanse i kontakten. Ikke skriv flere meldinger etter hverandre om han ikke svarer. La han være den som initierer kontakt også. Jeg vet iallefall at jeg kan backe ut om jeg ikke får sjansen til å vise interesse selv, om jeg bare må «svare» hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...