AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #1 Skrevet 19. november 2023 Er det utroskap å sende baris bilde til en annen dame når du er i et forhold? Det var et engangstilfelle på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #2 Skrevet 19. november 2023 Hah, nei 😅 Anonymkode: 383f1...9c3 3
MacadamiaNut Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Det er absolutt i grenseland. Hva ville han oppnå med det? Trenger han mye bekreftelse/er generelt oppmerksomhetssyk? 12 1
Jullen Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det utroskap å sende baris bilde til en annen dame når du er i et forhold? Det var et engangstilfelle på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588 Hadde dama di likt det om hun visste det? Er svaret nei, er det også utroskap etter min mening. 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 Haha.. Hvorfor gjorde du det? Hva var opptakten? Hva ville du oppnå? Er vel samme om man kaller det utroskap eller ei, jeg hadde uansett blitt lite imponert om en kjæreste gjorde noe sånt. Anonymkode: b5c96...7eb 6 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Skrevet 19. november 2023 Hva hadde du syntes om at dama sendte «barisbilde» til en mann? Anonymkode: 2a9da...fae 10 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Skrevet 19. november 2023 Er du helt blåst? Anonymkode: 5e654...c7d 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Skrevet 19. november 2023 Hadde ikke sett på det som utroskap, men stilt spørsmål ved samtykkekompetansen din. Hva tenkte du å oppnå med å sende det bildet? Anonymkode: e20b7...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Skrevet 19. november 2023 Hva var poenget med å sende det bildet? Noen som skulle bli imponert ? Anonymkode: 42d99...174
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #11 Skrevet 19. november 2023 MacadamiaNut skrev (9 timer siden): Det er absolutt i grenseland. Hva ville han oppnå med det? Trenger han mye bekreftelse/er generelt oppmerksomhetssyk? Vi kranglet mens han var på byen og han ble kjempe full. Endte med ta han slo opp mens han var drita og når han kom hjem sendte han baris bilde. Jeg dro til han dagen etter å da husket han verken at han hadde slått opp eller sendt baris bilde. Han mener selv at han har sendt baris bilde til feil, men at om det så var til hun så var det fordi han følte seg ensom og trengte noen å snakke med å det var en lett måte å få oppmerksomhet på. Han har aldri gjort noe i nærheten av det siden og virkelig vist meg at han angrer. Men jeg tenker fortsatt på det. Anonymkode: 6fd3b...588
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #12 Skrevet 19. november 2023 MacadamiaNut skrev (9 timer siden): Det er absolutt i grenseland. Hva ville han oppnå med det? Trenger han mye bekreftelse/er generelt oppmerksomhetssyk? Han husker nesten ingenting fra kvelden og mener baris bilde ble sendt feil. Og at hvis det så var ment til hun så var det fordi han følte seg ensom å det var en lett måte å få oppmerksomhet på. Til vanlig er han en introvert type, hater oppmerksomhet og trenger bare bekreftelse av meg. Veldig tilbaketrukken edru og på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #13 Skrevet 19. november 2023 Ja. Eneste unnskyldning her er hvis du oppriktig forsøkte å sende bildet av deg selv til kjæresten din, men var så full at du sendte feil. Men det er fortsatt utrolig usmakelig. Anonymkode: f9acf...9d7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #14 Skrevet 19. november 2023 MacadamiaNut skrev (9 timer siden): Det er absolutt i grenseland. Hva ville han oppnå med det? Trenger han mye bekreftelse/er generelt oppmerksomhetssyk? Han husker nesten ingenting fra kvelden og mener baris bilde ble sendt feil. Og at hvis det så var ment til hun så var det fordi han følte seg ensom å det var en lett måte å få oppmerksomhet på. Til vanlig er han en introvert type, hater oppmerksomhet og trenger bare bekreftelse av meg. Veldig tilbaketrukken edru og på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #15 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han husker nesten ingenting fra kvelden og mener baris bilde ble sendt feil. Og at hvis det så var ment til hun så var det fordi han følte seg ensom å det var en lett måte å få oppmerksomhet på. Til vanlig er han en introvert type, hater oppmerksomhet og trenger bare bekreftelse av meg. Veldig tilbaketrukken edru og på fylla. Anonymkode: 6fd3b...588 Woops.. greide å sende den to ganger med uhell😅 Anonymkode: 6fd3b...588 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #16 Skrevet 19. november 2023 En grei lakkmustest: - hadde han vært komfortabel med å sende det bildet hvis han visste at du så at han gjorde det? - hvis ja: da er det bare sånn han er og du må vurdere som det er noe du er komfortabel med og kan leve med - hvis nei: det tyder på at han har tråkket over grenser i deres forhold, og det trenger ikke nødvendigvis være utroskap for å være et overtramp For min del så hadde jeg blitt så jævlig flau av å være kjæresten hans hvis jeg visste at han drev å «viste seg frem» for andre damer på den måten. Bare tenk hvis du selv hadde mottatt thirst trap-bilder fra en mann som du visste var i forhold med en dame, du hadde jo garantert syntes synd på dama. Noe så stusselig, å være i forhold med en som åpenbart ikke synes at man er nok, som må «kaste ut snøre» for å se hva annet som biter på Anonymkode: ba8f1...e77 1 1
Virrevirrevapp Skrevet 19. november 2023 #17 Skrevet 19. november 2023 Er vel enda verre at han drikker seg sanseløst full. 1 1
AnonymBruker 42 Skrevet 19. november 2023 #18 Skrevet 19. november 2023 Det er det vel bare du som vet/bestemmer, TS... Det er iaf. utrolig kleint & pinlig. Kjenner du vedkommende han sendte bilde til? 😅 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #19 Skrevet 19. november 2023 Overhode ikke utroskap i min verden. Men idiotoppførsel som absolutt kunne vært grunnlag for brudd. Anonymkode: 20a8a...bc4 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #20 Skrevet 19. november 2023 Utroskap er det ikke. Anonymkode: b8826...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå