AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Del Skrevet 19. november 2023 Uff jeg har eksamen fra i morgen av(3 dager hjemmeeksamen) og har problemer med word🫣I går trykket jeg feil(på diskett i stedet for fil) da jeg skulle lagre i dok med word-format. Nå er det umulig å sende noe. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette😬Får skrevet oppgave, men ikke sendt digitalt(inspera)😌 Anonymkode: ea75f...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Del Skrevet 19. november 2023 Du må si litt mer om hva som skjer når du prøver å sende. Anonymkode: 18807...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Del Skrevet 19. november 2023 Når jeg finner dok i skyen, og klikker på det for å sende som vedlegg i mail, skjer det ingenting. Anonymkode: ea75f...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Del Skrevet 19. november 2023 Du kan jo bare lagre det lokalt igjen? Fil - Lagre en kopi - Denne PC-en (eller bla gjennom til du finner rett mappe). Anonymkode: feff0...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når jeg finner dok i skyen, og klikker på det for å sende som vedlegg i mail, skjer det ingenting. Anonymkode: ea75f...ba1 Velg Del, og der kan velge at det skal sendes som vedlegg i mail i stedet for å dele i sharepoint. Eller gjør som jeg beskrev over, åpne dokumentet og lagre det lokalt. Så åpner du mail og legger det til som vedlegg. På den gammeldagse måten Anonymkode: feff0...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Velg Del, og der kan velge at det skal sendes som vedlegg i mail i stedet for å dele i sharepoint. Eller gjør som jeg beskrev over, åpne dokumentet og lagre det lokalt. Så åpner du mail og legger det til som vedlegg. På den gammeldagse måten Anonymkode: feff0...55d Jeg prøvde å dele(slik du skriver), men det fungerte ikke. Skal prøve den andre måten når jeg er hjemme senere☺️Uff har hatt flere stressende eksamener pga mine manglende pc-ferdigheter🫣🫣😂 Anonymkode: ea75f...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå