AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Jeg matchet med en fyr. Det kommer frem at han ser etter en dame som er lang og tynn, uten pupper og rumpe. Type "modellkropp" med andre ord. Jeg har ikke modellkropp, jeg er en lita dame med former. Hvorfor kan han ikke bare heller matche med damer som åpenbart har denne kroppstypen? Ja jeg vet at da får de færre "matches å velge mellom" Men hva er poenget med å matche med meg og så tre nedover hodet på meg at "han synes tynne formløse damer er sexy.." Hva gjør han med meg da? Det har jo ikke noe med meg å gjøre hva han synes er fint. Jeg ser ihvertfall massevis med profiler på nett med damer som har en slik type kroppsform, så da kan han jo matche med dem da. Jeg matcher ikke med folk som jeg ikke synes er attraktive. Jeg drar ikke drar på date med dem i håp om at de allikevel er sånn jeg ser for meg. Jeg vet jo at bildene deres er valgt ut med måte og antageligvis i beste mening. Anonymkode: 3e754...b4a 18 3 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Vi mannfolk kan visstnok finne på å sveipe til høyre av et damenavn med bilder av parkettgulv. Dette er ikke noe å henge seg opp i. Anonymkode: 12645...409 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi mannfolk kan visstnok finne på å sveipe til høyre av et damenavn med bilder av parkettgulv. Dette er ikke noe å henge seg opp i. Anonymkode: 12645...409 Jeg snakker om å selv vite at du f.eks: bare foretrekker kvinner med langt blondt hår og smal midje, og så tar dette utover selvbildet til en dame som faktisk er bra nok som hun er med kort hår, feks. Anonymkode: 3e754...b4a 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Dette skjer jo hele tiden fra begge kjønn. Mange menn sveiper visst på nesten alle og sorterer hvem de vil snakke med/date etter at de har fått match. Men en del damer gjør jo det samme.. Du må bare overse der og innse at du er på en digital plattform som bare spiller rollen som en utvidet kontaktflate og grovfilter. Jeg (mann) har en ganske gjennomarbeidet profil som sier mye om hvem jeg er og hva jeg vil, og en av tingene er at jeg er veldig aktiv og søker etter en å dele disse interessene med. Allikevel får jeg "likes" fra kraftig overvektige damer som helt tydelig (og i følge egne utsagn) ikke deler disse interessene. Hva er poenget med det?? Jeg har også matchet med damer som etterpå innrømmer at de ikke har lest profilen. Ok. Feilsveip skjer. Men det er ganske mye av det. Senk skuldrene og ta det for hva det er.. Anonymkode: b4c5b...7aa 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Ja, jeg matcher bare med menn med mikroskopisk interesse for meg. Tinder har blitt utrolig kjedelig. Anonymkode: c8047...de9 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg (mann) har en ganske gjennomarbeidet profil som sier mye om hvem jeg er og hva jeg vil, og en av tingene er at jeg er veldig aktiv og søker etter en å dele disse interessene med. Allikevel får jeg "likes" fra kraftig overvektige damer som helt tydelig (og i følge egne utsagn) ikke deler disse interessene. Hva er poenget med det?? Jeg har også matchet med damer som etterpå innrømmer at de ikke har lest profilen. Ok. Feilsveip skjer. Men det er ganske mye av det. Dette er ikke det samme jeg snakker om? Denne damen liker deg, og du får da en like. Det er normalt. Det hun antagelig tenkte er at " flott, en aktiv mann. Jeg vil også være aktiv. Jeg tar kontakt." Hun tenker antagelig ikke at du egentlig mener at du bare ønsker likes fra tynne damer, om du skriver at du vil treffe noen som liker å gå tur, liksom. Agnes på 80 liker også å gå tur. Jeg snakker om å få like fra en mann, som egentlig ser etter noen andre. Egentlig vil mannen bare ha en dame som ikke har former. Og så matcher han med meg, og så drar vi på date, og så må jeg oppleve å bli avvist fordi han ikke liker damer med pupper og rumpe. Jeg synes det er ergerlig. Om han ikke liker pupper og rumpe og vil ha en dame som er tynn som en strek, så må han da finne en sånn dame da, og slutte å mase på folk som ser annerledes ut om hva de egentlig vil ha. Anonymkode: 3e754...b4a 13 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Skrevet 19. november 2023 Fordi han ikke får nok matcher med damer han vil ha. Anonymkode: 5c998...684 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi han ikke får nok matcher med damer han vil ha. Anonymkode: 5c998...684 Og hva skal han med match med ei dame han ikke vil ha? Anonymkode: 07ca1...b49 11 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi han ikke får nok matcher med damer han vil ha. Anonymkode: 5c998...684 Ja, det forsto jeg var en del av problemet. Det er fortsatt ergerlig at han skal plage meg, i håp om at jeg har denne kroppsfasongen. Det er mange menn som synes jeg er bra nok som jeg er, så jeg trenger ikke det surret. Anonymkode: 3e754...b4a 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det forsto jeg var en del av problemet. Det er fortsatt ergerlig at han skal plage meg, i håp om at jeg har denne kroppsfasongen. Det er mange menn som synes jeg er bra nok som jeg er, så jeg trenger ikke det surret. Anonymkode: 3e754...b4a Gå videre, ikke legg så mye i det, TS Anonymkode: a03d7...4c3 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #11 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hva skal han med match med ei dame han ikke vil ha? Anonymkode: 07ca1...b49 1. Han vil være intim med - noen - eller 2. Han håper at han synes jeg er attraktiv da. Jeg ble skikkelig sur av å snakke med han, og følte meg som en idiot som sendte han flere fullkroppsbilder. Han spør og graver om høyde, og sitter sikkert å studerer bildene og lurer på hva jeg veier, det tør han ikke spørre om. Anonymkode: 3e754...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #12 Skrevet 19. november 2023 Dette er grunnen til at jeg (og mange andre) aldri sier hei først. Umulig å vite om de faktisk har matchet med meg, eller om de bare sveiper uten å se. Anonymkode: 5f420...c5a 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #13 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 1. Han vil være intim med - noen - eller 2. Han håper at han synes jeg er attraktiv da. Jeg ble skikkelig sur av å snakke med han, og følte meg som en idiot som sendte han flere fullkroppsbilder. Han spør og graver om høyde, og sitter sikkert å studerer bildene og lurer på hva jeg veier, det tør han ikke spørre om. Anonymkode: 3e754...b4a Jeg opplever mye der samme, men her fjerner de matchen før jeg rekker å si hei. Og da skjønner jeg virkelig ikke poenget. Anonymkode: 07ca1...b49 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #14 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og hva skal han med match med ei dame han ikke vil ha? Anonymkode: 07ca1...b49 Velge og vrake. Anonymkode: 5c998...684
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 19. november 2023 #15 Skrevet 19. november 2023 Jeg har flere ganger lånt telefonen min til kvinnelige kolleger, som gir likes til damer som de tror hadde vært fine for meg. Det har hendt at de har matchet meg, men jeg har ikke gått videre. Det har også blitt dates ut av de som de har valgt for meg.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #16 Skrevet 19. november 2023 Geminisoul_83 skrev (1 minutt siden): Jeg har flere ganger lånt telefonen min til kvinnelige kolleger, som gir likes til damer som de tror hadde vært fine for meg. Det har hendt at de har matchet meg, men jeg har ikke gått videre. Det har også blitt dates ut av de som de har valgt for meg. Men det her er da virkelig ikke normalen Anonymkode: c8047...de9 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #17 Skrevet 19. november 2023 De aller fleste menn jeg vet om som bruker tinder sveiper på ALLE damer. De sitter ikke å ser på bildene og leser det man har skrevet om seg selv. De sveiper alle også ser de hva de får etterpå (altså hvem som har sveipet tilbake på de også) og da velger de seg ut de som de faktisk syns er noe å ha. Og fjerner de damene som de ikke vil ha. Veldig sært, men er vel "lettvint" på et vis for de å bare sveipe alle med en gang istedenfor å bruke tid på å vurdere de der og da. Så får de heller velge og vrake etterpå blant de damene som sveipet på de også. Anonymkode: d608e...d0a 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #18 Skrevet 19. november 2023 Geminisoul_83 skrev (9 minutter siden): Jeg har flere ganger lånt telefonen min til kvinnelige kolleger, som gir likes til damer som de tror hadde vært fine for meg. Det har hendt at de har matchet meg, men jeg har ikke gått videre. Det har også blitt dates ut av de som de har valgt for meg. javel. litt sært. Men en ting er bare en match, jeg forstår det skjer. Men å gå så langt at man sender beskjed til personen, selv om man egentlig vet at de ikke er noen man ser etter. Og så begynne å grave etter info. Jeg synes det er skikkelig dusteoppførsel. Da kan man like godt skrive på profilen sin at "jeg liker bare damer med liten rumpe og små pupper." Anonymkode: 3e754...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #19 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De aller fleste menn jeg vet om som bruker tinder sveiper på ALLE damer. De sitter ikke å ser på bildene og leser det man har skrevet om seg selv. De sveiper alle også ser de hva de får etterpå (altså hvem som har sveipet tilbake på de også) og da velger de seg ut de som de faktisk syns er noe å ha. Og fjerner de damene som de ikke vil ha. Veldig sært, men er vel "lettvint" på et vis for de å bare sveipe alle med en gang istedenfor å bruke tid på å vurdere de der og da. Så får de heller velge og vrake etterpå blant de damene som sveipet på de også. Anonymkode: d608e...d0a Ja okay. Men lite greit å plage folk på chat som man ikke vil ha. Anonymkode: 3e754...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #20 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De aller fleste menn jeg vet om som bruker tinder sveiper på ALLE damer. De sitter ikke å ser på bildene og leser det man har skrevet om seg selv. De sveiper alle også ser de hva de får etterpå (altså hvem som har sveipet tilbake på de også) og da velger de seg ut de som de faktisk syns er noe å ha. Og fjerner de damene som de ikke vil ha. Veldig sært, men er vel "lettvint" på et vis for de å bare sveipe alle med en gang istedenfor å bruke tid på å vurdere de der og da. Så får de heller velge og vrake etterpå blant de damene som sveipet på de også. Anonymkode: d608e...d0a Dette her. Derfor bør menn også bare si hei først, hvis de virkelig er interesserte. Damer sveiper som regel kun på menn av interesse. Anonymkode: c8047...de9 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå