Gå til innhold

"Du er den beste jeg har hatt!" Svar på det er..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt overrumplet, jeg svarte DU OG. For det er vel en sånn situasjon hvor en sier det uansett? Det er jo ikke dårlig, det er jævlig bra, men har ikke en som er bedre enn andre, men ville ikke sagt det heller. Tenker det hadde såret. 

Anonymkode: 461fb...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, er jeg din første? Ville nok jeg svart.

Anonymkode: 1b760...ac1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja, er jeg din første? Ville nok jeg svart.

Anonymkode: 1b760...ac1

Haha at jeg ikke kom på det

Skrevet

"Jo takk!" Hadde jeg svart.

• Liker 2
Skrevet

Ok. Hadde nok jeg svart

Anonymkode: 15817...71e

Skrevet

«Du kommer på en god femteplass»

Anonymkode: 8de9b...d4c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

«Du kommer på en god femteplass»

Anonymkode: 8de9b...d4c

I dag eller generelt?

Skrevet

Alltid min siste som er best🥰 Det er litt sannhet i det, for sexen blir bare bedre og bedre med årene. Vi blir også bedre på kvalitet og variasjoner😉 Who is my next? I`ll make your dreams come thru❤️

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Alltid min siste som er best🥰 Det er litt sannhet i det, for sexen blir bare bedre og bedre med årene. Vi blir også bedre på kvalitet og variasjoner😉 Who is my next? I`ll make your dreams come thru❤️

Må være meg da, siden jeg er best ☺️😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må være meg da, siden jeg er best ☺️😅

.. åå du? Har du nettopp lest meldingen jeg sendte deg😅🤞

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

.. åå du? Har du nettopp lest meldingen jeg sendte deg😅🤞

Neida jeg bare tulla. 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neida jeg bare tulla. 😊

Ok.. da er vi like gode da.. så blir ingen av oss såret😊

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble litt overrumplet, jeg svarte DU OG. For det er vel en sånn situasjon hvor en sier det uansett? Det er jo ikke dårlig, det er jævlig bra, men har ikke en som er bedre enn andre, men ville ikke sagt det heller. Tenker det hadde såret. 

Jeg tar slike ord med en "klype salt", men jeg hadde nok bare svart : takk i lige måde 😊

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Jeg tar slike ord med en "klype salt", men jeg hadde nok bare svart : takk i lige måde 😊

Ja tenkte jeg også, unødvendig å gjøre det et diskusjonstema.. litt som "du er fin! Takk du også"selv om begge ser ut som en har hatt influensa i 2 uker. 

Skrevet
Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Jeg tar slike ord med en "klype salt"😊

Tror mange bruker slike strofer, som et frieri om å møtes igjen😇

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja tenkte jeg også, unødvendig å gjøre det et diskusjonstema.. litt som "du er fin! Takk du også"selv om begge ser ut som en har hatt influensa i 2 uker. 

Jeg tar ord med en klype salt. Ser heller på handling 🥰

Endret av Eloise12345
Skrevet

Jeg har fått den flere ganger, jeg har vel bare smilt og sagt takk egentlig, eller sagt at du er veldig bra/deilig også, eller ja, vi har sinnsykt god sex sammen, har vi ikke? Jeg synes det er vanskelig å kåre en vinner på en måte? 😂😂

Siste eksen som jeg ikke er helt over enda sa det også til meg, og det på en veldig ektefølt måte, for han var det en liten åpenbaring at sex kunne være så bra etter å ha vært uheldig på det feltet med ekser. Jeg svarte ikke det samme tilbake da heller, men det er faktisk noe jeg har tenkt litt på og angret litt på. Han var jo på mange måter det, vi hadde helt sinnsyk lidenskap. Ikke at jeg tror han ble såret over å ikke få det tilbake altså, han var veldig klar over at jeg elsket å ha sex med han. Han var den beste jeg har hatt på oralsex, det sa jeg sikkert hundre ganger. 

Men ja - enig at det bare er sånn man sier "i lige måde" til og ikke trenger å ta så jævla seriøst 😂

Den man elsker er jo uansett den beste der og da 🥰 Hvis jeg ender opp til sengs med han eksen der igjen, skal jeg si det til han..

Anonymkode: 93da8...47b

Skrevet

Siste jeg hadde sex med, var så vill at jeg tenkte endelig har jeg møtt en som knuller meg like bra som ungdomskjæresten. Fy faen, sykt bra

Anonymkode: d5d5f...1f5

Skrevet
Eloise12345 skrev (13 timer siden):

Jeg har veldig store problemer med å si ting jeg ikke mener så jeg hadde ikke nødvendigvis klart på si det tilbake hvis jeg ikke mente det. Men det er jo en ganske heftig avvisning i å ikke si det tilbake også. Og hvis en person sier sånt for å fiske etter komplimenter klarer jeg det hvertfall ikke, da vrenger det seg i meg.

• Liker 1
Skrevet

"Som de pleier å si", hadde jeg svart😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...