Gå til innhold

Er pulverkaffe digg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, den går den og, men foretrekker traktekaffen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk ofte koffeinfri kaffe, den lilla, glasset tidligere, men nå har jeg kuttet ut kaffe. Det hender jeg drikker melk med gurkemeie.

Skrevet

Pulverkaffe er da helt greit det. Jeg drikker det når de jeg er på besøk hos ikke drikker kaffe selv.

Anonymkode: 1adc2...428

Skrevet

Jeg bruker nesten bare pulverkaffen fra Rema (altså deres eget merke). Synes faktisk den er bedre enn den på jobben, og ganske mange av de andre filterkaffene også. Veldig kjekt med pulverkaffe når det bare er jeg som skal ha :) 

Skrevet

Jeg velger det aldri hjemme. Men er jeg på besøk hos noen på overnatting og det er den som finst når jeg våkner på morgen, så funker det absolutt☺️

Skrevet
Hyoscyamus skrev (4 timer siden):

Bruker vanligvis Nescafé Azera, da det er den typen som selges i norske matbutikker. 2-4 teskjeer pulver (avhengig av ønsket styrke) blandet med kokende vann, rett og slett. Bruker havremelk av barista-typen, gjerne i melkeskummer :) 

Espressovarianten av denne er faktisk ganske god. Andre typer pulverkaffe (som selges i vanlige butikker) er for meg helt udrikkelig. 

Anonymkode: 8f54a...d84

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

NEI

Anonymkode: 9361b...177

Skrevet

Nei, pulverkaffe er ikke mye digg, syns jeg.

Hvis pulverkaffe er det eneste alternativet og jeg har veldig lyst på kaffe, så hjeloer det å røre pulveret ut i et par spiseskjeer kaldt vann før jeg har vann som ikke er helt kokende over, men jeg står ofte over hvis det er eneste alternativet.

Skrevet

Funker bra 😊 Er alene, og eier ikke trakter, så da går det kun i pulverkaffe

Anonymkode: 806fd...cd1

• Nyttig 1
Skrevet

Ja det syns jeg! Blei nesten skuffa når mannen plutselig begynte å trakte kaffe de dagene vi begge er hjemme. 

Anonymkode: bcd68...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...