Gå til innhold

Han er sterkt forkjølet, men vil treffe han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har selfølgelig ikke sett hverandre på 2 uker og har gledet meg lenge til uken som kommer med han. Vi er helt i begynnelses-fasen og trenger tid til å bli ordentlig kjent. Nå på fredag hintet han om at han var litt dårlig/hovedverk og tett nese og samme idag. Bare litt bedre... Må jeg melde avbud med å se han? Jeg gjør ingenting av å bli smittet, smitte er det overalt. Hva tenker dere? Er det kanskje en fin måte å avvise meg på? Hadde likt å komme innom han og bare varte han opp. 

Anonymkode: da5c3...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke latt en forkjølelse stoppe meg fra å møte noen🥰

Anonymkode: 75bc3...59f

Skrevet

Om jeg hadde vært syk så hadde jeg ikke orket besøk. Så du får vel høre med han om hva han vil?

Anonymkode: 6b734...be8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde ikke latt en forkjølelse stoppe meg fra å møte noen🥰

Anonymkode: 75bc3...59f

Vet, derfor vil jeg møte han. Blir nesten litt snurt om han ikke vil/orker å møte meg. Jeg kunne bare ligget å slappe av vedsiden av han🥰 Tror du han hinter til at vi ikke skal sees? 

Skrevet

Hvis han ikke vil så hadde jeg tatt det som at han ikke ville treffe meg . Burde jo ikke være noe stress for han om du blir smitta . 

Anonymkode: d3580...e79

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han ikke vil så hadde jeg tatt det som at han ikke ville treffe meg . Burde jo ikke være noe stress for han om du blir smitta . 

Anonymkode: d3580...e79

Enig. Man kan ta en paracet og fungere "fint" med en forkjølelse. Vet bare ikke om han hinter til å ikke treffes når han skriver at han har vondt i hodet, men litt bedre enn igår. Vi skal treffes imorgen 

Skrevet

Dere skal treffes i mårra? Men du insisterer og maser om å treffes i går og i dag enda han sier han ikke er i form.. 

Jeg synes du bør respektere grensene han setter for seg selv når han sier han ikke er i form. 

Du høres masete og intens ut når du ikke kan respektere han. 

Anonymkode: 9cfe6...abe

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Dere skal treffes i mårra? Men du insisterer og maser om å treffes i går og i dag enda han sier han ikke er i form.. 

Jeg synes du bør respektere grensene han setter for seg selv når han sier han ikke er i form. 

Du høres masete og intens ut når du ikke kan respektere han. 

Anonymkode: 9cfe6...abe

Ok, Det får være opp til han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...