Gå til innhold

Hvilke Timberland boots skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye vintersko/boots, og tenkte jeg skulle benytte meg av Black Friday til å få et par kvalitetssko til en god pris. Jeg står mellom modellene Kenniston, Keely og Berlin, og er litt usikker på hvilke av disse jeg skal velge. Etter det jeg klarer å finne ut, er det kun Berlin som er varmforet - noen som har erfaring med Timberland og kan veilede meg litt? Hvordan er de i størrelsen, er de komfortable, egner de seg til vintersko etc.

Bilde av de ulike modellene:

Kenniston:

image.jpeg.d2ab540afc49a29bce226c61e92c7fc1.jpeg

Keeley:

image.jpeg.525694a765d8a1d420e127a2d95f1a81.jpeg

Berlin:

image.jpeg.ef5d847eb0ea010716629d5cd3b64482.jpeg

Jeg klarer ikke helt å se om det egentlig er forskjell på Kenniston og Keeley, det ser ut som om Keeley kanskje har litt høyere skaft. 

image.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at de Keeley har hvitere den nederste delen enn de oppe, tror det er det som er forskjell 🤷‍♀️ Har kjøpt de en gang og sendte de tilbake for jeg følte de var for stive.

Følger med på tråden din, da jeg også er på utkikk 😍

Anonymkode: e4301...f9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg tror at de Keeley har hvitere den nederste delen enn de oppe, tror det er det som er forskjell 🤷‍♀️ Har kjøpt de en gang og sendte de tilbake for jeg følte de var for stive.

Følger med på tråden din, da jeg også er på utkikk 😍

På bildene ser det også ut som om Kenniston har mer tydelige sømmer enn Keeley, synes jeg, men det kan jo ha med kvaliteten og fargene i produktbildene å gjøre. Min erfaring med sko/boots i ekte skinn generelt, er at de kan oppleves litt stive i begynnelsen, men i motsetning til skinnimitasjon, så blir de mykere med bruk og riktig skopleie. Får håpe at noen kan svare oss :) 

• Nyttig 1
Skrevet
Roci skrev (1 time siden):

På bildene ser det også ut som om Kenniston har mer tydelige sømmer enn Keeley, synes jeg, men det kan jo ha med kvaliteten og fargene i produktbildene å gjøre. Min erfaring med sko/boots i ekte skinn generelt, er at de kan oppleves litt stive i begynnelsen, men i motsetning til skinnimitasjon, så blir de mykere med bruk og riktig skopleie. Får håpe at noen kan svare oss :) 

Du har nok rett.👍

Hvilke skopleie er best på slik type sko? 

Skrevet

Kenniston er finest! Ser minst fake ut 🤩

Anonymkode: e5102...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...