Roci Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Jeg trenger nye vintersko/boots, og tenkte jeg skulle benytte meg av Black Friday til å få et par kvalitetssko til en god pris. Jeg står mellom modellene Kenniston, Keely og Berlin, og er litt usikker på hvilke av disse jeg skal velge. Etter det jeg klarer å finne ut, er det kun Berlin som er varmforet - noen som har erfaring med Timberland og kan veilede meg litt? Hvordan er de i størrelsen, er de komfortable, egner de seg til vintersko etc. Bilde av de ulike modellene: Kenniston: Keeley: Berlin: Jeg klarer ikke helt å se om det egentlig er forskjell på Kenniston og Keeley, det ser ut som om Keeley kanskje har litt høyere skaft.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Jeg tror at de Keeley har hvitere den nederste delen enn de oppe, tror det er det som er forskjell 🤷♀️ Har kjøpt de en gang og sendte de tilbake for jeg følte de var for stive. Følger med på tråden din, da jeg også er på utkikk 😍 Anonymkode: e4301...f9c
Roci Skrevet 19. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg tror at de Keeley har hvitere den nederste delen enn de oppe, tror det er det som er forskjell 🤷♀️ Har kjøpt de en gang og sendte de tilbake for jeg følte de var for stive. Følger med på tråden din, da jeg også er på utkikk 😍 Anonymkode: e4301...f9c På bildene ser det også ut som om Kenniston har mer tydelige sømmer enn Keeley, synes jeg, men det kan jo ha med kvaliteten og fargene i produktbildene å gjøre. Min erfaring med sko/boots i ekte skinn generelt, er at de kan oppleves litt stive i begynnelsen, men i motsetning til skinnimitasjon, så blir de mykere med bruk og riktig skopleie. Får håpe at noen kan svare oss 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Roci skrev (1 time siden): På bildene ser det også ut som om Kenniston har mer tydelige sømmer enn Keeley, synes jeg, men det kan jo ha med kvaliteten og fargene i produktbildene å gjøre. Min erfaring med sko/boots i ekte skinn generelt, er at de kan oppleves litt stive i begynnelsen, men i motsetning til skinnimitasjon, så blir de mykere med bruk og riktig skopleie. Får håpe at noen kan svare oss Du har nok rett.👍 Hvilke skopleie er best på slik type sko? Anonymkode: e4301...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Kenniston er finest! Ser minst fake ut 🤩 Anonymkode: e5102...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå