AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Noen som har noen råd om hva man kan gjør med det? Syns det er helt håpløst. Får alltid gnagsår. Har hatt det sånn hele livet, og kjenner jeg gruer meg til hver eneste vinter når jeg må begynne å gå med vintersko for det er da det blir aller verst. På vår og høst klarer jeg meg med joggesko som ikke gir meg så ofte gnagsår, og om sommeren går jeg såklart nesten kun i sandaler for å la hælene være i fred. ' Men nå er det glatt, snø og vinter igjen. Har kjøpt meg nye vintersko som liksom skulle være så bra. De er kjempefine, og gode men allikevel kjenner jeg meg en gang at det blir vondt ved hælene... Finnes det noen sko som dere har god erfaring med? Eller har dere noe dere legger i skoene eller putter på hælene for å unngå gnagsår og beskytte? Blir kjempeglad for tips og råd. Anonymkode: ea18d...654
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Jeg får veldig enkelt gnagsår. Tror det er pga utformingen av hæleb min faktisk, den stikker liksom litt ut. Med nye sko pleier jeg å sette på sportstape for å forebygge gnagsår til jeg får gått skoene inn Anonymkode: 400a0...85d 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Om andre får gnagsår på hælene uansett hva jeg gjør, tviler jeg egentlig på. Anonymkode: 32200...bda
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Bruk en tynn nylonsokk innerst under de vanlige sokkene. Anonymkode: 79ca2...5e2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Jeg får gnagsår omtrent samme hva jeg gjør, og ikke bare på hælen, men på hele foten. Men jeg har disse vinterskoene, eller den tidligere modellen til denne, og hadde nøyaktig samme før det og. For de er så myke på innsiden, så der har jeg aldri fått gnagsår. https://skechers.no/products/on-the-go-stellar-cozy-step-waterproof-144775bbk Anonymkode: fcc59...8fc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 Ja, og jeg har prøvd alle råd…. Er helt håpløst, må ha gnagsårplaster skal jeg gå en tur🙈🙈 Anonymkode: a9a98...4b4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Skrevet 19. november 2023 Hjelper det ikke om du bruker sko uten søm bak på hælen heller? Anonymkode: 78460...744
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Skrevet 19. november 2023 Jeg la i innlegg og kom litt høyere opp. Det hjalp. Anonymkode: d30f4...f0d
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 19. november 2023 #9 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, og jeg har prøvd alle råd…. Er helt håpløst, må ha gnagsårplaster skal jeg gå en tur🙈🙈 Anonymkode: a9a98...4b4 Jeg også, selv med godt brukte tursko må jeg med dyrkjøpt erfaring likevel alltid ha med plaster. Til TS, jeg har ingen råd fordi jeg aldri har funnet noen som fungerer, men kanskje det er sånn at noen av oss har så tynn hud på føttene at vi bare må leve med å bruke plastre og smøre føttene mye og ofte? Fordelen er at vi er velidg billige i drifta, da. Selv eier jeg fem par sko og støvler fordi jeg ikke orker å kjøpe og gå inn nye sko, jeg gjøre det bare når skoene ramler fra hverandre.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har noen råd om hva man kan gjør med det? Syns det er helt håpløst. Får alltid gnagsår. Har hatt det sånn hele livet, og kjenner jeg gruer meg til hver eneste vinter når jeg må begynne å gå med vintersko for det er da det blir aller verst. På vår og høst klarer jeg meg med joggesko som ikke gir meg så ofte gnagsår, og om sommeren går jeg såklart nesten kun i sandaler for å la hælene være i fred. ' Men nå er det glatt, snø og vinter igjen. Har kjøpt meg nye vintersko som liksom skulle være så bra. De er kjempefine, og gode men allikevel kjenner jeg meg en gang at det blir vondt ved hælene... Finnes det noen sko som dere har god erfaring med? Eller har dere noe dere legger i skoene eller putter på hælene for å unngå gnagsår og beskytte? Blir kjempeglad for tips og råd. Anonymkode: ea18d...654 Fest gnagsårplaster på innsiden av hælen i skoene Anonymkode: 08acb...4ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå