Azlan Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Er det noen som vet hvor de har et bra utvalg i tilbehør til denne maskinen. Elkjøp har ikke noe særlig hvertfall. Nå fant jeg ut at jeg bare kan kjøpe iskrem-delen til denne maskinen, så har jeg plutselig iskremmaskin likvel. Fikk den nemlig til jul. Nå gjenstår det bare å finne ut hvor det kan kjøpes!
Blueberry Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Jeg kjøper mine deler hos Lefdal i Stavanger/Sandnes. Men de har lite inne, så de bestiller til meg...
Leo Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Elkjøp kan også bestille det du måtte ønske av tilbehør som finnes på markedet. (Elkjøp og Lefdal har samme eiere og er akkurat det samme for de som måtte ha vært i tvil).
Gjest vimse Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Expert skal visst ha deler til den maskinen.
Pasha Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 De butikkene som selger maskinen skal kunne skaffe delene. som regel har de jo ikke alt ekstrabehøret i butikken.. men det kan skaffes fra levandør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå