Titania Skrevet 19. november 2023 #1 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg vurderer å bytte ut Polar-klokka mi med en Garmin, og lurer på om noen har noen erfaringer å dele? Jeg er egentlig veldig fornøyd med Polar, men har slitt med både denne og den forrige jeg hadde at de bare plutselig ikke vil snakke med mobilen. Da må klokka restartes noen ganger, og telefonen gjerne en, før de snakker sammen en måneds tid om jeg har flaks, der klokka sender informasjon til telefonen og sånn uten å måtte manuelt synkronisere "hele tiden". Hvordan er Garmin på det området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg har iPhone xs Max og garmin venu 2s, syns de kobler lett sammen. Men jeg sover ikke med klokken så skrur av Bluetooth hver kveld og da må jeg innimellom synkronisere i appen for å varslingene på klokka igjen. Anonymkode: cc8da...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg hat vivoactive, den snakker fint med samsung Anonymkode: 94398...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 20. november 2023 #4 Del Skrevet 20. november 2023 Har iPhone og garmin. Aldri hatt noe problem med synkronisering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå