Gå til innhold

Antrekk julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord snart. Jeg har kjolen klar, en svart kjole med diffust glitter i stoffet. Men jeg lurer så veldig på tilbehøret. Jeg hverken har, eller klarer å gå i pumps med høye heler. Jeg har noen skoletter jeg vurderer å bruke, men det er helt vanlige, hverdagslige skoletter med veldig liten hel. Kan disse brukes innendørs på et julebord, eller har de fleste med seg små finsko/pumps? 

Hva med strømpebukse til denne svarte kjolen? Jeg liker best tynn, hudfarget selv, syns svart strømpebukse blir så tungt og mørkt når kjolen også er svart. Men er lys strømpebukse fortsatt litt fy-fy? Den jeg har syns jeg er fin farge på, ser veldig naturlig ut. 

Hva med glitter eyeliner nå for tiden? Er det fortsatt fint å bruke, eller er det ut?

Anonymkode: 06d16...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoene du sikter til vil være helt innafor, man velger alltid det som passer en best. Og beina skal(helst) ikke på bordet okkesom. Strømpene kan fint være lyse, er mange som velger hudfarget eller noe i den fargen med med sort kjole. Det er like fint som tynne sorte. Men da du selv mener sort er for ”tungt” velger du lyse strømper☺️

Anonymkode: 8a477...b0d

Skrevet

Velg helt transparante strømper :) Ikke brune/hudfarget.

Anonymkode: e955a...23a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skoene du sikter til vil være helt innafor, man velger alltid det som passer en best. Og beina skal(helst) ikke på bordet okkesom. Strømpene kan fint være lyse, er mange som velger hudfarget eller noe i den fargen med med sort kjole. Det er like fint som tynne sorte. Men da du selv mener sort er for ”tungt” velger du lyse strømper☺️

Takk for svar, da går jeg for det jeg har tenkt😊 Hva tenker du om litt forsiktig glitter eyeliner da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Velg helt transparante strømper :) Ikke brune/hudfarget.

Anonymkode: e955a...23a

De jeg har heter «beige», men er veldig tynne og man ser ikke så lett at man har på strømpebukse. Liker de😊 Men så er det så mange som sier at lys strømpebukse er «fy fy», så da ble jeg litt usikker😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Takk for svar, da går jeg for det jeg har tenkt😊 Hva tenker du om litt forsiktig glitter eyeliner da?

Det går helt fint☺️

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

De jeg har heter «beige», men er veldig tynne og man ser ikke så lett at man har på strømpebukse. Liker de😊 Men så er det så mange som sier at lys strømpebukse er «fy fy», så da ble jeg litt usikker😊

Bruk de, alle som roper fyfy er i ubalanse med hva som passer sammen. Det var visstnok en såkalt moteekspert som har uttalt seg om hva en skal bruke, men jeg har alltid brukt det jeg føler for og som passer sammen. Og har aldri vert alene med lyse tynne strømper på fest.

Skrevet

Hva med svart strømpebukse som ikke er helt tett? F.eks. 30 denier? Evt. en svart med litt glitter i (avhengig av hvordan kjolen ser ut). Eller rød? Ikke bruk hudfarget strømpebukse 👍🏻 

Anonymkode: eda36...d93

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 5.28):

Det går helt fint☺️

Bruk de, alle som roper fyfy er i ubalanse med hva som passer sammen. Det var visstnok en såkalt moteekspert som har uttalt seg om hva en skal bruke, men jeg har alltid brukt det jeg føler for og som passer sammen. Og har aldri vert alene med lyse tynne strømper på fest.

Nei - det er de som sier at hudfarget strømpebukse er pent som er i ubalanse. Spør du meg ser du automatisk gammel og utdatert ut med sånne strømper. Og før noen slenger det på bordet - JA, selv hertuginne Kate. Men hun har jo klesregler hun må følge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 12.56):

Det er jo ikke noe å bry seg om, hele den derre hudfargede stmpebuksediskusjonen er jo bare tøv. Hvis du liker å bruke de, så bruk de🙂 

Anonymkode: 6f182...736

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei - det er de som sier at hudfarget strømpebukse er pent som er i ubalanse. Spør du meg ser du automatisk gammel og utdatert ut med sånne strømper. Og før noen slenger det på bordet - JA, selv hertuginne Kate. Men hun har jo klesregler hun må følge. 

Og klesregler skal ikke menigdame kjnn følge? Er mange å se i lyse strømper gitt🤥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...