AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Frisøren min pleier å si at hvis det dukker opp noe som jeg ikke er helt fornøyd med innen rimelig tid, så kan jeg komme innom igjen og få det justert gratis (eller da inkludert i den opprinnelige prisen). Er det noen som har gjort dette? Ble det greit mottatt? Jeg har lyst til å gjøre det nå, men er utrolig lite vant til å klage og hevde min rett. Anonymkode: 01179...4ee
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Frisøren min pleier å si at hvis det dukker opp noe som jeg ikke er helt fornøyd med innen rimelig tid, så kan jeg komme innom igjen og få det justert gratis (eller da inkludert i den opprinnelige prisen). Er det noen som har gjort dette? Ble det greit mottatt? Jeg har lyst til å gjøre det nå, men er utrolig lite vant til å klage og hevde min rett. Anonymkode: 01179...4ee De vil heller at du kommer innom enn at du bytter frisør. Anonymkode: df007...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Jeg gjorde det for litt siden. Det var ingen sure miner og regnes som reklamasjon som hun sa, så derfor gratis. Anonymkode: 417ca...e83
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Takk for svarene. Da skal jeg kvinne meg opp! Anonymkode: 01179...4ee
BobbySocks Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Ja, gjort det to ganger. Begge gangene fikk jeg god sørvis.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 Gjorde det i høst da hårklippen ikke ble som den skulle. Hun ble glad for at jeg sa fra og ville gjerne ordne opp for seg. Ble veldig fornøyd etterpå. Anonymkode: 96962...bf3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå