Gå til innhold

vondt i klitoris etter womanizer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en wominizer i gave for 2 dager siden. 

Slo den på max å lot det stå til.. 

Vell, i 2 dager nå har jeg hatt vondt i klitten, og når jeg tisser. 

Noen andre som har noen lik erfaring?

Anonymkode: 9b04b...561

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker nivå 2 på den og alt over det er rett og slett vondt og jeg får vondt i klitten. Det blir veldig intens stimuli, så det er ikke rart den blir litt vond hvis man kjører på så hardt, tenker jeg 😅

Av denne grunn bruker jeg den kun i badekaret en sjelden gang. Liker bedre fingre eller vanlig vibrator. 

• Liker 1
Skrevet

ingen fler erfaringer?

Skrevet

Det vakuumet fra den er nok litt for meget. Vanlig å få ganske vondt om det er for mye ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor lenge brukte du den, og hvor mange orgasmer? Kan ha noe å si. 

Anonymkode: 8d8b5...227

Skrevet

sikkert 20 min og hadde som en kjempelang orgasme på slutten

Kom til å tenke på..kan man få presset luft inn i vagina, elller urinrør ( som ligger kjempe nært og man holder den litt feil) ? kan jo isåfall være livsfarlig!

Skrevet
1 hour ago, Fighter83 said:

Det vakuumet fra den er nok litt for meget. Vanlig å få ganske vondt om det er for mye ja. 

den lager da ikke vakuum...

Anonymkode: c6820...b6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har samme erfaring som deg med et annet sex leketøy, jeg fikk en skikkelig betennelse i urinrøret som jeg måtte spise ibux en uke for å bli kvitt. Det verste er at det er ett år siden og det kommer tilbake hvis jeg drikker lite eller drikker mye cola eller sure drikker, så mistanken er at jeg har skadet slimhinnene i urinrøret litt, det er bra nå, men må drikke mye og orgasmer kjennes annerledes i hele underlivet. Håper det ikke er så ille for deg. ❤️

Anonymkode: 8a8b4...397

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har samme erfaring som deg med et annet sex leketøy, jeg fikk en skikkelig betennelse i urinrøret som jeg måtte spise ibux en uke for å bli kvitt. Det verste er at det er ett år siden og det kommer tilbake hvis jeg drikker lite eller drikker mye cola eller sure drikker, så mistanken er at jeg har skadet slimhinnene i urinrøret litt, det er bra nå, men må drikke mye og orgasmer kjennes annerledes i hele underlivet. Håper det ikke er så ille for deg. ❤️

Hvordan fant du ut at du hadde det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

sikkert 20 min og hadde som en kjempelang orgasme på slutten

Kom til å tenke på..kan man få presset luft inn i vagina, elller urinrør ( som ligger kjempe nært og man holder den litt feil) ? kan jo isåfall være livsfarlig!

Står det ikke i instruksen at den ikke skal brukes mer enn 15 min i strekk? Mulig det ble litt for heftig, særlig hvis du brukte full styrke. Blir sikkert som et «blåmerke» (selv om det ikke syntes).

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

den lager da ikke vakuum...

Anonymkode: c6820...b6b

Jo, det er akkurat det den gjør. Lett vakuum og trykkbølger. 

Anonymkode: 61526...48c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan fant du ut at du hadde det?

Trodde først det var urinveisinfeksjon, tok en dose antibiotika uten at det ga noe, snakket med lege som mente det kunne være betennelse uten bakterier og foreslo ibux, det ble bedre etter et par dager allerede, men tok de hele uka for å være sikker. 

Skrevet

men ang luft... når jeg kjenner med fingrene på den og den ikke blir helt forseglet (som er vanskelig hele tiden) kommer det en luftstrøm ut på ene siden, er den farlig å få inn i vagina eller urinrør tro?????

Skrevet

Jeg misliker min womanizer 2 da silikonhetta på den er så liten (ja, jeg bruker den største som er med). Det blir intenst og vondt. Liker min gamle bedre, men den har litt lite futt. Har forsøkt å sette hetta fra den gamle på den nye(w2), det kan funke, men de passer ikke så godt sammen. Har en plan om å begrense womanizerbruken fremover.

Anonymkode: 01f57...59b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

men ang luft... når jeg kjenner med fingrene på den og den ikke blir helt forseglet (som er vanskelig hele tiden) kommer det en luftstrøm ut på ene siden, er den farlig å få inn i vagina eller urinrør tro?????

Er du 14 år? Nei luft er ikke farlig 😂 Du har brukt for hard styrke og blitt sår. Det går over.

Anonymkode: d22ae...95b

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Kan få vondt hvis det blir for høyt nivå for lenge. Det går over.

Jeg liker best å ha leketøy på veldig lavt nivå. Og så innimellom være oppom høyere nivå bare for å skru ned igjen. Fullt kjør blir bare ubehagelig og vondt. 😉

(Hvis du har fått urinveisinfeksjon, er det flere tegn du kan se etter. Helse Norge har god informasjon.)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du 14 år? Nei luft er ikke farlig 😂 Du har brukt for hard styrke og blitt sår. Det går over.

Anonymkode: d22ae...95b

Dette er jo bare troll!

Gjør jo ikke vondt å tisse om du har vondt i klitten, dette er en guttunge som prøver å ha det moro 

Anonymkode: 6fbff...d2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du hadde den på klitten i 2 dager?

Anonymkode: 7b5a5...42c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt samme erfaring her😅 Angrer nå på at jeg ikke benyttet meg av garantien og leverte den tilbake..

Anonymkode: 262b7...d38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette er jo bare troll!

Gjør jo ikke vondt å tisse om du har vondt i klitten, dette er en guttunge som prøver å ha det moro 

Anonymkode: 6fbff...d2e

En 14 år gammel futt ville neppe visst at klitten og urinrøret lå såpass nærme og kan påvirke hverandre nei. Selv må jeg feks alltid  tisse etter orgasme. Så det er ikke uvanlig å ha nerver som påvirker hverandre mellom klitoris og urinrør. Hilsen  K40

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En 14 år gammel futt ville neppe visst at klitten og urinrøret lå såpass nærme og kan påvirke hverandre nei. Selv må jeg feks alltid  tisse etter orgasme. Så det er ikke uvanlig å ha nerver som påvirker hverandre mellom klitoris og urinrør. Hilsen  K40

*gutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...