AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Mannen min er snill og god, morsom og kreativ. Alt du kan forestille deg. Men noen få ganger så endrer han hele personligheten sin, som en annen mann. Han presser seg på meg og sier at "jeg vil" og tar på meg på alle steder. Noen ganger sier han "de er mine" og tar på meg når han ønsker. Jeg var trøtt og sliten og ville sove, også kommer han og tar på meg og sier jeg var så gira pga jeg hadde hatt en gøy samtale med en veninne, men når han ville ha *** sa jeg nei jeg vil ikke. Han tar på meg også sier jeg stopp ikke gjør det, også tar han på meg andre steder enn der nede, men fremdeles tar på meg. Han begynner å tigge med å "acte" søt, og GÅR. IKKE. VEKK. Han tar lårene mellom mine lår og ligger der og forteller hvor "godt det ville vært" før vi skal sove. Dette holder på i mellomrommet 10-20 minutter. Jeg prøver å distrahere han og se om han tuller, men allikevel er det ikke morsomt at han tuller. Fordi jeg har sagt nei nå 20 ganger og forklart hvordan det føles. Men nå har jeg fått skyldfølelse, fordi han kysser meg så "fint" men jeg klarer ikke kysse igjen. Han ender opp med å bli irritert og sier han ikke ville, også ender jeg opp med å gjøre det allikevel. Ligger der helt stille, venter på at det skal bli over. En annen gang tullet han med å plutselig skulle "ta den inn" med å holde på rundt der nede, men så sa jeg stopp og prøvde å få han vekk, og da ble han også sur. "Er du redd meg?" Sier han. Jeg ville bare ikke forteller jeg, det er ikke alltid jeg vil. Alt stenger seg der nede, jeg vil aldri ha *** igjen Anonymkode: 5043c...a72 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Jau... Dette kan kalles ufrivillig sex. Og du vet synonymet til det... Anonymkode: 8c586...476 8 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Du kan vel foreslå at han finner seg ei elskerinne? Åpent forhold? Anonymkode: 0496f...594 1 1
Macro Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Jaggu bra du sensurete sex, ellers så hadde jeg falt av stolen. 17 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jau... Dette kan kalles ufrivillig sex. Og du vet synonymet til det... Anonymkode: 8c586...476 Men det er det som er så rart. Er dette det synonymet? Jeg har hørt fortelling på fortelling av veninner og familie som har opplevd ting, men jeg klarer ikke se på meg og min mann, og se at det er det samme. Er det sånn det er? Eller er det bare meg? Er jeg dum og rar som ikke vil? Er det min feil for å gi etter? For da ville jeg egentlig? Jeg er tom og aner ikke Anonymkode: 5043c...a72 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan vel foreslå at han finner seg ei elskerinne? Åpent forhold? Anonymkode: 0496f...594 Da kan han like gjerne kaste tingene sine ut døra og pelle seg ut, takk for den. Anonymkode: 5043c...a72 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Skrevet 19. november 2023 Jeg hadde sovet på ett annet rom og låst døra. Deretter hadde jeg satt ett ultimatum, enten at han sluttet med disse voldtektene eller skilsmisse. Anonymkode: 7d3ef...02c 13 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Skrevet 19. november 2023 Macro skrev (1 minutt siden): Jaggu bra du sensurete sex, ellers så hadde jeg falt av stolen. Takk, følte det var prikken over i-en. Anonymkode: 5043c...a72 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde sovet på ett annet rom og låst døra. Deretter hadde jeg satt ett ultimatum, enten at han sluttet med disse voldtektene eller skilsmisse. Anonymkode: 7d3ef...02c Han ser ikke på det som det. Anonymkode: 5043c...a72 1
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #10 Skrevet 19. november 2023 Ingen har rett på sex. Ingen har lov å presse noen til sex mot deres vilje. Jeg ville krevd parterapi om forholder skal fortsette. Om han ikke skjønner hva han gjør så må han få tydelig beskjed.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #11 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kan han like gjerne kaste tingene sine ut døra og pelle seg ut, takk for den. Anonymkode: 5043c...a72 Hadde sikkert vært like greit. Dere er jo på forskjellige planeter når det kommer til sex. Anonymkode: ba3b2...ccf 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #12 Skrevet 19. november 2023 mirjia skrev (Akkurat nå): Ingen har rett på sex. Ingen har lov å presse noen til sex mot deres vilje. Jeg ville krevd parterapi om forholder skal fortsette. Om han ikke skjønner hva han gjør så må han få tydelig beskjed. Jeg har så lyst å si det til familien hans, moren hans og bare se hva tenker de? Selv om de ikke sier noe, kanskje de kan støtte meg i fremtiden. Men det hadde knust hjertene deres. Anonymkode: 5043c...a72
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #13 Skrevet 19. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han ser ikke på det som det. Anonymkode: 5043c...a72 Det endrer ikke faktum. En voldtekt blir ikke en ikke-voldtekt bare fordi han "ser ikke på det som det". Anonymkode: 01ac8...a4b 9 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #14 Skrevet 19. november 2023 Det er voldtekt Anonymkode: 1be53...a94 8 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #15 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det endrer ikke faktum. En voldtekt blir ikke en ikke-voldtekt bare fordi han "ser ikke på det som det". Anonymkode: 01ac8...a4b Eller så kan jeg bare bli mer tydeligere også fra nå av. Dytte han/klaske han, skrike, kjefte, gå ut. Føler det er eneste måten. Anonymkode: 5043c...a72
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #16 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har så lyst å si det til familien hans, moren hans og bare se hva tenker de? Selv om de ikke sier noe, kanskje de kan støtte meg i fremtiden. Men det hadde knust hjertene deres. Anonymkode: 5043c...a72 De kan fort fornekte det hele, for det er vanskelig å ta inn over seg. Men snakk med noen du stoler på, samme hvem det er.
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #17 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller så kan jeg bare bli mer tydeligere også fra nå av. Dytte han/klaske han, skrike, kjefte, gå ut. Føler det er eneste måten. Anonymkode: 5043c...a72 "Jeg har sagt nei. Om du fortsetter nå er det et overgrep"
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #18 Skrevet 19. november 2023 mirjia skrev (Akkurat nå): "Jeg har sagt nei. Om du fortsetter nå er det et overgrep" Hvilken verden lever vi i? Hvordan endte jeg opp her? Hvorfor er han sånn? Hvorfor respekterer han meg ikke? Hvorfor hater han meg men elsker meg? Anonymkode: 5043c...a72 6
Gjest mirjia Skrevet 19. november 2023 #19 Skrevet 19. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken verden lever vi i? Hvordan endte jeg opp her? Hvorfor er han sånn? Hvorfor respekterer han meg ikke? Hvorfor hater han meg men elsker meg? Anonymkode: 5043c...a72 Jeg skjønner dette er en sorg og et sjokk for deg. Tror det er viktig at du snakker med noen om dette (og ikke bare her på KG, men gjerne her også, altså!). Du fortjener ikke dette ❤️ Det er dessverre fullt mulig å skade den man elsker. Endret 19. november 2023 av mirjia
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #20 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da kan han like gjerne kaste tingene sine ut døra og pelle seg ut, takk for den. Anonymkode: 5043c...a72 Tenker det er best for dere begge om dere går fra hverandre? Du vil ikke gi ham sex, men ikke f*** at han skal få seg det no andre steder?? For et kvinnfolk.. 😅 Anonymkode: 0496f...594 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå