Gjest Lilliii Skrevet 19. november 2023 #21 Skrevet 19. november 2023 Er du ekstrem ung? Dere er åpenbart ikke like nok til å være i et forhold. Avslutt det og gå videre i livet. Nei du trenger ikke involvere masse familie eller lage noe mere styr, bare gå hver til sitt og ferdig med det.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #22 Skrevet 19. november 2023 Nei betyr nei. Du er i din fulle rett til å gå fra han. Anonymkode: a749a...7bd 6 2
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #23 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker det er best for dere begge om dere går fra hverandre? Du vil ikke gi ham sex, men ikke f*** at han skal få seg det no andre steder?? For et kvinnfolk.. 😅 Anonymkode: 0496f...594 Forrige århundre ringte og vil ha tilbake holdningene sine. Kvinner er ikke mannens eiendom. Menn har ingen rett til sex for det om de er i et forhold. Gjensidighet er et krav for at sex skal være fint og gøy.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #24 Skrevet 19. november 2023 Dette er trakassering, overgrep og voldtekt. Han har INGEN respekt for deg. Du trenger ikke involvere familie. Gå fra fyren. Jeg hadde faenmeg aldri akseptert dette. Du kan jo først forsøke å sette deg i respekt, få han til å forstå at dette er overgrep og veldig alvorlig, men altså - du har jo sagt nei soleklart og han gir blanke faen, så jeg vet ikke om det hjelper å bruke andre ord. Be han dra til helvete og så pakker du sekken og drar. Anonymkode: 215c5...e15 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #25 Skrevet 19. november 2023 Jeg tenker at dere må sette dere ned i fredstid og snakke om dette. "Sånn følte jeg det når du gjorde xx". "Jeg skjønner at jeg kanskje ikke var tydelig nok for deg, men når jeg sier xy, så mener jeg det. Da er det viktig at du respekterer det eller så får jeg i frys og da blir det det samme som voldtekt". "Jeg elsker deg så høyt og vil jo gjerne tilfredsstille deg. Jeg vet at du også ønsker det samme for meg. Når du gjør xy så kjenner jeg motvilje og avsmak, da blir ikke jeg tilfredsstilt. Kvinner er bare sånn, hvis de må ha sex når de ikke vil, så vil de enda mindre neste gang. Jeg vet at du elsker meg og ønsker at vi skal ha et godt sexliv, da må du respektere mine grenser når jeg sier nei, hvis ikke ender det opp med at vi må gå fra hverandre. Voldtekt er faktisk ulovlig". Anonymkode: 20cc9...cb2 3 1
densatt Skrevet 19. november 2023 #26 Skrevet 19. november 2023 Lilliii skrev (1 minutt siden): Er du ekstrem ung? Dere er åpenbart ikke like nok til å være i et forhold. Avslutt det og gå videre i livet. Nei du trenger ikke involvere masse familie eller lage noe mere styr, bare gå hver til sitt og ferdig med det. Ung? Høres ut som du legger skyld på henne "dere er åpenbart ikke like nok til å være i et forhold"! Han trenger seg på henne med et makt og frykt spill, det ville ikke jeg K50 likt heller! 6 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #27 Skrevet 19. november 2023 25 minutter siden, Macro said: Jaggu bra du sensurete sex, ellers så hadde jeg falt av stolen. At damen ikke ønsker sex er ikke grunnlag for å finne noen annen med mindre hun ønsker det selv. Sinnsykt at folk tror det plutselig skal være greit å være utro så lenge man ikke man får fylt opp alle ønskene sine seksuelt. Hvor går grensen da??? Anonymkode: bd097...7d9 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #28 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Eller så kan jeg bare bli mer tydeligere også fra nå av. Dytte han/klaske han, skrike, kjefte, gå ut. Føler det er eneste måten. Anonymkode: 5043c...a72 Eller slutte å være feig og si sannheten. Du er ikke forelsket i han lengre! Fy faen jeg blir så forbannet av denne mentale gymnastikken dere driver med 🤯 Fullstendig mindblowing! Anonymkode: 33f51...3d0 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #29 Skrevet 19. november 2023 - og ja. Pell deg selv vekk ut av hans liv! Anonymkode: 33f51...3d0
Gjest Lilliii Skrevet 19. november 2023 #30 Skrevet 19. november 2023 densatt skrev (1 minutt siden): Ung? Høres ut som du legger skyld på henne "dere er åpenbart ikke like nok til å være i et forhold"! Han trenger seg på henne med et makt og frykt spill, det ville ikke jeg K50 likt heller! Ung ja, måten det skrives på og legges frem får det til å fremstå som ts er ung. Og er det tilfellet ville man nok kommet med andre råd en hva gjelder god voksne. Folk er ulike, noen er så ulike ar de ikke passer i lag i et samliv. Det er ingens skyld eller begges skyld om du absolutt må dele ut skyld. Den enste logiske løsningen når man er så ulike at et samliv blir så vanskelig er og bryte det og gå hver til sitt. Og fortsette å tvinge frem et samliv med såpass dårlig grobunn hvor man er fundamentalt uenig om helt elementere deler er bare bensin på et fryktelig dårlig bål.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #31 Skrevet 19. november 2023 Det TS trenger er en mann som forstår at sex er på hennes premisser og i hennes tempo. Dette bør tas opp tidlig i forholdet, noe jeg tror TS har gjort, så dette er bare trist at mannen har trodd at kjærlighet kan kurere alt.. men vet godt av erfaring at det ikke alltid er nok hvis traumen er stor nok. Anonymkode: bd097...7d9 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #32 Skrevet 19. november 2023 Hva faen? Smell til ham med albuen og skrik JEG SA JEG IKKE VILLE FOR FAEN! Anonymkode: ae941...555 2
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #33 Skrevet 19. november 2023 Lilliii skrev (1 minutt siden): Ung ja, måten det skrives på og legges frem får det til å fremstå som ts er ung. Og er det tilfellet ville man nok kommet med andre råd en hva gjelder god voksne. Folk er ulike, noen er så ulike ar de ikke passer i lag i et samliv. Det er ingens skyld eller begges skyld om du absolutt må dele ut skyld. Den enste logiske løsningen når man er så ulike at et samliv blir så vanskelig er og bryte det og gå hver til sitt. Og fortsette å tvinge frem et samliv med såpass dårlig grobunn hvor man er fundamentalt uenig om helt elementere deler er bare bensin på et fryktelig dårlig bål. Jeg leser om en kvinne som opplever en veldig kontrastfylt relasjon, fra omsorg og kjærlighet i ett øyeblikk, og overgrep det neste. Det er ikke aldersbetinget, men noe som er veldig vanlig i voldelige forhold, og som er grunnen til at mange blir i forholdet lengre enn de bør. "Han er ikke bare fæl", "når han har slått er han verdens snilleste etterpå" osv.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #34 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At damen ikke ønsker sex er ikke grunnlag for å finne noen annen med mindre hun ønsker det selv. Sinnsykt at folk tror det plutselig skal være greit å være utro så lenge man ikke man får fylt opp alle ønskene sine seksuelt. Hvor går grensen da??? Anonymkode: bd097...7d9 Monogamt forhold. Avtalen er å avstå fra å ha sex og romantiske følelser med andre enn den du er sammen men. Ufrivillig sølibat er ikke inkludert. Anonymkode: 33f51...3d0 1
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #35 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Monogamt forhold. Avtalen er å avstå fra å ha sex og romantiske følelser med andre enn den du er sammen men. Ufrivillig sølibat er ikke inkludert. Anonymkode: 33f51...3d0 Dere bommer på problemstillingen. Dette handler om et voldelig forhold (men der det også er mye kjærlighet). Ikke om eventuelle avtaler om hvor åpent forholdet skal være. Et eventuelt åpent forhold betinges også av respekt for hverandre, og her har vi en fyr som ikke har respekt for sin partner.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #36 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvilken verden lever vi i? Hvordan endte jeg opp her? Hvorfor er han sånn? Hvorfor respekterer han meg ikke? Hvorfor hater han meg men elsker meg? Anonymkode: 5043c...a72 Jeg synes også at du bør finne noen å snakke med om dette utenfor KG. Du kan for eksempel ta kontakt med et krisesenter nær deg. De tilbyr rådgivning (samtaler) og har mye erfaring! Det er gratis. Anonymkode: 779b2...c01 4 2 1
Gjest Lilliii Skrevet 19. november 2023 #37 Skrevet 19. november 2023 mirjia skrev (1 minutt siden): Jeg leser om en kvinne som opplever en veldig kontrastfylt relasjon, fra omsorg og kjærlighet i ett øyeblikk, og overgrep det neste. Det er ikke aldersbetinget, men noe som er veldig vanlig i voldelige forhold, og som er grunnen til at mange blir i forholdet lengre enn de bør. "Han er ikke bare fæl", "når han har slått er han verdens snilleste etterpå" osv. Jeg leser om en person som bruker ord og begreper for å beskrive situasjon på lik måte som et barn/tenåring ville beskrevet det. Samtidig som relasjoner fra denne personen tidligere i tråden også var i kategorien tenåring.
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #38 Skrevet 19. november 2023 (endret) Lilliii skrev (3 minutter siden): Jeg leser om en person som bruker ord og begreper for å beskrive situasjon på lik måte som et barn/tenåring ville beskrevet det. Samtidig som relasjoner fra denne personen tidligere i tråden også var i kategorien tenåring. Javel. Jeg har jobbet med disse spørsmålene tidligere, og jeg ser det samme som jeg har sett i mange relasjoner, uavhengig av alder (som det var du som tok opp). Men det er uansett ikke det viktige her. Endret 19. november 2023 av mirjia
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #39 Skrevet 19. november 2023 mirjia skrev (Akkurat nå): Javel. Jeg har jobbet med disse spørsmålene tidligere, og jeg ser det samme som jeg har sett i mange relasjoner, uavhengig av alder. Men det er uansett ikke det viktige her. Nei det er det ikke derfor vet jeg ikke hvorfor du fabler sånn om det? Anonymkode: 71850...240
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #40 Skrevet 19. november 2023 Æsj for en heslig og usmakelig fyr. Ta en prat med han og si at dette må han slutte med umiddelbart, ellers må du avslutte forholdet. Dette er ikke normalt, og sånn skal du ikke leve livet ditt. Har du ikke lyst så har du ikke lyst, ferdig snakka - da skal han ikke presse deg. Det finnes så mange bedre menn der ute, du trenger å bli glad i deg selv og ta valgene som er best for deg. Hvis du var din egen venninne, hva ville du sagt til deg selv? Anonymkode: 72b56...45f 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå