AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Vært på en kaffedate med en type fra Tinder. Bra mann, hyggelig date. Men jeg vet det ikke blir noe mer fra min side. Kan være fordi jeg ikke er på rett plass eller at han ikke er rett. vi har meldt litt i etterkant og han har ønsker å ses igjen. jeg er unnvikende. Må jeg si direkte til han at jeg ikke ønsker å prioritere det i en hektisk hverdag? Eller kan det bare fade ut? vi kjenner jo ikle hverandre.. Anonymkode: 46c22...836
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Synes ren høflighet og respekt er på sin plass, selv om dere "ikke kjenner hverandre". Anonymkode: a20e5...96e 4 1
ESFP Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Tenk deg at du er han. Han gikk på en date, likte selskapet og har tatt initiativ til å treffes igjen. Tror du han helst vil ha en hyggelig skrevet avvisning slik at han kan gå videre, eller tror du han ønsker å skrive meldinger med en som er litt vag i flere uker? 6 1
Blåjojo Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Skriv en melding der du på en hyggelig måte gjør det klart at du ikke ønsker å møte han igjen. 2
Fjellmannover190 Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 "Du er en hyggelig og fin fyr, men jeg føler at du ikke er den riktige for meg nå" 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 Det er feigt og usselt å ikke klare /tørre si det straight. Da er du kanskje ikke moden nok til å date i det hele tatt. Å fade ut eller ghoste er lavmål. Ta forslaget til Fjellmannen og rydd opp etter deg. Anonymkode: 882a7...816 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Skrevet 19. november 2023 Fjellmannover190 skrev (16 minutter siden): "Du er en hyggelig og fin fyr, men jeg føler at du ikke er den riktige for meg nå" Au au au- syns den der er så hard.... Sitter SÅ langt inne å skrive noe sånt.... Ser jo at dersom jeg hadde vært interessert hadde det vært fint med en melding, ja... Anonymkode: 46c22...836 1
norw Skrevet 19. november 2023 #8 Skrevet 19. november 2023 Fjellmannover190 skrev (17 minutter siden): "Du er en hyggelig og fin fyr, men jeg føler at du ikke er den riktige for meg nå" Minus "nå" 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Skrevet 19. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Au au au- syns den der er så hard.... Sitter SÅ langt inne å skrive noe sånt.... Anonymkode: 46c22...836 Tro meg, det er ikke noe bedre å sitte igjen og lure på hva som gikk galt, hvorfor hun kjølnet sånn uten et ord, eller bare forsvant. Det føles ikke supergodt for den som blir sittende igjen heller, ikke at folk i dag bryr seg om sånt, men ... Anonymkode: a20e5...96e 2
Fjellmannover190 Skrevet 19. november 2023 #10 Skrevet 19. november 2023 34 minutter siden, norw said: Minus "nå" Sant nok. Det åpner for videre dialog. Hektet meg opp i det TS sa, men ikke gi håp, noen gir ikke opp.
Fjellmannover190 Skrevet 19. november 2023 #11 Skrevet 19. november 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Au au au- syns den der er så hard.... Sitter SÅ langt inne å skrive noe sånt.... Ser jo at dersom jeg hadde vært interessert hadde det vært fint med en melding, ja... Anonymkode: 46c22...836 Riv det av, og om du fortsetter dialog eller ghoster, så vil han ha håp og fortsette dialogen 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #12 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Au au au- syns den der er så hard.... Sitter SÅ langt inne å skrive noe sånt.... Ser jo at dersom jeg hadde vært interessert hadde det vært fint med en melding, ja... Anonymkode: 46c22...836 Bedre det enn å la det fade ut.. vær voksen nok til å si at han ikke var den rette for deg Anonymkode: 92ab5...00e 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #13 Skrevet 19. november 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Au au au- syns den der er så hard.... Sitter SÅ langt inne å skrive noe sånt.... Ser jo at dersom jeg hadde vært interessert hadde det vært fint med en melding, ja... Anonymkode: 46c22...836 Nei. Det der er ikke hardt. Det er saklig og greit. Det som er kjipt er alle disse kakkerlakkene som initierer ting bare for å fisle unna etterpå og ghoste. Anonymkode: 882a7...816 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #14 Skrevet 19. november 2023 Ikke vær en av de som ghoster, TS. Det er så usselt og feigt. Anonymkode: a4120...be8 2 1
Derpderp Skrevet 19. november 2023 #15 Skrevet 19. november 2023 Bare gjør det som er riktig, si ifra på en hyggelig måte. Husk at selv om du ikke vil treffe han videre, så vil han treffe ei annen dame etter deg og da er det hyggelig med deg om han har gode opplevelser med tidligere datingforsøk - også de som ikke være riktig. Be a girls girl, og gjør sånn at nestemann får en mann som ikke har mer dårlig bagasje enn nødvendig! 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #16 Skrevet 19. november 2023 Har selv nylig vært på kaffedate med en dame som jeg hadde god kontakt med i forkant (kanskje er det faktisk meg 🙃), og hun har svart positivt på å møtes igjen.. men virker ganske åpenbart at noe har forandret seg etter daten. Alt har plutselig blitt veldig vagt, og det kommer ingen meldinger fra henne om jeg ikke tar noe initiativ selv. Skjønner jo hva som er iferd med å skje.. Jeg hadde nok selv satt pris på å få en liten variant av "jeg tror ikke kjemien stemte helt, beklager!". For en føler seg jo som en dust i tillegg, om en virker så lite verdt at det er ok å bare slutte å svare, iallefall når man har møttes og pratet sammen ansikt til ansikt. Handler vel litt om vanlig folkeskikk (selv om det virker utdøende i moderne dating). Skjønner at man vil unngå at den andre feks svarer "men kan vi ikke bare møtes en gang til og se om det går bedre?", men da får du eventuelt bare være tydelig på at det ikke er aktuelt. Da har du iallefall gjort ditt. Anonymkode: 901a0...c13 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #17 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Au au au- syns den der er så hard.... Sitter SÅ langt inne å skrive noe sånt.... Ser jo at dersom jeg hadde vært interessert hadde det vært fint med en melding, ja... Anonymkode: 46c22...836 Hvordan ville du selv likt å få høre at motparten ikke er interessert? Ville du ønsket han bare var unnvikende og faded ut? Ville du likt få høre at du virket bra men han ikke følte du var den rette? Eller ville du bare hatt en kort "vil ikke møte deg igjen"? Eller ville du hatt en grundig forklaring? Min "regel" er at jeg gjør mot andre som jeg vil de skal gjøre mot meg. Jeg synes det er skikkelig kjipt bli ghostet, så jeg ghoster ikke. Jeg liker ikke at noen lar meg tro de fortsatt er interessert når de ikke er det, så jeg sier selv i fra på en skikkelig måte. Anonymkode: d6349...5f8 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #18 Skrevet 19. november 2023 "Jeg hadde det veldig trivelig og synes du er en flott fyr, men jeg kjenner ikke romantisk gnist. Jeg vet du vil finne noen snart 😊" Jada, det er brutalt, men resultatet blir den samme uansett hva du gjør Anonymkode: 67105...df7 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #19 Skrevet 19. november 2023 "Hei Petrus. Takk for kaffen sist, men jeg har kommet til at jeg ikke kan gå videre med oss to. Du er en hyggelig fyr og jeg ønsker deg alt godt videre. Hilsen Petrine" Anonymkode: 65c3c...d79 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. november 2023 #20 Skrevet 19. november 2023 Vær ærlig og si det var hyggelig, men du følte ikke rett kjemi til å ta en ny date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå