Stimo3012 Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Når jeg leser en del innlegg her, så har jeg inntrykk av at det kryr av hypokondere. Typisk kvinner.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 Jepp. Å inse det selv er en ting, men veldig mange klarer ikke å innse at de er hypokondere og er overbevist at det feiler dem noe alvorlig psykisk. Dermed kaster de bort tid og ressurser til helsevesenet. Frusterende. Anonymkode: 5dfaa...f3c
Stoltskeiv Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jepp. Å inse det selv er en ting, men veldig mange klarer ikke å innse at de er hypokondere og er overbevist at det feiler dem noe alvorlig psykisk. Dermed kaster de bort tid og ressurser til helsevesenet. Frusterende. Anonymkode: 5dfaa...f3c Dere er klar over at hypokonder er en psykisk sykdom? Så, vil ikke se de kaster bort tid og resurser. Hypokondere trenger også ordentlig hjelp for å leve et verdig liv Endret 19. november 2023 av Stoltskeiv 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Du tror ikke det kan være en logisk årsak til at det er en overvekt av mennesker med opplevde helseplager på et underforum som heter "Kropp og helse"? Anonymkode: 14ae2...a96 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 Stimo3012 skrev (4 timer siden): Når jeg leser en del innlegg her, så har jeg inntrykk av at det kryr av hypokondere. Typisk kvinner. Jeg tror du skriver i feil underforum. Dette skulle nok vært på Skråblikk og generaliseringer. Anonymkode: 607e9...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå