AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Hei. Kjæresten min har erektil dysfunksjon. Han har ikke klart å ha god sex så langt. Han er veldig sjenert om dette problemet, og på grunn av dette ser han meg sjelden. Kanskje vi møtes en gang i måneden. Hvordan løses dette problemet? Anonymkode: 41b0d...7ea
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Gå til legen og få behandling Anonymkode: 3d75a...248
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Han må dra til legen og få hjelp derfra. Du kan ikke gjøre noe. Anonymkode: edc29...852 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Kjæresten min har erektil dysfunksjon. Han har ikke klart å ha god sex så langt. Han er veldig sjenert om dette problemet, og på grunn av dette ser han meg sjelden. Kanskje vi møtes en gang i måneden. Hvordan løses dette problemet? Anonymkode: 41b0d...7ea Første jeg reagerer på er at han ikke kan ha god sex pga ED. God sex fordrer ikke en erigert penis. Veldig mye sex jeg elsker som ikke innebærer en erigert penis for å være helt ærlig🙅♀️ For det andre, så er det ingen andre en han selv som kan løse problemet. Han må til legen og undersøke om man kan finne årsak og dertil behandling. Ingen på KG kan hjelpe han med å få en erigert penis. Det kan kun legen. Anonymkode: 53ef6...897 3
Silvia515 Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Jeg hadde en samboer som slet med ereksjon etter en tragisk hendelse. Sorgen var tilsynelatende bearbeidet, men når det kom til sex var han ikke tilbake i form. Vi pratet om dette flere ganger og problemet var å få tenning. Han var glad i meg og ville kysse meg, men fikk ikke til så mye i sengen. Vendepunktet kom da vi fant noe han faktisk tennet på. Han måtte over toppen for å være tilbake. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Skrevet 19. november 2023 Silvia515 skrev (9 minutter siden): Jeg hadde en samboer som slet med ereksjon etter en tragisk hendelse. Sorgen var tilsynelatende bearbeidet, men når det kom til sex var han ikke tilbake i form. Vi pratet om dette flere ganger og problemet var å få tenning. Han var glad i meg og ville kysse meg, men fikk ikke til så mye i sengen. Vendepunktet kom da vi fant noe han faktisk tennet på. Han måtte over toppen for å være tilbake. Dette har jeg hevdet mange ganger her inne, at manglende potens kan handle om manglende tenning. Men kvinnene hudflettet dette og sier jeg da skylder hans manglende tenning på henne. Men jeg kjenner meg igjen som kvinne etter å ha hatt manglende sexlyst stort sett hele livet. Jeg ante ikke hva jeg tente på, og det handler jo ikke om ham eller er hans skyld men hverken jeg eller han klarte å finne hva jeg tenker på. Når jeg heller ikke hadde en partner som var villig til å bli med å utforske hva som kunne tenne så blir man stuck med manglende potens som kvinne også. Det viser at jeg kan tenne og ha lyst som bare det, men jeg dyttet vekk så mange fantasier og lyster fordi jeg skammet meg over dem. Jeg fantaserte lite, og veldig smalt. Når jeg nå vet hva som tenner så er jeg ganske så lett antennelig viser det seg. Og jeg tror mange menn har det på denne måten. Har man er partner som ønsker å eksperimentere tror jeg mye er løst, men i et forhold hvor den ene ikke ønsker det og den andre gjør så tror jeg manglende potens hos en av partene oftest blir et tema Anonymkode: 9fa51...b53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå