AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Har varslet om mobbing og trakassering på arbeidsplassen i Bergen. Til sammen har vi 4 stykker klaget på en ansatt, mulig det kommer flere. Jeg opplever motreaksjoner fra spesielt to stk som prøver å få med seg resten. Dette er mobbing, fordi de prøver å skape allianser basert på en alvorlig sak. Vedkommende som er klaget inn har vært grusom mot folk på jobb. Jeg dro på julebord på fredag, dro med hode hevet og snakket til folk som ingenting hadde skjedd. Folk flest er veldig hyggelige, men jeg føler meg litt utfryst pga dette. Mange kommer bort til meg å klapper meg på skuldra, og mange støtter meg men de tør ikke å stå imot hun son sjefer på jobb. Hun som sjefer på jobb har vært med på mobbingen. Men jeg er sterk å klarer fint å stå i det, selv om det er krevende. Folk først er feige og svake, tørr ikke si ifra og gjemmer seg bak andre. Jeg derimot spisser ambuler og kjører på fordi jeg vil så gjerne skape en endring på arbeidsplassen. Arbeidsmiljø-enheten er inn i bilde, og ledelsen virker å ta det på alvor, men de bruker litt tid. Jeg har også konfrontert vedkommende. Nå kommer leder på jobb og jeg har veldig lyst å ta henne til siden, samt prate med henne. Kan jeg eventuelt prøve å få henne til å ta ifra spesielt en ansatt makt? Vi har en ansatt som lager dårlig stemning og hun tror hun er sjef, jeg ønsker derfor at leder setter henne litt på plass men jeg tror hun er litt for feig. Hvordan kan jeg påvirke leder til å ta styring samt få henne til å være obs på en ansatt som styrer og manipulerer alle i hytt og pine. Hun er kjent for å manipulere alle ledere, samt er en heks. Jeg har et stort ønske om å knekke vedkommende, men jeg kjenner at det tar tid. Jeg har allerede begynt å ta ifra henne makt, samt har begynt å svare henne når hun baksnakker kollegaer foran mange. Jeg har også begynt å vise henne at jeg er sterk ig uredd, og det skremmer henne. Hun kan stå det med sin bestevennene som kollega, og jeg kan stå der alene men samtidig føle meg sterkere enn de to! Men jeg bruker enormt mye energi på dette. De prøver å ta meg, men de klarer ikke. Jeg har også varslet hun fæle inn til ledelsen, og hun vet ikke at hun snart vil få en innkallelse med et møte. Jeg har fortalt alt om hvordan hun er, og jeg tror hun vil bli sjokkert når hun kommer i møte. Jeg håper og tror at ledelsen tar henne vekk. Anonymkode: d701d...c94
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Dette er vel snakk om sykehjem? Anonymkode: d701d...c94
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har varslet om mobbing og trakassering på arbeidsplassen i Bergen. Til sammen har vi 4 stykker klaget på en ansatt, mulig det kommer flere. Jeg opplever motreaksjoner fra spesielt to stk som prøver å få med seg resten. Dette er mobbing, fordi de prøver å skape allianser basert på en alvorlig sak. Vedkommende som er klaget inn har vært grusom mot folk på jobb. Jeg dro på julebord på fredag, dro med hode hevet og snakket til folk som ingenting hadde skjedd. Folk flest er veldig hyggelige, men jeg føler meg litt utfryst pga dette. Mange kommer bort til meg å klapper meg på skuldra, og mange støtter meg men de tør ikke å stå imot hun son sjefer på jobb. Hun som sjefer på jobb har vært med på mobbingen. Men jeg er sterk å klarer fint å stå i det, selv om det er krevende. Folk først er feige og svake, tørr ikke si ifra og gjemmer seg bak andre. Jeg derimot spisser ambuler og kjører på fordi jeg vil så gjerne skape en endring på arbeidsplassen. Arbeidsmiljø-enheten er inn i bilde, og ledelsen virker å ta det på alvor, men de bruker litt tid. Jeg har også konfrontert vedkommende. Nå kommer leder på jobb og jeg har veldig lyst å ta henne til siden, samt prate med henne. Kan jeg eventuelt prøve å få henne til å ta ifra spesielt en ansatt makt? Vi har en ansatt som lager dårlig stemning og hun tror hun er sjef, jeg ønsker derfor at leder setter henne litt på plass men jeg tror hun er litt for feig. Hvordan kan jeg påvirke leder til å ta styring samt få henne til å være obs på en ansatt som styrer og manipulerer alle i hytt og pine. Hun er kjent for å manipulere alle ledere, samt er en heks. Jeg har et stort ønske om å knekke vedkommende, men jeg kjenner at det tar tid. Jeg har allerede begynt å ta ifra henne makt, samt har begynt å svare henne når hun baksnakker kollegaer foran mange. Jeg har også begynt å vise henne at jeg er sterk ig uredd, og det skremmer henne. Hun kan stå det med sin bestevennene som kollega, og jeg kan stå der alene men samtidig føle meg sterkere enn de to! Men jeg bruker enormt mye energi på dette. De prøver å ta meg, men de klarer ikke. Jeg har også varslet hun fæle inn til ledelsen, og hun vet ikke at hun snart vil få en innkallelse med et møte. Jeg har fortalt alt om hvordan hun er, og jeg tror hun vil bli sjokkert når hun kommer i møte. Jeg håper og tror at ledelsen tar henne vekk. Anonymkode: d701d...c94 I den andre tråden din så er julebordet neste helg, og du har vært på senvakt denne helgen. Skal du skrive troverdige historier må du ha kontroll på hva du juger om. Tips: generelt er det enklere å huske sannheten Anonymkode: 549d8...db1 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I den andre tråden din så er julebordet neste helg, og du har vært på senvakt denne helgen. Skal du skrive troverdige historier må du ha kontroll på hva du juger om. Tips: generelt er det enklere å huske sannheten Anonymkode: 549d8...db1 I den andre fortellingen bytter julebordet på å være i går kveld og neste uke Anonymkode: 5a6b0...99a 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I den andre fortellingen bytter julebordet på å være i går kveld og neste uke Anonymkode: 5a6b0...99a Poenget mitt står Anonymkode: 549d8...db1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Poenget mitt står Anonymkode: 549d8...db1 Har jeg sagt noe annet? Anonymkode: 5a6b0...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå