Gå til innhold

Dokument lagees i sky i stedet for dokument

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff jeg har eksamen fra i morgen av(3 dager hjemmeeksamen) og har problemer med word🫣I går trykket jeg feil(på diskett i stedet for fil) da jeg skulle lagre i dok med word-format.

Nå er det umulig å sende noe. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette😬Får skrevet oppgave, men ikke sendt digitalt(inspera)😌

Anonymkode: ea75f...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg finner dok i skyen, og klikker på det for å sende som vedlegg i mail, skjer det ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare lagre det lokalt igjen?

Fil - Lagre en kopi - Denne PC-en (eller bla gjennom til du finner rett mappe). 

Anonymkode: feff0...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg finner dok i skyen, og klikker på det for å sende som vedlegg i mail, skjer det ingenting.

Velg Del, og der kan velge at det skal sendes som vedlegg i mail i stedet for å dele i sharepoint.

Eller gjør som jeg beskrev over, åpne dokumentet og lagre det lokalt. Så åpner du mail og legger det til som vedlegg. På den gammeldagse måten ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Velg Del, og der kan velge at det skal sendes som vedlegg i mail i stedet for å dele i sharepoint.

Eller gjør som jeg beskrev over, åpne dokumentet og lagre det lokalt. Så åpner du mail og legger det til som vedlegg. På den gammeldagse måten ;) 

Jeg prøvde å dele(slik du skriver), men det fungerte ikke. 
Skal prøve den andre måten når jeg er hjemme senere☺️Uff har hatt flere stressende eksamener pga mine manglende pc-ferdigheter🫣🫣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...