Gå til innhold

Han er usikker på barn og avsluttet - noe jeg kan gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg har datet en stund avsluttet fordi han er usikker på om han vil ha flere barn, mens jeg vil. Han sier han har begynt å få følelser for meg og at det gjør vondt å avslutte.

Noen som har vært i samme situasjon og opplevd at det ordner seg? Er det noe annet jeg kan gjøre enn jeg hittil har gjort - trekke meg tilbake, respektere avgjørelsen hans og forsøke å gå videre samtidig som jeg håper han skal ombestemme seg. Hadde han bare vært sikker på at han absolutt ikke vil ha flere barn. At han holder døra åpen for det, gjør avslutningen vanskeligere ☹️

Anonymkode: b0032...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du kan gjøre? Gå eller la være å få barn

Anonymkode: 8202a...765

• Liker 5
Skrevet

Har dere barn fra før siden han ikke vil ha flere barn?

Anonymkode: fb267...74f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har dere barn fra før siden han ikke vil ha flere barn?

Anonymkode: fb267...74f

Han har med ekssamboeren sin.

TS

Anonymkode: b0032...b79

Skrevet

Fornuftig mann.

Anonymkode: c6287...f17

Skrevet

Det er jo veldig bra at han avsluttet på en voksen måte.

Tenk om han hadde holdt muligheten på gløtt i flere år, til du var for gammel for barn. Det hadde vært jævelig. Han tok et uegoistisk valg her. Han avsluttet for ditt eget beste. 

• Liker 5
Skrevet

Det spørs helt hvor gammel du er, hvis du er 30+ hadde jeg sett meg etter noen andre. Klokka tikker!

Anonymkode: 18efa...04d

Skrevet

Helt ærlig… du kan jo ikke gjøre noe mer. Hvorfor sitte med håpet når han endelig bestemmer seg for og ikke ha flere barn? 

Anonymkode: 3936b...c9a

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Dater en nå og han gjorde det slutt fordi han ikke ville ha barn. Iallefall ikke med henne. Var det mest rettferdige for begge parter.

Gjest pop up bruker
Skrevet

Hvis han ikke vil ha barn, men du vil, så kommer jo en av dere til å bli ulykkelig. Som en skrev over her ville det vært verre om han holdt døra på gløtt i lang tid, og det aldri blir noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...