AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Etter at jeg kom inn i en meget stressende fase av livet mitt (dødsfall av min samboer og psykisk kollaps pga dette) har min svettelukt forandret seg, og jeg stinker sterk svette et par timer etter at jeg har vasket armhuler. Jeg har brukt Stop 24 uten at det har hjulpet på lukten, og kjøpte for to uker siden en deo på Sunkost som er laget av steinsåpe som skulle være bra, men merker ingen forskjell. Har ikke forandret kosthold så det er ikke maten, men jeg spiser egentlig mindre enn hva jeg gjorde før denne livskrisen. Prøver å vaske gensere på 60 grader for å få bort svettelukt, men lukten kommer tilbake med en gang jeg blir varm i genseren, så jeg kaster gensere nå for å ikke lukte svettelukt. Hjelp🙏 Anonymkode: 070e7...415 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Så utrolig vanskelig❤️ håper du får hjelp til å takle alt dette. Har du prøvd å vaske klærne med eddik? Det har tatt f.eks røyklukt (kjøpte brukt...) og treningsklær-lukt for meg. Må kanskje kjøres i maskinen et par ganger, men kan hjelpe veldig. For din del, har du prøvd å skrubbe litt forsiktig under f.eks armene? Kanskje det er litt hud som kan eksfolieres? Det bidrar til vond lukt iblant. Anonymkode: 2db75...159 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Jeg bruker flytende lactacyd. Har den over på en liten sprayflaske, så er den ekstra praktisk når jeg må ta en rask klutvask. Anonymkode: e2ff4...219
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Unngå gensere i akryl og polyester, det er billig drittstoff. Anonymkode: a0cd9...942
Millinea Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Hjelper litt å bruke klut når man vasker seg, gamle rester fra deo skaper også litt ekstra lukt. De får man ikke bort ved å bruke hånden.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 Sterilan og gi den virketid og vask og skrubb to ganger men angst svette er det lite å få gjort noe med, det er hormonelt og nervesystemet ditt må helbredes først Anonymkode: 6fd5d...d0e
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Skrevet 19. november 2023 Jeg bruker Lano. Det som er viktig ved sterk svettelukt, er å bruke klut og "dra vekk" under armhulen. Jeg tar først våt klut, drar noen ganger over, såper inn, drar over med klut, og gjentar. Etter dusj, deo. Anonymkode: 7ec35...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå