Gå til innhold

Hva syns du om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mememe skjole også kjent som kjole. Går litt fort her. Poenget var i hvertfall at til mitt daglige bruk synes jeg både de har feil utseende samt at de ville hvert upraktisk.

Anonymkode: 9fb48...3b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 11/19/2023 at 9:00 AM, AnonymBruker said:

Jeg synes de er helt ok, men det er ett eller annet med den fuskepelsen som gir assosiasjoner til eldre damer. Nå er jeg eldre enn deg, så det kan være jeg ikke henger helt med lenger. Ser noen andre her linket til sko på Zalando. De er jo akkurat samme greien. Hvorfor er snøringer så viktig til hverdagsbruk?

Anonymkode: ee2a4...518

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du mener med daglig bruk? Hvor er du hele dagen? 

Jeg ville ikke brukt de på kontor, men det er jo bare å bytte til andre sko når du kommer inn. Skal du bare bruke de ute så er de helt greie. Ikke fine men det er få skikkelig gode vintersko som er fine. 

Selv har jeg Panama Jack som jeg liker veldig godt, men jeg bruker de aldri nordpå hvis jeg skal gå mye ute - de er fine og varme men ikke så gode å gå et stykke, og jeg vil heller ikke gå i sørpe med de. 

https://www.skoringen.no/panama-jack-korte-damestovletter-sort-p03-igloo-trav-b?productid=5263860110&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiApOyqBhDlARIsAGfnyMoNsnhWJZJoGxcupX70JJbbghLBNCJxTdrqdBrTcOtbwEWgkEfDOLMaAtVTEALw_wcB

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes de er helt ok, men det er ett eller annet med den fuskepelsen som gir assosiasjoner til eldre damer. Nå er jeg eldre enn deg, så det kan være jeg ikke henger helt med lenger. Ser noen andre her linket til sko på Zalando. De er jo akkurat samme greien. Hvorfor er snøringer så viktig til hverdagsbruk?

Legger til et par bilder av hverdagssko til vinter som jeg tenker mange 20-åringer ville gått med. 

Screenshot_20231120_105321_Chrome.jpg

Screenshot_20231120_105206_Chrome.jpg

Screenshot_20231120_105710_Chrome.jpg

Screenshot_20231120_105509_Chrome.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Søstra mi på 24 liker de :) 

Anonymkode: 8c37b...ada

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Søstra mi på 24 liker de :) 

Anonymkode: 8c37b...ada

Hvilken da?

Anonymkode: 15c5f...cfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...