Gå til innhold

Synes han har høye krav til meg som venn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venn som jeg føler ofte har høye krav til meg. Nå skjedde det igjen i helgen og jeg fikk endelig satt fingeren på hva som plager meg. Det som skjedde var at vi skulle på et event som vi har gledet oss til i flere uker og brukt over 2000 kroner på hver for å bli med på. Han hadde dessverre en dårlig dag og var lei seg for noen småting som gjorde at han ikke var helt tilstede. Vi snakket om det og han lurte på om han skulle dra hjem. Så sa han at "du kan bare bli igjen her. Men det kommer jo også an på hva slags venn du vil være". Så han sier at jeg kan bli, men implisitt at jeg er en dårlig venn om jeg blir. Jeg synes han stiller litt høye krav til meg og at jeg er en god venn hvis jeg blir med han hjem, når vi har sett frem til dette så lenge og brukt så mye penger. Jeg synes det er litt urimelig av han for å være ærlig og tenker at jeg kunne blitt igjen på eventet med god samvittighet. Hva tenker dere? :) 

Anonymkode: 9c62d...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manipulerende som bare faan

Anonymkode: ac4c5...e8b

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Manipulerende som bare faan

Anonymkode: ac4c5...e8b

Enig

Skrevet

Han hadde fortere enn fort blitt eks-venn av meg!

Enig med første som svarer - han er ekstremt manipulerende og kontrollerende!

Kom deg ut av det forholdet, ts, for det der er IKKE vennskap!

Anonymkode: 2d62c...689

• Liker 2
Skrevet

Var ikke helt det svaret jeg forventet å få, men er redd det er sant 😔

Skrevet

Oi! Sånne folk trenger du ikke som venn.  
Jeg ville faktisk spurt han om han var klar over hvor manipulerende han oppførte seg i helgen. I verste fall blir han sur å kutter deg ut som venn, men da ville jeg sett på det som at du slapp å ta den avgjørelsen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Æsj, han hadde jeg kutta ut.

Anonymkode: 89173...abe

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har en venn som jeg føler ofte har høye krav til meg. Nå skjedde det igjen i helgen og jeg fikk endelig satt fingeren på hva som plager meg. Det som skjedde var at vi skulle på et event som vi har gledet oss til i flere uker og brukt over 2000 kroner på hver for å bli med på. Han hadde dessverre en dårlig dag og var lei seg for noen småting som gjorde at han ikke var helt tilstede. Vi snakket om det og han lurte på om han skulle dra hjem. Så sa han at "du kan bare bli igjen her. Men det kommer jo også an på hva slags venn du vil være". Så han sier at jeg kan bli, men implisitt at jeg er en dårlig venn om jeg blir. Jeg synes han stiller litt høye krav til meg og at jeg er en god venn hvis jeg blir med han hjem, når vi har sett frem til dette så lenge og brukt så mye penger. Jeg synes det er litt urimelig av han for å være ærlig og tenker at jeg kunne blitt igjen på eventet med god samvittighet. Hva tenker dere? :) 

Toxic 😬 Neste gang sier du at du ikke er en NPC i hans liv.

Anonymkode: e8def...d22

Skrevet

Hvis jeg var ham i en slik situasjon ville jeg beklaget hvis jeg ikke klarte å komme i humør og deretter beklaget mer hvis jeg fant ut at jeg skulle hjem, og sagt at jeg håper du får det hyggelig selvom. Tror det er normalt. 

Anonymkode: 35d36...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...