Gå til innhold

Er det utroskap å sende baris bilde i fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 14.24):

Woops.. greide å sende den to ganger med uhell😅

Anonymkode: 6fd3b...588

Og du var edru? 😂

Så kjæresten din kan ikke sende feil når han er drita, mens du klarer det klinkende edru (formoder jeg) ;) 

Anonymkode: 93825...ff2

Skrevet

Etter å ha lest igjennom tråden ville jeg satt dette på tabbekvoten, men kan godt gjøre det klart at slike utageringer er du ikke interessert i å ha i livet. Igjennom et langt samliv kan man komme til å gjøre en del merkelige ting, men det behøver ikke gjøre totalen så verst allikevel. Hvis forholdet ellers fungerer, han angrer og alt ellers er bra ville jeg lagt dette bak meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han mener absolutt ikke at det han gjorde var fornuftlig.. å som jeg skrev husket han ingenting, dette ble jo gjort mens han var på toppen av alkoholpåvirkning. Å når han da fant ut hva han hadde gjort ble han dårlig, kastet opp og var helt fra seg. Jeg vet at han angrer og jeg vet også at han er langt ifra en sånn person. Synes bare alt dette er veldig vanskelig å tilgi og akseptere..

Han mener jo det er logisk på ett eller annet vis når han bruker det som forklaring. Send bilde - oppnå oppmerksomhet. Hvis han absolutt ikke syntes dette var fornuftig atferd så hadde han rett og slett sagt at han var stupfull. Ferdig snakka. Og så hadde kanskje du spurt om han hadde gjort seg noen tanker om han egentlig bør fortsette å drikke når han gjør helt sinnsyke ting i fylla. Neste gang kan det være at han sender bilder av seg selv som han kan anmeldes for.

Selvfølgelig er det vanskelig å komme seg videre når du vet at han er en blodharry person. Eventuelt får du bli en slik person selv.

Anonymkode: ff184...2dd

Skrevet

Hva er greia med å måtte kalle alle uakseptable handlinger utroskap? Det er opp til deg om du vil akseptere det, du trenger ikke noe stempel.

Anonymkode: 8af2f...eb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, han har ikke lignende impulsive brudd eller utageringer. Vi har et veldig fint forhold, med mye latter og kjærlighet. Han er bestevennen min. Og vi har det veldig fint sammen. Vi hadde hatt en litt dårlig periode ukene før han dro på byen, ikke noe som tilsa at vi skulle gjøre det slutt, men du skjønner hva jeg mener. Å når han ble mye fullere enn vanlig ble jeg engstelig og begynte å sendte meldinger. Da gjorde han det slutt. Dagen etter angret han veldig og sa at han følte seg innestengt og at han ikke fikk kose seg med gutta før jeg begynte å mase, og at der og da rant det over fordi følelsene var så forsterket, men at han absolutt ikke ville slå opp. Det er jo 4 måneder siden dette skjedde, men jeg tenker fortsatt på det. Men han har virkelig vist meg at han angrer og behandler meg kun med respekt og kjærlighet.❤️

Når han har vist tydelig og troverdig at han angrer på dette, og dere ellers har det bra sammen, og lignende ting ikke har gjentatt seg, ville jeg gått inn for å legge det bak meg, hvis jeg var deg. Det var ikke utroskap. Det er forståelig at du ble veldig lei deg, men du må jobbe med deg selv for å komme videre. Situasjonen som oppstod sier kanskje noe om at du kan være litt utrygg i deg selv og at dette ble vanskelig for ham å takle. Pass på å ikke mase og anklage uten grunn hvis han vil gjøre ting uten deg, da det kan være negativt for forholdet over tid. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 14.58):

Jeg har satt tydelige grenser og han har virkelig vist meg at han angrer. Som jeg har forstått det var intensjonen hans å prate med noen, fordi han var ensom og lei seg etter hva han hadde gjort på byen, men at det var vanskelig å få oppmerksomhet. Han sier at han trodde at ting mellom oss var ødelagt uansett og at det var ingen vei tilbake fordi han hadde såret meg så mye med å dumpe meg, mens han var på byen. 

Jeg vet jo at han angrer.. men jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Å håper egentlig på å få noen råd eller tips til hvordan jeg kan legge det bak meg, fordi vi har det jo så fint sammen ellers💗

Men hvorfor spør du her da hvis du sier han har vist at han virkelig angrer. det virker som trouble in paradise da du vil unnskylde holdningene hans da du er redd for å miste han. 

Hvis dere har det fint ellers, spør du jo ikke om tips her? 

Du spør jo om det er utroskap å sende baris i fylla? Men så forklarer du at dere slo opp fordi dere hadde en vanskelig tid? Og at han følte han hadde såret deg så mye?

Og siden du sender meldinger når han er ute på fest føler du jo ikke deg trygg i forholdet. Og hvis han reagerer slik på bekymringene dine ved å slå opp, er jo det svært umodent! 

Jeg tror at nå som du får ærlig svær fra det folk mener, så treffer det deg veldig. Og da føler du for å legge til at forholdet deres er fint.

Tror du må snakke ordentlig ut med typen din og bli ferdig med usikkerheten dine.

Er han ute med gutta må du jo la han få lov til det uten at du skal reagere med redsel. For hvis han gjør noe bak ryggen din vil du få vite det veldig fort, tro meg.

Du kan ikke kontrollere hva typen din gjør, du må bare stole på han.

Men å sette grenser på hva du ikke liker må respekteres. Respekterer han ikke det, er svarer veldig enkelt. Gå videre uten hverandre.

Anonymkode: c9a42...1fa

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 6.16):

Hva hadde du syntes om at dama sendte «barisbilde» til en mann?

Anonymkode: 2a9da...fae

Lever du i et vakuum, hvor handlinger ikke er relatert til hvordan folk flest reagerer?

Et mannlig og kvinnelig toppløs bilde er to forskjellige ting. Punktum.

Anonymkode: 50bc0...26f

Skrevet

I følge store norske leksikon defineres utroskap som samleie med en annen person enn den du er i et forhold med...

Anonymkode: eaf1a...920

• Liker 1
Skrevet

Har ikke lest side 3.

Mine tanker: han er ikke like investert i forholdet som deg. Han kan tidvis oppleve å føle seg fanget og "kvelt". Grunnen er at du senser han er mindre investert, dette gjør deg usikker, så du blir mer intens og på. Dette blir en ond sirkel. Han har lekt med tanken om å gjøre det slutt, men du er nok veldig pen og han har daglig tilgang på sex. Han føler du objektivt sett er kanskje for bra for han, og at han ikke lett får en like pen dame. Men følelsene som burde være der, er der ikke fra hans side.

Fylla kom, og tanker/følelser han holder inni seg kommer ut, han gjorde det slutt og ville ha sex med hun han sendte bildet til.

Det er nok ei han er tiltrukket av fysisk, som han kunne tenke seg å ligge med.

Jeg vet det er vanskelig, men jeg hadde gjort det slutt. Dette er etter alle solemerker ikke et langt, lykkelig, trygt og godt forhold. 

Dette er hus, bil, hytte, hund, kids, skilt som 43-åring der han beholder huset og du flytter i leilighet. Han får inn ny dame.

Spar deg bryet. Finn deg en som er tvers gjennom god og ikke en gang tenker på barisbilder og andre damer.

Anonymkode: 20a36...046

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lever du i et vakuum, hvor handlinger ikke er relatert til hvordan folk flest reagerer?

Et mannlig og kvinnelig toppløs bilde er to forskjellige ting. Punktum.

Anonymkode: 50bc0...26f

Fortalte du nettopp barna at julenissen ikke finnes? :edie:

Utover dette, tenker jeg at utroskap har ikke så mye med resultatet å gjøre, men med intensjonen. Har man ment å gjøre sine hoser grønne, så spiller det ikke så mye rolle hvordan man har gjort det, eller hvor god effekt det hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...