AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #21 Skrevet 19. november 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Er det utroskap å sende baris bilde til en annen dame når du er i et forhold? Det var et engangstilfelle på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588 Er det utroskap å ligge med noen selv om det bare var 1 gang på fylla? Spørsmålet er vel om sending av bilde kan regnes som utroskap. Fylla er vel irrelevant? Når det er sagt hadde jeg opplevd det som en så klar indikator på utroskapspotensiale at jeg sikkert hadde slått opp. Anonymkode: 4c427...36f 2
myMa Skrevet 19. november 2023 #22 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi kranglet mens han var på byen og han ble kjempe full. Endte med ta han slo opp mens han var drita og når han kom hjem sendte han baris bilde. Jeg dro til han dagen etter å da husket han verken at han hadde slått opp eller sendt baris bilde. Han mener selv at han har sendt baris bilde til feil, men at om det så var til hun så var det fordi han følte seg ensom og trengte noen å snakke med å det var en lett måte å få oppmerksomhet på. Han har aldri gjort noe i nærheten av det siden og virkelig vist meg at han angrer. Men jeg tenker fortsatt på det. Anonymkode: 6fd3b...588 Konteksten tatt i betraktning så anser jeg ikke dette som utroskap. Jeg ville avfeid dette som en fylletabbe. Ville lagt det bak meg om han ellers var en snill og grei gutt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #23 Skrevet 19. november 2023 Nei det et ikke utroskap Anonymkode: 903a7...559
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #24 Skrevet 19. november 2023 WE WERE ON A BREAK Anonymkode: 404d4...40b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #25 Skrevet 20. november 2023 On 11/19/2023 at 3:21 PM, Virrevirrevapp said: Er vel enda verre at han drikker seg sanseløst full. Er det? Anonymkode: 4e338...32f
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. november 2023 #26 Skrevet 20. november 2023 Tillitsbrudd. Han sender et seksuelt ladet bilde til en annen kvinne. Hadde han jeg dater gjort det hadde det vært kroken på døren.
Andro Skrevet 20. november 2023 #27 Skrevet 20. november 2023 Du vet vel hva intensjonen med å sende bildet var?
Virrevirrevapp Skrevet 21. november 2023 #28 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det? Anonymkode: 4e338...32f Ja, fylla er jeg helt uinteressert i.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #29 Skrevet 21. november 2023 Det viktigste spørsmålet her er kanskje ikke barisbildet i seg selv, men hva som fikk ham til å gjøre det slutt i fylla og sende barisbilde til en annen? Hadde han en god grunn? Har lignende impulsive brudd eller utageringer skjedd flere ganger? Anonymkode: 75f2a...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #30 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 4.11): Er det utroskap å sende baris bilde til en annen dame når du er i et forhold? Det var et engangstilfelle på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588 Er det utroskap hvis dama sender et bilde av seg selv i bare BH (eller toppløs) til en annen fyr når hun er i et forhold? Hvis svaret ditt er ja - så vet du svaret på ditt eget spørsmål. Anonymkode: f9b70...122
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #31 Skrevet 21. november 2023 Jeg ville ikke vært sammen med en fyr som sender barisbilder, enten det er av overkropp eller underkropp. Så jeg ville nok slått opp uansett på bakgrunn av kvalm oppførsel. Jeg ville vel kalt det utroskap også. Hva om kjæresten din hadde sendt barisbilder til ei jente hver dag i ett år. Ville det vært greit? Ikke? Og etter hvor mange dager gikk det i så fall over fra å være idiotoppførsel til å være utroskap? Anonymkode: 9f9d2...7a6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #32 Skrevet 21. november 2023 Kanskje ikke direkte utroskap, men han respekterer ikke deg om han gjør det og du ikke er komfortabel med det. Og hvis det skjer av intensjonen at han er interessert i dama er det jo utroskaps tanker han har og stor sjanse for at han vil være utro i fremtiden. Her har det noe med å sette grenser å gjøre, er ikke dette innafor for deg må han respektere det. Hvis han ikke klarer å respektere deg i fylla, vil jeg si det er liten sjanse han vil respektere deg edru også. Vær varsom å likevel direkte og klar på hva du ønsker ut av dette. Se mellom linjene og ikke vær for dum. Anonymkode: c9a42...1fa
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #33 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det viktigste spørsmålet her er kanskje ikke barisbildet i seg selv, men hva som fikk ham til å gjøre det slutt i fylla og sende barisbilde til en annen? Hadde han en god grunn? Har lignende impulsive brudd eller utageringer skjedd flere ganger? Anonymkode: 75f2a...7dc Nei, han har ikke lignende impulsive brudd eller utageringer. Vi har et veldig fint forhold, med mye latter og kjærlighet. Han er bestevennen min. Og vi har det veldig fint sammen. Vi hadde hatt en litt dårlig periode ukene før han dro på byen, ikke noe som tilsa at vi skulle gjøre det slutt, men du skjønner hva jeg mener. Å når han ble mye fullere enn vanlig ble jeg engstelig og begynte å sendte meldinger. Da gjorde han det slutt. Dagen etter angret han veldig og sa at han følte seg innestengt og at han ikke fikk kose seg med gutta før jeg begynte å mase, og at der og da rant det over fordi følelsene var så forsterket, men at han absolutt ikke ville slå opp. Det er jo 4 måneder siden dette skjedde, men jeg tenker fortsatt på det. Men han har virkelig vist meg at han angrer og behandler meg kun med respekt og kjærlighet.❤️ Anonymkode: 6fd3b...588 1
Pappi Skrevet 21. november 2023 #34 Skrevet 21. november 2023 Han gjorde det jo slutt først så utroskap er det i hvert fall ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #35 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kanskje ikke direkte utroskap, men han respekterer ikke deg om han gjør det og du ikke er komfortabel med det. Og hvis det skjer av intensjonen at han er interessert i dama er det jo utroskaps tanker han har og stor sjanse for at han vil være utro i fremtiden. Her har det noe med å sette grenser å gjøre, er ikke dette innafor for deg må han respektere det. Hvis han ikke klarer å respektere deg i fylla, vil jeg si det er liten sjanse han vil respektere deg edru også. Vær varsom å likevel direkte og klar på hva du ønsker ut av dette. Se mellom linjene og ikke vær for dum. Anonymkode: c9a42...1fa Jeg har satt tydelige grenser og han har virkelig vist meg at han angrer. Som jeg har forstått det var intensjonen hans å prate med noen, fordi han var ensom og lei seg etter hva han hadde gjort på byen, men at det var vanskelig å få oppmerksomhet. Han sier at han trodde at ting mellom oss var ødelagt uansett og at det var ingen vei tilbake fordi han hadde såret meg så mye med å dumpe meg, mens han var på byen. Jeg vet jo at han angrer.. men jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Å håper egentlig på å få noen råd eller tips til hvordan jeg kan legge det bak meg, fordi vi har det jo så fint sammen ellers💗 Anonymkode: 6fd3b...588
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #36 Skrevet 21. november 2023 Pappi skrev (1 minutt siden): Han gjorde det jo slutt først så utroskap er det i hvert fall ikke. Jeg er klar over det, men gjør alikevel vondt.. jeg følte ikke at det var slutt mtp at han var så full når han gjorde det. Tenkte det bare var noe vrøl han sa. Og det viste seg jo at det var det, dagen etter angret han jo som bare det.. Anonymkode: 6fd3b...588
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #37 Skrevet 21. november 2023 Utroskap?! Slapp av litt nå da. Huff, hvor mange er det som jobber i moralpolitiet her på KG egentlig? Anonymkode: 5aaec...f15
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #38 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 14.23): Han husker nesten ingenting fra kvelden og mener baris bilde ble sendt feil. Og at hvis det så var ment til hun så var det fordi han følte seg ensom å det var en lett måte å få oppmerksomhet på. Til vanlig er han en introvert type, hater oppmerksomhet og trenger bare bekreftelse av meg. Veldig tilbaketrukken edru og på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588 Nei, det er ikke utroskap. Men ut fra det du skriver så er dere ikke kjempeetablerte som par. Da tror jeg faktisk jeg hadde revurdert hele fyren. En person som i ramme alvor mener det er fornuftig å sende baris-bilder for oppmerksomhet er en person jeg hadde sett på som så enkel at jeg hadde tenkt at vi ikke passet sammen. Jeg hadde rett og slett vært flau. Og hadde jeg vært hun andre så hadde jeg tenkt litt om både han som gjorde det og du som var sammen med en som drev på sånn. Anonymkode: ff184...2dd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #39 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker 42 skrev (På 19.11.2023 den 15.27): Det er det vel bare du som vet/bestemmer, TS... Det er iaf. utrolig kleint & pinlig. Kjenner du vedkommende han sendte bilde til? 😅 Nei, jeg kjenner hun ikke. Vet hvem hun er bare. Anonymkode: 6fd3b...588
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #40 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, det er ikke utroskap. Men ut fra det du skriver så er dere ikke kjempeetablerte som par. Da tror jeg faktisk jeg hadde revurdert hele fyren. En person som i ramme alvor mener det er fornuftig å sende baris-bilder for oppmerksomhet er en person jeg hadde sett på som så enkel at jeg hadde tenkt at vi ikke passet sammen. Jeg hadde rett og slett vært flau. Og hadde jeg vært hun andre så hadde jeg tenkt litt om både han som gjorde det og du som var sammen med en som drev på sånn. Anonymkode: ff184...2dd Han mener absolutt ikke at det han gjorde var fornuftlig.. å som jeg skrev husket han ingenting, dette ble jo gjort mens han var på toppen av alkoholpåvirkning. Å når han da fant ut hva han hadde gjort ble han dårlig, kastet opp og var helt fra seg. Jeg vet at han angrer og jeg vet også at han er langt ifra en sånn person. Synes bare alt dette er veldig vanskelig å tilgi og akseptere.. Anonymkode: 6fd3b...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå