AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Hei, jeg som de fleste andre om dagen er syk. Jeg har vært elendig i 16 dager hvorav 13 av dagene med feber. Jeg skjønner ikke hvordan men jeg klarte å presse meg på jobb alle dagene fram til torsdag. Det jeg sliter mest med nå er at kroppen er helt død og utslitt etter null søvn pga hosteannfall og oppkast, og det at jeg ikke klarer å få i meg noe annet enn isbiter og vann den siste uka. Det er ikke meningen å syte, men jeg har en skrekk om å være til bry for leger. På mitt legekontor har de time på dagen ordning, men jeg er redd om jeg drar til legen for influensa at jeg tar opp unødvendig tid. Jeg trenger noe for hosten og en sykemelding, men er det noe å få sykemelding for? Anonymkode: 671be...5b5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Selvsagt er det det. Ring legekontoret du. Anonymkode: a3850...c9e
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Selvfølgelig, det er mange som er i samme båt som deg om dagen. Du har like stor rettighet til å "bry" legen med dette som alle andre. Bare ring og riktig god bedring. Anonymkode: b3a4d...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå