AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Hei. Jeg er dessverre litt bekymret for at jeg er gjennom en spontanabort, jeg er nå 9+1 på vei og jeg begynte med litt små blødninger 13.november som ikke har gitt seg. Jeg har aldri hatt problemer med menssmerter og har ikke hatt noen tegn på smerter den siste uken. Og formen har vært tipptopp. Det har variert veldig i mengde blødning hvertfall frem til lørdag altså i går 18. november, da syntes jeg det tok seg en del opp, men ikke helt sinnsyke mengder som ved en menstruasjon og uten smerter. Jeg kjenner jeg er litt bekymret for at det er en spontanabort, jeg er i dialog med lege om dette. Og hvis det er en SA så er det veldig lite jeg kan gjøre noe med. Jeg har første time hos jordmor tirsdag 21.november. Jeg er veldig klar over at en SA er mer forekommelig ved første svangerskap. Jeg burde nok få en ultralyd så fort som mulig for å bekrefte en eventuell mistanke. Men er det noen her som har opplevd at det har gått bra selv om man har blødd lenge. Min mor hadde mens- blødninger de første tre mnd med meg, men jeg vil ikke håpe for mye på at det er tilfelle for meg. Jeg er fullstendig klar over at for å få en avklaring så må lege involveres og det er det. Vil gjerne høres deres erfaringer innen blødning i første trimester og hvordan det gikk? Anonymkode: bf81f...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Jeg hadde en større blødning i uke 6 hvor det bare rant ut og gjennom buksa. Hadde også magesmerter. Spottet brunt i 4 dager etter det før det ga seg. Var borte et par dager før jeg hadde en liten blødning igjen. Jeg er fortsatt gravid, så det gikk bra! Er fortsatt bare i uke 8+4 vel og merke, men har ikke blødd mer. Vet også om fler som har hatt blødning over tid. Men det var små menger eller bare spotting. Hvis du blør mindre enn ved mens og uten smerter tror jeg du kan ha gode sjanser for at dette skal gå bra. I uke 9 er det mer som skal ut ved SA, og det ville vært en del klumper vil jeg tro? Men jeg vet hvordan du har det nå. Helt grusomt å ikke vite om du mister eller ikke💔 Anonymkode: 45ed6...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå